Drama_Queen Skrevet 24. mars 2021 #1 Del Skrevet 24. mars 2021 Vi må bytte ut alle pannene våre. De er veldig slitte og belegget flasser av. ønsker meg nye kvalitetspanner, men det er jo en jungel av forskjellige typer. Er det noen som har erfaring med Fiskars hard face, eller som kan tipse om andre gode serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg har to i forskjellige størrelser, og er kjempefornøyd. Jeg har hatt dem i minst 5 år, og de er nesten like fine. De fleste andre belagte pannene jeg har hatt har tatt kvelden etter maks tre år, uansett pris. Anonymkode: 3654e...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg har De Buyer karbonstålpanne som jeg er veldig fornøyd med. Anonymkode: 39f6f...8ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg har god erfaring med Fiskars "hard face". Den ene pannen (av 3) ble rund i bunnen etter et års tid uten at jeg helt skjønner hvorfor, men bortsett fra det er det denne typen som har holdt best hos meg. Anonymkode: de0e2...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. mars 2021 #5 Del Skrevet 25. mars 2021 Er ikke spesielt begeistret for belegg, det blir slitt og skadet relativt fort. DeBuyer karbonstålpanner er kjempegode å bruke, men litt "slitsomt" å smøre dem inn med olje etter bruk så de ikke ruster... LeCreuset 3ply Signature stekepanne i rustfritt stål er superduper. Umulig å ødelegge, lager fin stekeskorpe på biff, fin til å frese og steke ting i, egg får en fin sprø bunn. Lett å rengjøre. Holder seg blank og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama_Queen Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mars 2021 Takk for tips☺️ Det er ikke belegg i Fiskars hard face slik jeg forstår det. Hae også sett på LeCreuset sine panner (ikke støpejern men «vanlige» gryter), men de er svimlende dyre🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. mars 2021 #7 Del Skrevet 25. mars 2021 3 hours ago, Drama_Queen said: Det er ikke belegg i Fiskars hard face slik jeg forstår det De er da sorte inni... Det betyr som regel belegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Del Skrevet 25. mars 2021 Drama_Queen skrev (7 timer siden): Takk for tips☺️ Det er ikke belegg i Fiskars hard face slik jeg forstår det. Hae også sett på LeCreuset sine panner (ikke støpejern men «vanlige» gryter), men de er svimlende dyre🙈 newman01 skrev (4 timer siden): De er da sorte inni... Det betyr som regel belegg De har belegg, ja. Dvs, de har visst kommet med stålgryter uten belegg under samme navn. Men de "opprinnelige" HardFace-pannene har belegg. Anonymkode: 3654e...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leitz Skrevet 26. mars 2021 #9 Del Skrevet 26. mars 2021 Jeg har fullt sett av fiskars sine hard face panner, de som er sorte og belagt inni. Har kun positive ting å si om de. Mitt råd er å kjøpe traktørpanne, ikke vanlig stekepanne. Da får du nemlig med lokk Og det aller mest geniale med lokkene i fiskars hard face serie er jo at du kan sile av vann uten dørslag. Den sliter litt med spaghetti/tagliatelle, men poteter, grønnsaker og slikt er det helt magisk på. Lette å vaske, fine å se på Jeg gir stor tommel opp til fiskars hard face! Vi bruker kun plast/silikonredskaper oppi, kanskje en skje en sjelden gang, har til gode å se slitasje på de etter snart et år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama_Queen Skrevet 8. april 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 8. april 2021 Kjøpte 2 stk Fiskars Nordic panner. Det er stålpanner som er lekre å se på og belegget er ikke av plast. Sykt gode panner! Måtte ha en som var enda mindre og kjøpte LeCreuset TNS milk pan. Utrolig fornøyd med denne også. Greit å dele om flere ønsker tips☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #11 Del Skrevet 8. april 2021 Har hard face stekepanne, kjempefornøyd ☺️ Anonymkode: 9328d...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 8. april 2021 #12 Del Skrevet 8. april 2021 Har tefal sin, å er fornøyde. Har også en le creuset 24 cm panne. Dere som må skifte ut panna hver 2 år. Ikke vask med såpe, eller i oppvaskmaskin. Ikke bruk stål redskaper. Gradvis oppvarming, ikke rett på det høyeste varme. Da får den varme sjokk. Hilsen tidligere kitchn ansatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå