Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja da sitter jeg å tenker over hvordan når det er best å handle inn til påsken. Å gå på dagtid går jo ikke for da skal jo alle handle, og få tar hensyn til avstand. Så blir vel å handle grytidlig eller rett før stengetid før påsken. Gruer meg da jeg sliter med angst for korona. jeg aner ikke hva jeg skal handle inn heller. Ikke mye godteri fordi jeg går ned i vekt, og får muligens litt besøk av en venn i påsken. Lurer på å lage hjemmelaget pizza. Noen gode tips? Kvinne 40+

Anonymkode: 4b155...668

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok bare hoppe i det

Anonymkode: 7c94c...dce

AnonymBruker
Skrevet

Kan du få noen for å hande for deg? Den som handler til deg forholder seg til handlelisten din og da blir det ikke som når man selv handler, at masse unødvendig havner i vogna. Også slipper du redselen for corona. 

Samtidig bør man vell egentlig prøve å ikke unngå situasjoner som gir en angst, om man klarer det. 

Men det kan jeg lite om.

Anonymkode: fdcfb...610

AnonymBruker
Skrevet

Handle når de åpner 07 (noen gjør det) eller siste timen før stengetd. Gå i dag. Ha på munnbind. Det går fint :)

Anonymkode: 5d143...b06

AnonymBruker
Skrevet

De fleste (matvare)butikker leverer på døra, kan du ikke sjekke om det er mulig for deg?

Anonymkode: 622e5...1f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bruke kolonial.no bare for påsken? Ellers er det som du sier selv, få mennesker i butikken ved åpning og rett før stengetid.

Hvis du vil kose deg litt ekstra i påsken uten å spise masse godteri, kan du jo kjøpe inn appelsiner, som er kjempegode nå, og eventuelt annen frukt, så du kan lage deg et skikkelig lekkert fruktfat. Du kan også kjøpe sukkerfri gelé og lage bedre middager :)

Anonymkode: 8dcb9...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...