AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #21 Del Skrevet 30. mars 2021 Er det ikke veldig dyrt med børstehoder til elektrisk? Anonymkode: d730a...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #22 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det ikke veldig dyrt med børstehoder til elektrisk? Anonymkode: d730a...12c ca 300 for en 4pk, mener jeg. Og børstehodet varer vel 1-2 måneder om jeg ikke husker feil. Men manuell er selvfølgelig rimeligere, på alle måter, klarer å slite ut tannbørsten hvert 2-3 år, og modellen jeg har koster 2000. Så hadde jeg opplevd dette som dyrt, ville jeg pusset tennene på gamlemåten. Anonymkode: 2b837...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 30. mars 2021 #23 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 20.36): Bruker elektrisk, munnen føles mye renere med elektrisk enn vanlig Anonymkode: de5a1...90b Enig! Bruker Braun og har ikke hatt hull tennene siden jeg var barn (melketenner). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #24 Del Skrevet 30. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Philips DiamondClean 9000. Før denne hadde jeg en tidligere modell av samme børste. Har aldri forsøkt rimeligere modeller. Er strålende fornøyd. Reiser en del, så reiseetui med lading er et stort pluss. Og trådløs ladning er også veldig praktisk. Men man betaler nok litt ekstra for dette utstyret, samt at den er på internett med tilhørende app, så kan sikkert få samme kvalitet for lavere pris. Anonymkode: 2b837...a4b Min gamle sonicare har gått i stykker, og det eneste som hindrer meg i å kjøpe ny er at jeg ikke forstår noe av forskjellene mellom dem... vil gjerne ha philips, vil gjerne ha ulike instillinger (massasje, deep clean osv), men de har jo så mange å velge mellom! Er DiamondClean 'sonic'? Anonymkode: 293dd...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #25 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg synes vibreringen er veldig ubehagelig, så holder meg til manuell. Anonymkode: e4450...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #26 Del Skrevet 30. mars 2021 Sist jeg var hos tannlegen anbefalte han at jeg begynte med elektrisk pga mye tannstein. Saken er den at jeg har brukt det i snart 10 år. Han fant også mye slipeskader på tennene, noe som sannsynligvis kommer av den tannkosten. Men man får jo og slitasje på tennene med årene uansett hvilken tannbørste man bruker. Anonymkode: 1a31a...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. mars 2021 #27 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sist jeg var hos tannlegen anbefalte han at jeg begynte med elektrisk pga mye tannstein. Saken er den at jeg har brukt det i snart 10 år. Han fant også mye slipeskader på tennene, noe som sannsynligvis kommer av den tannkosten. Men man får jo og slitasje på tennene med årene uansett hvilken tannbørste man bruker. Anonymkode: 1a31a...04b Bruk mykere børstehode da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mars 2021 #28 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg har gått fra elektrisk til manuell. Jeg husker ikke helt hvorfor lenger, men jeg savner ikke den elektriske. Jeg vurderer å bruke den elektriske til polering innimellom. Tennene blir ren av å bruke rett teknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #29 Del Skrevet 30. mars 2021 Har elektrisk med myk børste. Bruker den bare noen ganger i uka. Kommer ikke ordentlig til bakerst ved vistdomstenner, så må bruke vanlig børste i tillegg når jeg bruker den elektriske. Vet jo at elektrisk er best, men er ikke så glad i den 🙃. Så håper noen ganger i uka hjelper litt. Har ikke hatt hull på 30 år. Anonymkode: 1dfa3...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #30 Del Skrevet 30. mars 2021 Har prøvd elektrisk men var ikke imponert. Likte ikke dirringa i tennene heller. Jeg pusser med Jordan Clean Between (den med blå tupper på børstene), jeg pusser nøye og systematisk og tennene føles polert etterpå. Tannlegen er også strålende fornøyd med renholdet, og jeg har ikke tannsten. Skulle denne tannbørsten gå ut av produksjon kan det hende jeg ville gitt elektrisk en ny sjanse. Anonymkode: 38688...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #31 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Min gamle sonicare har gått i stykker, og det eneste som hindrer meg i å kjøpe ny er at jeg ikke forstår noe av forskjellene mellom dem... vil gjerne ha philips, vil gjerne ha ulike instillinger (massasje, deep clean osv), men de har jo så mange å velge mellom! Er DiamondClean 'sonic'? Anonymkode: 293dd...7cb Merket ikke forskjell fra min gamle modell, til den nye som har alle disse funksjonene, og er på nett. Bruker kun vanlig børstefunksjon. Mannen har Sonicare, en eldre modell, og synes den er like godt som min. Byttet utelukkende fordi festet for børstehodet blir slitt/løst etterhvert. Og kjøpte den dyreste da jeg likte reiseetui+trådløs lading. Appen som holder styr på at jeg børster nok, og ikke for hardt, var gøy i begynnelsen, så glemt. Så tror ikke det er store forskjellen på de rimelige og dyrere Soincare modellene, utover ekstrautstyr, funksjoner, og internett. Anonymkode: 2b837...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #32 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg bruker elektrisk, har brukt den i sikkert 15 år. Bruker den Sonic varianten, den som vibrerer og ikke snurrer. men, i det siste kan jeg ikke bruke den på morgen, for da brekker jeg meg. Så bruker vanlig tannbørste på morgen, elektriske på kvelden. Anonymkode: 41fa1...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #33 Del Skrevet 30. mars 2021 Prøvd elektrisk? Jeg fikk en i gave for over 10 år siden, den holdt i 9 år. De få gangene den ikke har vært med på tur har jeg merket forskjell. Jeg går ikke tilbake til manuell. Den nye jeg har nå gir beskjed etter ett minutt også, så jeg pusset ett minutt nede og ett oppe Anonymkode: 784e9...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #34 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sist jeg var hos tannlegen anbefalte han at jeg begynte med elektrisk pga mye tannstein. Saken er den at jeg har brukt det i snart 10 år. Han fant også mye slipeskader på tennene, noe som sannsynligvis kommer av den tannkosten. Men man får jo og slitasje på tennene med årene uansett hvilken tannbørste man bruker. Anonymkode: 1a31a...04b Fikk du slipeskader av elektrisk eller manuell? Anonymkode: 4c6c2...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå