Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med fett hår så lenge jeg kan huske.. Jeg har forsøkt å vaske håret sjeldnere, men likevel blir det fett dagen etter vask. Jeg har prøvd utallige sjampoer, uten hell. Nå i det siste har jeg også slitt med en tørr hodebunn og det føles bare tørt og kløende, samtidig som det er fett og ubehagelig.

Har noen tips? Jeg tar imot hva som helst!! Om noen har slitt med det samme, hva hjalp deg?

Hilsen desperat..

Anonymkode: bae2b...6e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette vil høres rart ut... men eksfolier hodebunnen din. Jeg kjøpte The Ordinary sin glykolsyre, påførte den i hodebunnen, og hadde det i i... 30 min siden det var første gang? Håret føltes SÅ lett og luftig. Rent, liksom. Man får kjøpt ting som er laget for å eksfoliere hodebunn også, men den er såpass billig og var lett å få tak i på Lyko. For jeg sliter med det samme.

Hårbunnen din er nok i ubalanse. Hvilken type shampoo bruker du, og hvordan shamponerer du? En gang, to ganger? Bruker du balsam i hodebunn? Olje?

Anonymkode: e3f60...43f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ok, dette vil høres rart ut... men eksfolier hodebunnen din. Jeg kjøpte The Ordinary sin glykolsyre, påførte den i hodebunnen, og hadde det i i... 30 min siden det var første gang? Håret føltes SÅ lett og luftig. Rent, liksom. Man får kjøpt ting som er laget for å eksfoliere hodebunn også, men den er såpass billig og var lett å få tak i på Lyko. For jeg sliter med det samme.

Hårbunnen din er nok i ubalanse. Hvilken type shampoo bruker du, og hvordan shamponerer du? En gang, to ganger? Bruker du balsam i hodebunn? Olje?

Anonymkode: e3f60...43f

Takk for tips!! Det skal absolutt testes! Akkurat nå bruker jeg "Balance scalp" fra SP. Da kan jeg kaaanskje gå to dager før jeg må vaske igjen hehe.. Bruker shampoo to ganger, ingen balsam i hodebunnen og kun olje helt ytterst i tuppene en gang i blant (da jeg har relativt tørre tupper).. 

Anonymkode: bae2b...6e8

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som seboreisk eksem. Prøv Fungoral shampoo fra apotek. Bruk den 2-3 ganger i uka. 

Anonymkode: b04f8...d53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...