AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg lurer på om man MÅ treffe eggløsningsdag for å bli gravid? Hadde sex i går, fikk maximal fertilitet på clearblue nå i kveld. Samboer er borte.. 😕 Er det gode sjangser alikevell? Anonymkode: 4d7cc...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Del Skrevet 24. mars 2021 Jepp. Med førstemann var jeg bortreist fra tirsdag, hadde sex tirsdags morgen og hadde EL på fredagen. Anonymkode: f03d4...32e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. mars 2021 #3 Del Skrevet 24. mars 2021 Må ikke ha sex selve EL-dagen. De tre dagene før er også fertile dager. Soldatene liker gjerne å ligge på vent og vente på egget... godgjøre seg. Mitt yngste barn er unnfanget med sex dagen før EL og dagen før det igjen. Min mann skulle også bort, så vi måtte bare kjøre på så mye vi klarte før han dro selv om jeg ikke hadde fått EL ennå. Men det funket fint 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Del Skrevet 24. mars 2021 53 minutter siden, Amatariel said: Må ikke ha sex selve EL-dagen. De tre dagene før er også fertile dager. Soldatene liker gjerne å ligge på vent og vente på egget... godgjøre seg. Mitt yngste barn er unnfanget med sex dagen før EL og dagen før det igjen. Min mann skulle også bort, så vi måtte bare kjøre på så mye vi klarte før han dro selv om jeg ikke hadde fått EL ennå. Men det funket fint 😊 Dette stemmer men stemmer ogsaa ikke. det kommer egentlig ogsaa veldig ann paa spermkvaliteten til mannen din. Ikke alltid soldatene ligger paa vent☺️ Anonymkode: 4c258...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Del Skrevet 24. mars 2021 Har testet soldatene, og de er normale. Så da håper jeg de ligger å venter 🤞🏼🙈 Er så typisk det kræsjer. Men annenhver dag skal være nok? Anonymkode: 4d7cc...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. mars 2021 #6 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette stemmer men stemmer ogsaa ikke. det kommer egentlig ogsaa veldig ann paa spermkvaliteten til mannen din. Ikke alltid soldatene ligger paa vent☺️ Anonymkode: 4c258...910 Jada, det er sant. Men når jeg svarer på denne måten så tar jeg utgangspunkt i et normalt friskt par 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Del Skrevet 24. mars 2021 29 minutter siden, Amatariel said: Jada, det er sant. Men når jeg svarer på denne måten så tar jeg utgangspunkt i et normalt friskt par Ja, skjonte det ☺️ Tenker uansett det er greit aa paapeke det da det er veeeeldig mange menn som ofte faar utslag paa disse saedprovene selvom de i utgangspunktet er friske. Er det flere med daarlig mobilitet feks er det verdt aa tenke paa ☺️ Anonymkode: 4c258...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, skjonte det ☺️ Tenker uansett det er greit aa paapeke det da det er veeeeldig mange menn som ofte faar utslag paa disse saedprovene selvom de i utgangspunktet er friske. Er det flere med daarlig mobilitet feks er det verdt aa tenke paa ☺️ Anonymkode: 4c258...910 Vi har vært på sykehus å testet, så håper hverfall det stemmer 🙊 har ikke turt å bruke sånn hjemmekit 😂 ekkelt om det skulle vise feil! Anonymkode: 4d7cc...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #9 Del Skrevet 24. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har vært på sykehus å testet, så håper hverfall det stemmer 🙊 har ikke turt å bruke sånn hjemmekit 😂 ekkelt om det skulle vise feil! Anonymkode: 4d7cc...d3f De fleste blir testet paa sykehus ☺️ En prove har ikke saa mye aa si..har en venninne hvor mannen forst fikk en daarlig prove, saa fin og tredje gang daarlig igjen..de ble gravide ved aa legge om samleie monsteret. Kan vaere tilfeldig. Anonymkode: 4c258...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. mars 2021 #10 Del Skrevet 25. mars 2021 Har lest at det er større sjans å bli gravid ved å ha sex dagen FØR eggløsning enn på selve eggløsningsdagen , for da får visst spermen svømt helt fram og ligger klar når egget slippes. Egget lever bare 24 timer ca om det ikke befruktes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå