AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Hvor ofte blir du irritert på partneren din? Har opplevd å se kjæresten bli sur oftere, spesielt i en periode hvor vi var sammen en hel måned i strekk. Vi bor ikke sammen og ser hverandre vanligvis 2-3 ggr i uka. Han blir ofte irritert på folk han jobber med, ser han sitter og koker mens han chatter med de. Mulig covid og hjemmekontor spiller en rolle for han. På meg kunne han bli sur hvis vi sto på kjøkkenet og han trengte en bolle å ha tørkepapir da han tørket opp fett fra komfyren. Det skulle skje med en gang og han ble irritert da jeg hentet en plastikk bolle istedenfor glassbolle. Og noen rare tilfeller. Noen ganger misforstår jeg og da skjer det også. Akkurat som om han forventer at jeg vet noe jeg ikke kan vite. Det kunne skje slike tilfeller omtrent daglig da vi tilbrakte en måned sammen, men han er blid igjen like etterpå. Er det normalt at dette skjer? Jeg har aldri hatt samboer så jeg vet ikke. Anonymkode: 3e0de...aa9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Hver dag, for jeg kan aldri si imot han eller si nei , DA blir det bare sure miner her og dårlig stemning ! Det skal alltid være sånn at jeg må si ja til alt for ellers er det klikk! Anonymkode: f1715...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Det der hadde jeg aldri giddet. Å bli sur for så små ting tyder på en personlighet jeg ikke hadde orket å være sammen med over tid. Hvis han blir så sur for så små ting, hvordan vil han reagere på store uoverensstemmelser dere kommer til å ha i fremtiden? Han høres humørsyk ut rett og slett. Jeg har vært sammen med mannen min i 11 år og sånn som du beskriver det har vi aldri hatt det, da hadde ingen av oss holdt ut med hverandre så lenge. Anonymkode: 1c1ae...47b 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det der hadde jeg aldri giddet. Å bli sur for så små ting tyder på en personlighet jeg ikke hadde orket å være sammen med over tid. Hvis han blir så sur for så små ting, hvordan vil han reagere på store uoverensstemmelser dere kommer til å ha i fremtiden? Han høres humørsyk ut rett og slett. Jeg har vært sammen med mannen min i 11 år og sånn som du beskriver det har vi aldri hatt det, da hadde ingen av oss holdt ut med hverandre så lenge. Anonymkode: 1c1ae...47b Helt enig! Kaster ikke bort livet mitt på surpomper som ikke klarer å oppføre seg som vanlige og vennlige mennesker. Kunne selv bli litt unødvendig sint og sur i "gamle dager", men jeg ble satt på plass av et meget fornuftig menneske. Gikk litt inn i meg selv da, fikk noe å tenke på. Så begynte jeg å oppføre meg som folk. Livet ble så mye bedre etterpå, ikke bare mitt liv, men også de nærmeste rundt meg. Flaut at andre må gå på nåler for at ikke jeg skal bli gretten. Nå er det bare i trafikken og i køer jeg kan kjenne litt på hissigheten Men klarer til og med da å ta meg sammen om jeg vil.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 Noen er surpomper, noen er ikke surpomper. Jeg har bodd med en surpomp. Jeg anbefaler det virkelig ikke! Nå bor jeg med en ikke-surpomp. Det er helt herlig 😊 Tenk hvis man kunne velge hva slags folk man bor sammen med. Da kunne man unngått å bo sammen med folk som klikket for ingenting. Eller... Vent litt.... Det kan vi jo 😀 Jeg vil anbefale deg, TS. Hvis du ikke er stuck med barn, Volvo og rekkehus med denne fyren. Vil du virkelig ha en slik hverdag resten av livet? Han eksen min. Det ble ikke bedre. 20 år... Det ligger i personligheten (ihvertfall med min eks). Nå holder han på med den nye samboeren. Om dette kun er midlertidig nå pga corona, så er det gjerne håp. Men ikke finn deg i det! Det er ikke greit. Hvis han ikke skjerper seg, så kan du ikke endre han. Da må du leve med det, eller fjerne deg selv fra situasjonen. Gå til et annet rom eller dumpe han. Anonymkode: 9e6ea...9e8 1
SuperVandreren Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Typen min er vanskelig noen dager før jeg har mensen. Da krangler vi, men ellers så krangler vi ikke lenger. Man blir rett og slett lei av krangling. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Akkurat nå? Veldig ofte! Men Korona og liten leilighet hvor vi går oppå hverandre hver dag hele dagen hjelper svært lite da. Vi krangler ikke fordi jeg er veldig flink til å bite i meg ting. Gleder meg til litt mer egentid. Anonymkode: c67fd...46f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 SuperVandreren skrev (21 minutter siden): Typen min er vanskelig noen dager før jeg har mensen. 😂😂😂 Anonymkode: 9e6ea...9e8 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Er fort jeg blir irritert på han uka før mensen. Jeg er nok en hissigpropp, men har roet meg mye de siste årene. Han blir aldri irritert på meg. Mannen skulle uten tvil hatt en medalje 😂 Anonymkode: f1284...648
deedee_ Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Egentlig aldri, jeg kan snappe litt på han når jeg er veldig sulten, men det går over med en gang jeg får mat og sier unnskyld. Men vi er stort sett fornøyde. Vi jobber begge hjemmefra også, så vi er oppi hverandre 24/7, men det har absolutt ikke vært noe problem, vi har storkost oss i hverandres selskap 😄
powerpuffen Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 deedee_ skrev (Akkurat nå): Egentlig aldri, jeg kan snappe litt på han når jeg er veldig sulten, men det går over med en gang jeg får mat og sier unnskyld. Men vi er stort sett fornøyde. Vi jobber begge hjemmefra også, så vi er oppi hverandre 24/7, men det har absolutt ikke vært noe problem, vi har storkost oss i hverandres selskap 😄 Samme her, studerer hjemmefra begge to. Vi er svært sjeldent sure på hverandre. Hvis vi viser noen irritable tendenser er det som regel over ila minutter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 Sånn er foreldrene mine. Evig krangling gjør at barna enten blir sånne selv eller motsatt. Jeg takler ikke sure miner og krangling i mer enn en dag. Utrolig slitsomt i hjemmet som skal være den tryggeste basen. Bare kjæreste? Kast han i søppla. Anonymkode: 967a0...c62 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Jeg og samboer har heldigvis myyyye humor i hverdagen vår og ytterst sjeldent sure miner. Det er garantert jeg som er mest irritert i så fall, og det skyldes som regel at jeg er hangry. Da får jeg ei bolle og så ler vi av det og. Anonymkode: 36d87...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 Jeg prøver å tenke over de gangene han blir slik. Det blir ikke krangling av det da jeg ikke tar igjen. Det er som regel noe han vil skal skje veldig fort og blir sur om det ikke skjer umiddelbart. Merket lite til dette første året vi var sammen, men så hvor irritert han kan bli på kollegaer. Mer av det nå. Noen ganger skjer det misforståelser siden han snakker engelsk og jeg er jo norsk og han snakker for fort. Selvom jeg er flytende i engelsk. Han unnskyldte seg for et par uker siden siden jeg forsvarte meg. Men vi har det jo bra sammen og han er veldig snill og ellers omtenksom. Det blir verre om han er litt stresset eller sliten. Tror jeg må spørre han om det. TS Anonymkode: 3e0de...aa9
Blyana Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 Jeg blir irritert hvis jeg har gått uten mat veldig lenge, da kan jeg eksplodere. Heldigvis vet han dette og passer derfor på at jeg får i meg mat i tide 😄 Ellers har vi det veldig fint sammen, og er sjeldent/aldri sure på hverandre. Kan ikke huske å hatt en høylytt krangel eller at vi har kalt hverandre stygge ting. Orker ikke forholde meg til personer som er sure og vanskelige...
Gjest Råååsa Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 Vi er egentlig ikke sure på hverandre. Men om jeg kliper han i rumpa eller skravler om egne ting når han konsentrerer seg om noe kan han snu seg mot meg og se på meg med et skjevt smil. Det vet jeg betyr: hysj på deg! Jeg konsentrerer meg. Jeg er aldri sur på han. Han er som han er, og jeg har valgt han helt sjøl. Kranglinga tar 10 sekunder. Han bare: ååååeee, ikke!!! Jeg bare: skjerp deg, slutt å sutre, dette går kjapt, få det bare unna så skal du få fred etterpå.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 Blyana skrev (2 minutter siden): Jeg blir irritert hvis jeg har gått uten mat veldig lenge, da kan jeg eksplodere. Heldigvis vet han dette og passer derfor på at jeg får i meg mat i tide 😄 Ellers har vi det veldig fint sammen, og er sjeldent/aldri sure på hverandre. Kan ikke huske å hatt en høylytt krangel eller at vi har kalt hverandre stygge ting. Orker ikke forholde meg til personer som er sure og vanskelige... Det er fint at du unnskylder deg. Eksen min var veldig irritabel. Men han unnskyldte seg ikke, for han mente det var min feil at han var irritert. F.eks middag han ikke hadde lyst på, at han mistet noe i gulvet fordi jeg sto i veien etc Anonymkode: 9e6ea...9e8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 1 gang i måneden og da er det bare fordi mensen hormonene er på sitt verste. Da kan han bare se feil på meg og jeg koker 🙈 Vi har ingenting å krangle om. Anonymkode: ada2f...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå