Gå til innhold

Pene mennesker er rett å slett høy på seg selv og har kvalmende holdninger om at de er bedre enn andre. Kom dere ned på jorden!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste en dame som skrev her inne at hun var blandt de 30% peneste i sin aldersgruppe og at menn falt for dette fordi de var enkle. Snakk om å tro du ser bra ut selv. 

Men hva hjelper det med å være pen dersom personligheten er grusom. 

Anonymkode: 3c311...920

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Leste en dame som skrev her inne at hun var blandt de 30% peneste i sin aldersgruppe og at menn falt for dette fordi de var enkle. Snakk om å tro du ser bra ut selv. 

Grusom fordi hun har selvinnsikt?

Skulle Marit Bjørgen sagt at hun var dårlig til å stå på ski for å tekkes deg? :daane:Hvis ikke har hun stygg personlighet?

"Neida, jeg vant ikke gullet. Det bare havnet i hendene mine, skjønner ikke hvordan, har jeg ikke fin personlighet?"

Anonymkode: 4aab2...4fe

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi det, det er bedre utsikt her oppe :) 

Anonymkode: 8bb60...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å si at man er blant de 30% peneste i sin aldersgruppe er jo ikke skryt engang. Å si at man er blant de aller peneste kan være skryt, men ærlig talt da.

Anonymkode: ca603...2d8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet man det? 

Å være pen er alt liksom? 

Nei, pene mennesker (de som tror de er det) er høy på seg selv og ser ned på andre. Har mange eksempler. 

Og svarene her sier mye og da. 

AnonymBruker
Skrevet

Flertallet er neppe sånn. Du kan ikke tilegne en hel gruppe forferdelige egenskaper. 

Anonymkode: fdf1d...ba6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet man det? 

Å være pen er alt liksom? 

Nei, pene mennesker (de som tror de er det) er høy på seg selv og ser ned på andre. Har mange eksempler. 

Og svarene her sier mye og da. 

Stakkars, anbefaler deg å snakke med noen. Høres ikke ut som du er komfortabel med deg selv :blomst:

Anonymkode: 986b3...4ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 1/3 av alle kvinner er blant de 30% peneste. Jeg synes heller ikke det var særlig skrytete...

Anonymkode: 87cdb...6b4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har de peneste mennene større penis enn de som er middels pene?

Har de smarteste mennene større penis enn de som er middels smarte? 

Er de peneste mennene de smarteste mennene?

Anonymkode: dca07...f76

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har de peneste mennene større penis enn de som er middels pene?

Har de smarteste mennene større penis enn de som er middels smarte? 

Er de peneste mennene de smarteste mennene?

Har de peneste mennene mindre føflekker enn de styggeste?

Skrevet

Hvis du har et problem med at folk er selvsikre så bør du heller jobbe med deg selv

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

? Hun er bare ærlig. Syns heller ikke det er skrytete eller vitner om en grusom personlighet. Heller litt resignasjon over at menn legger så mye utseendet til kvinner.

Anonymkode: 631e3...49b

• Liker 2
Skrevet

Jeg tilstår.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle med selvinnsikt vet om de er over eller under gjennomsnittet attraktiv/pen. Jeg VET jeg er det - men jeg skryter aldri av det. Er du pen får du mye mannlig oppmerksomthet og kan stort sett velge og vrake i det du vil - og det tørr jeg påstå er noe man merker med selvinnsikt.. K27

Anonymkode: e01a1...874

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klart utseende teller. Det teller bare mer og mer i et samfunn der de fleste har god utdannelse, ok økonomi og lite baggasje. Når noen hevder de er blant topp 30% av de peneste, da er du langt fra topp 10% som er de alle snakker om. Så at venninna er attraktiv kan nok skyldes klikkeslettet på natta, sånn rett før stengetid. På Tinder sveiper de fleste med selvtillit videre. 

Selv en middels pen mann gjør det. Må jo ha ambisjoner om å få pene barn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er selv veldig kjekk, men også dyp. Det er sant. Jeg er veldig, veldig klok og dyp.🥰

Jeg forakter alle kvinnene som faller for meg bare på grunn av utseendet. De er enkle i toppen og overfladiske. Dumme høns, rett og slett.

Jeg vil bare ha de som elsker meg for den vakre personligheten min😍

• Liker 3
Skrevet (endret)

1: Det går ann å overvurdere eget utseende. 

2: Det kan godt hende noen liker å trolle KG. 

3: Så avhenger det hva man liker. Jeg tiltrekkes ikke alltid av konvensjonelt attraktive mennesker, for eksempel. Heller ofte folk som faller et sted i mellom. 

Endret av Mari Y
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rett å slett trist at utseende skal telle mer enn personlighet. 

Så er man ikke pen har man liten verdi. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Grusom fordi hun har selvinnsikt?

Skulle Marit Bjørgen sagt at hun var dårlig til å stå på ski for å tekkes deg? :daane:Hvis ikke har hun stygg personlighet?

"Neida, jeg vant ikke gullet. Det bare havnet i hendene mine, skjønner ikke hvordan, har jeg ikke fin personlighet?"

Det er nå en forskjell på å skryte at man er blant de peneste kontra det å bli toppidrettsutøver. Gjett hvem som har jobbet mest for det. 

Anonymkode: 8ebab...aa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke noe bedre enn andre selvom man har utseende med seg! 

Og bør behandle andre bra, 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...