AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Jeg vil ha TV på soverommet, samboer syns det er blodharry. Jeg tenker bare en liten, brukt 40-46", på en vegg som ikke brukes til noe viktig uansett, trenger ikke være top notch osv, bare noe å streame på av og til, kanskje en og annen morgen barnet står opp tidlig i stedet for å titte på ipad (hun er for liten til å sitte på stua alene enda noen år). I tillegg prøver vi på en til baby, og jeg kunne fint tenkt meg en form for underholdning den første tiden som består av mye soving, amming, gråt og babygråt, vondt underliv osv. Hvor jeg naturlig tilbringer en del tid på rommet uansett 🙃 Hvorfor ney? 🤷🏼♀️ Samboer har ingen gode grunner selv, men er veldig bestemt. Anonymkode: 17bb1...f10
herremann Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Sette opp en tv på kjøkkenet og dassen mens du er i gang da. Så går du garantert ikke glipp av morroa. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 100% yey. Det er ingenting som er bedre enn å sette på en serie, hvor vi ligger og holder rundt hverandre og koser kropp mot kropp. Det både pjuskes og strykes. Innimellom så må vi pause serien ettersom noen av oss eller begge har blitt kåte underveis. Vi har til og med gått å lagt oss tidlig for å se 3-4 episoder på samme kveld. Heller i senga enn foran TV'en i stua. Anonymkode: 4dcaf...88e 5
Milky Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Vi har stor tv på soverommet. Så digg å slappe av rett før man skal legge seg med en serie eller film mye diggere å være i senga enn på sofaen 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Det er kjekt med TV på soverommet når han kommer og serverer kaffe på sengen. Anonymkode: 0e19e...06a 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 herremann skrev (24 minutter siden): Sette opp en tv på kjøkkenet og dassen mens du er i gang da. Så går du garantert ikke glipp av morroa. Jeg tilbringer ikke timesvis på hverken kjøkkenet eller dassen. Anonymkode: 17bb1...f10 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 Definitivt yay! Anonymkode: a0fcc...fab 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 Nei, soverommet er for soving og sex. Anonymkode: 5d7c5...58e 13
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 Ingen tv, men projektor. Ingenting er som å breie seg i sengen i mørkret, men en ser gode filmer og serier på 120 tommer😍 Anonymkode: f053e...f9b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Glad vi hadde tv på soverommet når jeg ble liggende i flere uker! Så ja til det! Anonymkode: d3e2d...ad5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 Nei. Det er totalt unødvendig. Anonymkode: 4fdd5...112 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Vi har ikke tv på soverommet og savner det heller ikke. Deilig å slippe å bli fristet til å «bare se en episode til». Jeg har aldri vært typen til å ligge å dra meg lenge i sengen uansett. Da vi fikk barn syns jeg det var ålreit å stå opp, selv om det bare var for å gå ut i sofaen. Så kunne jeg se tv der. Anonymkode: 02e50...9ae
Me for life Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 Jeg var yey, mannen var urokkelig ney. Plutselig en dag kom han hjem med en ny 62tommer og er jaggu også den som bruker den mest.
Taluno Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 Definitivt nay her! Soverommet er for soving, og til nød lesing på senga før lyset slukkes. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 Vi skal ha det når vi kjøper ny bolig nå, så den som trenger det kan trekke seg unna og være i fred. Vi er ofte uenige om hva vi skal se på, da samboer ser mange filmer som ikke er særlig interessant for den gemene hop (meg). Da sitter jeg på rommet istedet Anonymkode: eb27e...74c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 Vi har den gamle tven fra studietiden på soverommet etter at vi oppgraderte den i stuen. Bruker den ikke særlig ofte til at det er et problem i hverdagen. Men av og til hvis man er syk eller bare vil ha en chillesøndag i sengen så er det så digg! Yey. Anonymkode: c1ed6...262 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #19 Skrevet 25. mars 2021 Har hatt tv på soverommet og det førte til kun mindre søvn fordi jeg ble så oppslukt i diverse serier. Måtte til slutt fjerne tv for få søvnrytmen på plass. Nå står tv på kjøkkenet noe som gir den lille prikken over i for min del. For da får jeg følgt med på siste nytt av nyheter når jeg er på zoom møte😅 Anonymkode: b9ae6...403
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #20 Skrevet 25. mars 2021 Klar ney fra meg, så lenge jeg delte soverom med mannen min. Nå har vi hvert vårt soverom, og han har tv på sitt. Ney fordi for meg er soverommet for soving og sex. Vi har veldig forskjellig søvnmønster og han kan lett bli liggende å se på tv et par timer ekstra. Selv om han kunne brukt hodetlf så ville tven forstyrret søvnen min såpass at det ville gått ut over søvnkvaliteten min, og dermed resten av følgende dag, uke osv. Nå har vi strengt tatt egne soverom fordi han sliter med rastløse bein, tidvis snorking, og at han alltid kryper tett inntil om natta. Da våkner jeg, og får ikke sove igjen. Tv på toppen av det kom aldri på tale. Anonymkode: a8da9...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå