Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg vært en "troende" når det kommer til krystaller og deres egenskaper, men har i det siste hørt flere snakke om moldovitt. Mange sier at man må holde seg laaaangt unna den, hvis man ikke har erfaring med krystaller (🙄🤔), da den visstnok gjør at man kvitter seg med kjæreste (eller at vedkommende gjør det slutt med deg), jobb, vennskap etc hvis det ikke er "meant to be". 
Men når jeg leser på sider som selger disse krystallene, så står det at Krystallen gjør at en blir tilfreds med skjebnen, man kan få mindre depresjon, og at den har en helende effekt osv.

Noen som har erfaring? Jeg ble ille nysgjerrig🙊

Anonymkode: 523c6...4d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker kanskje du heller bør gå en tur å lufte vettet .

Anonymkode: dbc6d...4b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tigerøyet er pene og du skal få mot og styrke vissnok 😊 Bergkrystall for å se ting klart og ro. Jeg tror ikke de har sånn kraft, men om du tror det har de det, om du skjønner? Akkurat som lykke sokkene til noen som tror de bringer lykke så gjør de det. Men moren min mener de funker 😉 Har nok ikke kraft på omgivelsene da, men på deg.

Anonymkode: 37fcb...12b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker kanskje du heller bør gå en tur å lufte vettet .

Anonymkode: dbc6d...4b7

Imens kan jo du lære deg folkeskikk. Var ikke en personlig mening om hvorvidt vettet trenger å luftes eller ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tigerøyet er pene og du skal få mot og styrke vissnok 😊 Bergkrystall for å se ting klart og ro. Jeg tror ikke de har sånn kraft, men om du tror det har de det, om du skjønner? Akkurat som lykke sokkene til noen som tror de bringer lykke så gjør de det. Men moren min mener de funker 😉 Har nok ikke kraft på omgivelsene da, men på deg.

Takk for et seriøst svar, i motsetning til skallen som svarte over deg.😄

Nei, altså jeg har egentlig aldri hatt troa på sånt🙈 har fnyst hver gang det har blitt nevnt, men nå har jeg lest så mye erfaringer fra folk (henholdsvis veldig unge mennesker), at jeg måtte begynne å sjekke. Det er jo ikke måte på hvor mye denne stenen har forandret livet til de som har kjøpt den🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for et seriøst svar, i motsetning til skallen som svarte over deg.😄

Nei, altså jeg har egentlig aldri hatt troa på sånt🙈 har fnyst hver gang det har blitt nevnt, men nå har jeg lest så mye erfaringer fra folk (henholdsvis veldig unge mennesker), at jeg måtte begynne å sjekke. Det er jo ikke måte på hvor mye denne stenen har forandret livet til de som har kjøpt den🙈

Mye mellom himmel og jord vi ikke skjønner, kanskje den gjør noe for deg? Om du er interessert så er det jo bare fint å bli en erfaring rikere 😊 Jeg googlet det nå og ble interessert selv, de er fra meteorer? 😮 Det er veldig kult i seg selv, og de er vakre.

AnonymBruker
Skrevet

Den beskrivelsen av moldavitt synes jeg var spesiell, stemmer ikke med mine erfaringer eller noe jeg har hørt. Moldavitt er forbundet med det galaktiske, altså mer type knytte kontakt med dine alien guides og ditt høyere selv. Jeg har en nydelig en, hatt den i ett par år. Jeg føler fjerdedimensjonell energi fysisk, og mitt eksemplar har kraftig aura, så det er nok en spesiell art.

Du trenger ikke høre på sånt gammeldags tøv om at du må holde deg langt unna, stol på deg selv og din egen intuisjon. Hvis du er trukket mot moldavitt og vil ha en, så er det fritt frem. Krystaller skal behandles med respekt, men ikke overtro. De er et hjelpemiddel fra naturen med hver sin egen sjarm, de skal ikke puttes på pidestall og behandles med overtro som guder... Den slags vissvass er over. 🙂 Håper det hjalp og du føler deg inspirert.

Anonymkode: 05937...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...