Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Har fått ny kjæreste, men vi har foreløpig ikke hatt samleie. Kommer jo til å bruke kondom, men lurer på om hvor lenge det er "normalt" å bruke dette i ett forhold? ((Det er sikkert veldig individuelt, men vi har kjent hverandre veldig lenge (år).)) Hvor lenge brukte dere kondom i nytt forhold? Herregud, jeg har hatt fast partner i 15 år. Kondom er fremmedord for meg. Husker at det var turnoff, og at jeg følte kondomen under samleiet. Håper virkelig de kjennes bedre ut nå enn for 15 år siden
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Snakk med ham om dette, og bli enige om å teste dere for kjønnsykdommer og AIDS. Når begge har blitt 'frikjent' kan dere begynne å ha sex uten kondom. Det er litt arbeid med det er verdt det. Sex med kondom er ikke halvparten så deilig som sex uten..
Gjest Refsu Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Sex med kondom er ikke halvparten så deilig som sex uten.. ← Ikke helt enig med deg der. For meg så er sex med kondom kanskje 3/4 (75%) så godt som uten.
Gjest Milah Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Ja, bruk kondom til dere begge er testet og fått klarsignal!
Caramba Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Test dere og slutt med kondom! Selv om du har kjent fyren lenge, så kan han ha et eller annet han ikke vet om selv engang. Gutter går ikke så ofte til gynoen som jenter, som kjent, så det er greit med en sjekk.
Gjest Mr Vettet Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 Ikke helt enig med deg der. For meg så er sex med kondom kanskje 3/4 (75%) så godt som uten. ← Jeg syns vel at godt-graden med kondom, ligger på 82,53 % av knulling uten.
Gjest Milah Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 Hvor mye forskjell som kjennes med og uten kondom er helt irrelevant. Det finnes nok av kjønnsykdommer der ute, og mange av dem er særdeles ubehagelige!
^me^ Skrevet 29. august 2005 #8 Skrevet 29. august 2005 husk på at selv om dere er fri for kjønnsykdommer og hiv så kan du fremdeles bli gravid! bruk kondom til dere har fått svar på testene og begynd på p-pille eller noe annet prevensjonsmiddel om du ikke ønsker barn. lykke til og enjoy!
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #9 Skrevet 29. august 2005 Test dere og slutt med kondom! Selv om du har kjent fyren lenge, så kan han ha et eller annet han ikke vet om selv engang. Gutter går ikke så ofte til gynoen som jenter, som kjent, så det er greit med en sjekk. ← Vi går aldri til gynoen. Ikke rart egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå