Gjest Acer Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 (endret) Myndighetene har oppfordret til ikkje reise til utlandet, men mange trosser tilsynelatende myndighetenes oppfordring om å holde seg heime. Dersom vi får en oppblomstring av smitten / importsmitte etter påske er eg bekymra. Alternativet vert å sette de som avgjir positiv test ved ankomst umiddelbart på første fly tilbake ditt de kom ifra. Medan mange nå betaler en høy pris for å ta del i dugnaden, og innfri de nasjonaltiltakene så kan vi ikkje lenger aksteptere at andre gjir blaffen. Mange er nå begynt å bli mektig lei, og slitne av unntakstilstander med pærmiteringer, nedstengninger, karantene, isolasjoner. Endret 24. mars 2021 av Skybe
2ro Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Helt utrolig at dette er et problem... Og at folk klager over dette. Det er svært få som må reise til/fra utlandet, resten velger dette. Det er på ingen måte greit å påføre samfunn slik risiko av egoistiske grunner. Jeg er i skikkelig dårlig humør i dag. To dager til påskefri og føler det byr i mot å sende ungene på skolen disse to skoledagene. Det gjør at det føles veldig uforståelig at andre velger utlandet, når mange har et dypt ønske om å få være hjemme eller på hytten. Jeg forstår ikke dette jeg. Sterke anbefalinger burde holde.
Anbefalte innlegg