Gå til innhold

Spent på smittespredningen etter Påske.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Myndighetene har oppfordret til   ikkje reise til utlandet, men mange trosser tilsynelatende myndighetenes oppfordring om å holde seg heime.     Dersom vi  får en oppblomstring av smitten /  importsmitte etter påske er eg bekymra.    Alternativet vert å sette de som  avgjir positiv test  ved ankomst   umiddelbart på første fly tilbake ditt de kom ifra.      Medan mange nå   betaler en høy pris for å ta  del i dugnaden, og    innfri  de  nasjonaltiltakene så kan vi ikkje  lenger  aksteptere at andre gjir blaffen.   Mange er nå  begynt å bli mektig  lei, og slitne av unntakstilstander med   pærmiteringer, nedstengninger, karantene, isolasjoner.                 

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig at dette er et problem... Og at folk klager over dette. Det er svært få som må reise til/fra utlandet, resten velger dette. Det er på ingen måte greit å påføre samfunn slik risiko av egoistiske grunner. 

Jeg er i skikkelig dårlig humør i dag. To dager til påskefri og føler det byr i mot å sende ungene på skolen disse to skoledagene. Det gjør at det føles veldig uforståelig at andre velger utlandet, når mange har et dypt ønske om å få være hjemme eller på hytten. 

Jeg forstår ikke dette jeg. Sterke anbefalinger burde holde. 

• Opprett ny...