Gå til innhold

Fysiske strømpeforretninger med god service for menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere menn her inne som liker å bruke damestrømper, og det er i hvilke fysiske butikker dere foretrekker å handle dem/får god service. Selv liker jeg å handle strømpene i fysiske butikker, og jeg tilkjennegir som oftest at jeg handler til meg selv. Som oftest får jeg god service, men har også opplevd det motsatte og da går jeg selvsagt ikke inn i den butikken igjen. Jeg har best erfaringer med spesialbutikker ekspedert av voksne damer og dårligst erfaring med kjedebutikker ekspedert av unge jenter. Jeg handler alltid når jeg er på reise og aldri i min hjemby. Så jeg ønsker tips om hvilke butikker jeg bør oppsøke når jeg er på reisefot. Hvis det er noen damer her inne  som vil reklamere for sin egen strømpeforretning, ønsker jeg selvsagt svar fra dere også

Anonymkode: 798a3...088

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare nono. Ikke intressert i å snakke med menn om dette, bare å kjøpe og gå ut igjen.

Anonymkode: d55b6...4dd

• Liker 1
Skrevet

Strømpedamen i Bergen kan anbefales på det sterkeste :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du skal ha så mye hjelp til når det kommer til strømpekjøp da? Jeg jobber selv i butikk og de mest ubehagelige kundene jeg har er menn som går i dameklær. Jeg føler meg utrygg og de er ofte veldig pågående. Spør om ting som overhodet ikke har med klær å gjøre. 

Anonymkode: 047d1...737

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 20.28):

Hva er det du skal ha så mye hjelp til når det kommer til strømpekjøp da? Jeg jobber selv i butikk og de mest ubehagelige kundene jeg har er menn som går i dameklær. Jeg føler meg utrygg og de er ofte veldig pågående. Spør om ting som overhodet ikke har med klær å gjøre. 

Anonymkode: 047d1...737

Du må bare si fra hvor du jobber, så skal jeg ikke plage deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nå bruker ikke jeg strømper, men sokker. Snakker aldri med de i butikken om sokker. Man kjenner på stoffet, sømmene, elastikken, sjekker størrelsen, kjøper eller lar være. Hva i all verden skal man snakke om? 

Anonymkode: cc79d...aab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå bruker ikke jeg strømper, men sokker. Snakker aldri med de i butikken om sokker. Man kjenner på stoffet, sømmene, elastikken, sjekker størrelsen, kjøper eller lar være. Hva i all verden skal man snakke om? 

Nå er det slik at jeg går i fysiske butikker for å service, ellers kunne jeg kjøpt det jeg trengte på internett. Når jeg går inn i en butikk blir jeg oftest spurt om jeg trenger hjelp og det gjør jeg jo. Strømpene er pakket inn og jeg synes det er litt kleint å kjenne på prøvene som henger fremme uten å si noe. Da er det like greit å innlede en dialog. 

Det er denne servicen jeg spurte om i innlegget mitt og ikke motsatt.

Hittil har det bare kommet negative kommentarer bortsett fra en. For dere damer som tydeligvis synes det er ekkelt med kunder som meg vil jeg bre si at da får dere bare si ifra eller skrive en plakat i vinduet. Jeg vil ikke plage dere og kan alltids kjøpe det jeg trenger på internett. Men neste gang jeg er i Bergen skal jeg besøke strømpedamen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå er ikke jeg Ts men kan si noe likevel.

Strømper i nylon og strømpebukser komme i mange fasonger, tykkelser, kvaliteter, glanshet, matthet, farger, masketetthet, stretch osv osv

Så ja det er definitivt mye å snakke om når det kommer til strømper og strømpebukser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...