Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

i dag oppdaget jeg to store slimklumper i underlivet. De var gule mer enn brune, ensfargede. Har bare hatt litt mageknip i dag, ikke menssmerter. Varte bare 10-15 minutter.

har noen vært borti noe sånt før? Er i uke 10..

Anonymkode: e9bd1...caa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke slik ut! Visst det kommer mer å du blir bekrymret ville jeg snakket med jordmor slik at du slipper å bekrymre deg ❤️

Anonymkode: 7ec6a...e8f

• Liker 2
Skrevet

Mange har mer slimete utflod ved graviditet. Så lenge det ikke kommer friskt blod trenger du ikke bekymre deg :) går også an å bestille en privat ultralyd nå, pleier koste ca 1000-lappen, så får du sjekket og hørt hjertelyd. Når hjertet har begynt å slå er det mindre sjans for å miste :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bor 3 timer unna nærmeste sykehus, så det blir litt vanskelig.. men takk for svar. Var ikke slimete utflod, men store gule slimklumper.

Laura80 skrev (36 minutter siden):

Mange har mer slimete utflod ved graviditet. Så lenge det ikke kommer friskt blod trenger du ikke bekymre deg :) går også an å bestille en privat ultralyd nå, pleier koste ca 1000-lappen, så får du sjekket og hørt hjertelyd. Når hjertet har begynt å slå er det mindre sjans for å miste :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bor 3 timer unna nærmeste sykehus, så det blir litt vanskelig.. men takk for svar. Var ikke slimete utflod, men store gule slimklumper.

Er det ingen privatklinikker som tilbyr gynekologi rundt der du bor?

Anonymkode: 33a0c...0cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

eller jordmor :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sykehus tilbyr ikke ultralyd som du kan kjøpe liksom , ikke offentlige , du må da til en privat jordmorklinikk el.l :) dere kan jo ta det som en kjærestetur en lørdag el.l :) men mest trolig er alt normalt uansett :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe. Nei.

Laura80 skrev (2 timer siden):

Sykehus tilbyr ikke ultralyd som du kan kjøpe liksom , ikke offentlige , du må da til en privat jordmorklinikk el.l :) dere kan jo ta det som en kjærestetur en lørdag el.l :) men mest trolig er alt normalt uansett :) 

6 timers kjærestetur? Det private er like langt unna.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

eller jordmor :)

Har ikke UL-apparat her. Må på sykehuset for slik.

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten få det undersøkt av lege/jordmor visst du er bekrymret. Visst det er gult er det vel ikke SA. Du kan jo ta en telefon å snakke med noen iallefall? Jeg hadde maaaaange turer på sykehus under min graviditet, og slikt må man faktisk regne med. Du kommer ikke til å få svaret her på hva det er. 

Anonymkode: 7ec6a...e8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til bekymring. Med min første spottet jeg fra uke 5-7, nå har jeg blødd mye hvær gang jeg har vært på dobå hatt avføring. Har vært friskt blod med klumper. Vært hos gyn å det viser hemoglobin i livmora, ingenting galt med foster ❤️ Er mer normalt enn du tror 🤗 Så bare tenk at så lenge du ikke blør hele tiden, å det ikke gir smerter, så er det ikke farlig, om du er bekymret så ringer du jordmor å får time hos gyn. ❤️

Anonymkode: 1e78b...735

Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Vintermorgen,mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 20.33):

Hei,

i dag oppdaget jeg to store slimklumper i underlivet. De var gule mer enn brune, ensfargede. Har bare hatt litt mageknip i dag, ikke menssmerter. Varte bare 10-15 minutter.

har noen vært borti noe sånt før? Er i uke 10..

Har du bilde?

Anonymkode: 1069f...5e4

Skrevet

Er selv 8+4 og har opptil flere ganger hatt ikke bare vanlig kremfarget utflod, men samme dag hatt tykt gult slim som ser ut som fiberslintrer på en måte. Har bare tenkt at det er litt slimhinne fra livmoren som blir med ut med utfloden mens slimhinnen vokser seg tykkere 🤷🏻‍♀️🙈

AnonymBruker
Skrevet

Har en del slimklumper under graviditeten jeg og. Tror det er normalt. 

Anonymkode: d97eb...139

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...