Gå til innhold

Hvorfor er Johaug og Kari Traa klær så dyrt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

? Er det veldig bra kvalitet?

Anonymkode: 715c2...9d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Nei! Bare navnet. 

Anonymkode: c65f3...05e

• Liker 15
Skrevet

Det er dyrt fordi det er produktene til kjente personer. Bruker mye Kari Traa, elsker ullgenserne spesielt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare kjøpt ullklær og opplever dem til å være av endel bedre kvalitet enn det de selger på kjedebutikkene når man vasker det riktig. Holder passformen og nupper ikke og ser ikke lett slitt ut.

Anonymkode: 60473...fbe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Navnet... 

Anonymkode: f2fb1...b61

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (21 minutter siden):

Det er dyrt fordi det er produktene til kjente personer. Bruker mye Kari Traa, elsker ullgenserne spesielt

Mami, det er flere på kg som har klaget på akkurat Kari Traa sine gensere 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mami, det er flere på kg som har klaget på akkurat Kari Traa sine gensere 

Så dumt for dem😂 bruker kun kari traa eller ulvang av de tykke ullgenserne. De er basically helt like i kvalitet

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare pga navnet stort sett. Du får mye annet i samme kvalitet til en billigere penge. Jeg tror uansett det viktigste er å følge vaske anvisningen. 

Anonymkode: ff938...cc0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du synes det er dyrt så bare kjøp noe annet. "Merket" er det som gir litt høyere pris. Men jeg synes ikke det er dyrt akkurat. 

Anonymkode: ef339...101

AnonymBruker
Skrevet

Nekter å betale 1000 kr ekstra for Johaug ass. 

Anonymkode: 10644...6ac

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nekter å betale 1000 kr ekstra for Johaug ass. 

Johaug ass 🤣🤣

• Liker 6
Skrevet

Har noe av Kari Traa og synes ikke lengre det er noe pent. Alt ser likt ut, samme "stjerner" i ulike farger. Kjøpte mitt for kanskje 10 år siden. Kjedeligste ullplagget jeg har. Finnes da klær som er penere enn dette og til lavere pris som i tillegg er bærekraftige og svanemerket. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kari Traa må jeg opp i xl når jeg bruker M til vanlig. Buksene dekker ikke lange rumpesprekk. De skal ha for at det er mye ull så det er nok derfor det koster litt. 

Anonymkode: c3254...bee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Johaug. God kvalitet og klær som kan brukes til mye forskjellige ting.

Kari traa derimot... alltid får masse hull i ullen derfra.

Anonymkode: e645b...06e

• Liker 5
Skrevet

Synes kvaliteten er helt ok på Kari Traa. Kjøpte mye derfra før, men ikke nå lengre. Synes andre merker i tilsvarende prisklasse har vel så gode ullprodukter. Fra Johaug har jeg bare en ulltrøye og den er jeg fornøyd med. Beste ullen kjøper jeg fra Devold. Swix for superundertøy.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir lett hull i trøyene fra Kari Traa. Og jeg vasker kun på ullprogram 30 grader.

Derfor synes jeg de ikke er verdt prisen.

Anonymkode: 5a356...8bf

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere jakker fra Kari Traa (dunjakke/dunparkas, fleecejakker og allværskåper) som jeg har hatt i flere år, og jeg synes kvaliteten er svært god. De er slitesterke og holder godt på fasong og passform. Allværskåpene mine derfra er tilnærmet vanntette (viktig siden jeg bor på regnfulle Vestlandet). Har også flere tights fra Kari Traa som jeg har hatt i flere år, og de har fremdeles veldig god passform etter mange omganger i vaskemaskin. Så jeg synes jakker og tights fra Kari Traa holder veldig god kvalitet og varer lenge, og dermed kan også prisen forsvares. 

Jeg har også hatt t-skjorter fra Kari Traa, men disse ble fort slitt. Ullundertøy ble det også fort hull i. Kjøpte et par joggesko fra Kari Traa, og de var direkte vonde å gå i. Synes de var stive og harde å ha på. Så styrer unna ullundertøy, t-skjorter og joggesko fra Kari Traa. 

Anonymkode: 2bcdc...a09

AnonymBruker
Skrevet

Har en sju år gammel ulltrøye fra KT. Den har holdt seg godt! Mulig kvaliteten har blitt bæsj etter det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er med KG-folk som alltid får hull i Kari Traa tøyet. Jeg bruker slike trøyer daglig på hjemmekontoret, samtlige er fra 10-2 år gamle, ingen av dem har antydning til hull og de holder fasongen, i motsetning til de fleste andre ulltrøyer jeg har prøvd. Jeg synes ikke se er små heller, har samme størrelse som jeg pleier.

Anonymkode: 95def...7a2

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fordra Kari Traa eller Johaug ull..jeg blir iskald i ullet derfra. Har sikkert 6 sett liggende som er blitt brukt 1 gang..(har fått i gave, aldri kjøpt selv). Jeg bruker ull så og si hver eneste dag utenom på sommeren. 
Devold og Janus ull er gull verdt! Passformen holder seg, og det blir ikke nuppete. Skulle dog ønske designet var mer fresht slik som Kari Traa eller Johaug ullet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...