Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer folk å sjonglere disse tingene? Jeg har en mann som har kjørt seg inn i et karrierespor som krever mye overtidsarbeid, og jeg er fullstendig utslitt av å være hjemme alene med to under 3år. Jobber selv fulltid, og skulle ønske jeg også hadde hatt et ekstra gir på jobb, men jeg er så sliten at jeg sikkert burde vært sykmeldt for å unngå å møte veggen. Samtidig sitter det enormt langt inne å skulle bli sykmeldt når løsningen burde være en likestilt partner på hjemmebane. Hvordan løser dere andre dette? Han tjener ikke nok til at vi kan betale oss ut av tidsklemma liksom. Kjenner jeg begynner å bli ordentlig bitter for hele situasjonen, og jeg er ikke helt rasjonell lenger. 

Anonymkode: 95eb8...991

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med mannen din og si at du holder på å gå på veggen. Han bør prioritere familien mer. Kanskje dere kan dele på oppgavene sånn en uke hver med hovedansvar. Det funket for oss i en lignende periode. Hilsen småbarnsfar.

Anonymkode: b99af...054

• Liker 2
Gjest Lommerusk
Skrevet

Jeg tenker at en familie er teamwork. Holder du på å gå på veggen må mannen hjelpe mer til(egentlig lenge før du holder på å gå på veggen, slik skal det ikke være). Han har en familie han også, selv om han har en karriere. Prat med han, det er ikke meningen at du skal pushe deg selv utfor et stup... ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...