Gjest ninne Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 lurer på om noen har tips til fotograf jeg. har hørt det lønner seg å velge en frilans for det er billigere.men hvordan finner men en frilandsfotograf da? jeg bor forresten i østfold
Lula Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 ...men hvordan finner men en frilandsfotograf da?←
Søta Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Det lønner seg å bruke frilans ja! Og de tar, etter min smak, mye bedre bilder! Blir ikke så oppstilt, også tar de flere uten at dere vet om det (blir da ofte de beste bildene...) Du har ingen i vennekretsen som kjenner noen? Sjekk avisene - det står fotograf under - finn nr på internett og ta ei telefonrunde... det er mitt eneste tips. Du får nok endel nei enker jeg! Et vennepar av oss hadde en vgfotograf . flotte bilder. Vi hadde ei som gjør det på hobbybasis - mye flottere bilder enn mange andre. Det er jo også somregel billigere. Og en får ALLE bldene. Våre venner fikk en cd (også fra kirka) med 800 bilder.. Vi fikk negativene og alle bildene ho tok! Er jo grei å kunne bestemme alt selv! Håper det var til litt hjelp. Å - hva med å høre i fotobutikker???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå