AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Skal kjøpe en litt «ekstra» gave til min straks 5 år gamle nevø. Det er korona og han kan ikke ha selskap da han bor i Oslo, noe som er veldig trist for han. Noen som har tips til en leke som er litt stor og gir mye moro? Anonymkode: 050e7...74c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har kjøpt Super-Mario lego til min nevø som blir 5 år. Det er visst det helt store nå. Føler med de barna som nå har sin andre bursdag de ikke får feire. Anonymkode: c5ce4...a0d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Takk formtips, er nok veldig kjipt å være liten uten å kunne feire. Foreldrene tar det igjen senere hvis det åpner opp regner jeg med😊 Anonymkode: 050e7...74c
MaryL Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Brettspill - f.eks. bilde alias eller villkatten 300 Verktøykasse med verktøy Radiostyrte biler - er sikkert mange bra. Kan selv anbefale denne. Walkie Talkie Puslespill 5+ -- Dinosaur , Brannmann Sam , Pirater osv.. Play Doh Lego 5+ - mye forskjellig Kostymer Nå finnes det veldig mange fler lekebutikker og nettbutikker, men tok bare utgangspunkt i lekekassen her. Håper du finner noe fint til nevøen din! 😊
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 https://lekekassen.no/ultimate-gator-car-wash-play-set-ftb67?utm_source=google&utm_medium=shopping&gclid=CjwKCAjwxuuCBhATEiwAIIIz0djMbUB-DiOLqzAnxDxWXHvjiX5_bemGdDNtUxDyKjaBfNGovwbxlhoC7yUQAvD_BwE Vi tenker å kjøpe denne til 5 åringen vår. Anonymkode: 56524...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå