Gå til innhold

Noen rare ting med Panduros nettbutikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden Panduro er stengt her hvor jeg er, bestilte jeg på nettet hobbysaker til påske til barna. Det sto leveringstid mellom 2 og 4 arbeidsdager, så jeg tenkte - fantastisk!

Nå sjekket jeg orderen min (det har gått 3 arbeidsdager siden bestillingen ble gjort) og varene er ikke en gang plukket på lageret. Når de eventuelt blir plukket, blir de pakket og så sent og så står det at de sendes fra lageret i Sverige. Med mindre det kommer med DHL i morgen kveld, ser jeg ikke hvordan de kan rekke å levere dem i morgen.

Jeg mistenker at påskesakene kommer lenge etter påske. Det er ikke mulig å hente på butikk når det er stengt heller, så den eneste måten var å bestille på nettet og få levert med posten.

Hvis hobbysakene ikke kommer før påske, har jeg rett å kansellere det hele og få pengene tilbake?

Jeg trenger ikke påsketing etter påske og det sto leveringstid 2-4 arbeidsdager, noe som fortsatt står på nettsiden. 

Anonymkode: 680a6...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat

Du har alltid 30 dager åpent kjøp når du handler hos Panduro. 
Medlemmer av We are Panduro har alltid 365 dagers full returrett/åpent kjøp

Frå nettsida til Panduro 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også pakken min flere par dager etter den oppgitte «leveringstiden». Jeg tror de mener at det kan ta 2-4 dager før pakken din sendes fra lageret. Så ja, dette er villedende.

Anonymkode: 3fa04...acb

AnonymBruker
Skrevet

Samme med jysk, står en ting ved bestilling , får så Mail med sporing og enda lenger leveringstid, posten har ikke mottatt pallen enda..kun beskjed at det skal bli sendt en pakke

Anonymkode: 6ceb9...2a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...