Gå til innhold

Du som reiser utenlands i påsken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? 

Er ikke det bare idioti? 

Anonymkode: b72fa...d6f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser ikke og er enig i at det bare er idioti, men tror du at alle blir plassert i karantenehotell? De har vel ikke 40000 plasser der. 

Anonymkode: a66a3...b74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg reiser ikke og er enig i at det bare er idioti, men tror du at alle blir plassert i karantenehotell? De har vel ikke 40000 plasser der. 

Leste er artikkel der det var brudd på menneskerettighetene. Så hvem vet, de burde det ihvertfall 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Leste er artikkel der det var brudd på menneskerettighetene. Så hvem vet, de burde det ihvertfall 

Jeg ser for meg at de første 5000 innreisende blir plassert i karantenehotell og resten drar hjem. 

Skrevet

Dette er jo ikke et problem, alle må på karantenehotell. Ingen fare for oss andre, la folk reise i vei. Grunnloven lar heldigvis folk dra inn og ut av landet. Mange land har jo også vesentlig lavere smitte enn Norge

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare folk som tøffer seg i undersøkelsen, jeg har ikke noe tro på det.

Anonymkode: 25d2d...d4f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke alle kommer vel til Gardermoen heller. Er mange hoteller rundt Gardermoen, men selvsagt ikke nok til å dekke 40K. Men tipper de kanskje og vil bruke hoteller i Oslo. Mesteparten av hotellene der har vel og et svært lavt belegg. Så da kan du nok få fylt opp de som kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Vanvittig glad for at jeg bruker intensivsykepleierutdanningen min til å være konsulent for applikasjonsutvikling innen helse. Mye bedre enn å stå i klinikken å behandle egoister som blir syke fordi «meg meg meeeg». Kommer aldri til å melde meg til tjeneste igjen der, å forstår svært godt at flere velger å bruke utdanningen annerledes. Her i Oslo området er det heldigvis mange muligheter til å komme seg bort fra intensivavdelingene.

god påske. Håpe det er noe personell som kan passe på dere visst uhellet er ute. 

Anonymkode: d1710...93e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan holde seg hjemme den tiden som trengs for å få bukt med dette svineriet. Hadde alle bare vært flinke og holdt seg til regler og anbefalinger, men det er dessverre altfor mye å håpe på så lenge det finnes flust av egoister i dette landet. 🙄 Altså, tenk på de som levde under krigen. Her får vi beskjed om å vaske hender/sprite, holde avstand, holde oss hjemme ved sykdom og å ikke reise, og dét sutrer vi over som noen bortskjemte drittunger. Og dette har vart i ett år. Krigen varte i 5 år og det var vel ganske mye verre å leve under de forutsetningene som var den gangen. Nei, det er helt tragisk, faktisk!  
Det er egoistene som driver pandemien fremover! 

Jeg er sikker på at dette hadde gått fortere over dersom alle bare hadde kunnet holdt seg i ro.  Jeg er heller ikke noen stor fan av at diverse ministre driver og reiser hit og dit heller, selvom det er innenlands. Å skylde på "arbeidspendling" syns jeg blir for svakt, rett og slett. De burde absolutt gått foran som et godt eksempel..  Det å reise på hytta, er ikke en "nødvendig" reise i mine øyne, hvertfall! 

åh, deilig med en liten utblåsning! 

Anonymkode: 3ff45...9c5

• Liker 2
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Vintermorgen, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...