Gjest Gjest_Emmelina_* Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Hei,, jada , meg igjen.. Noen "kjenner!" meg jo nå :-) Har man rett og slett kjærlighetssorg selv om man er dne som vil avslutte ett forhold. . MEN har bestemt at jeg ikke skal inn i forholdet igjen.. Jeg skjønner ikkeno jeg ..
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Hei,, jada , meg igjen.. Noen "kjenner!" meg jo nå :-) Har man rett og slett kjærlighetssorg selv om man er dne som vil avslutte ett forhold. . MEN har bestemt at jeg ikke skal inn i forholdet igjen.. Jeg skjønner ikkeno jeg .. ← Dere skulle vel ikke gått ifra hverandre da?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Kanskje det ikke er kjærlighetssorg, men sorg over noe som aldri ble.. Det kan være ganske så tungt det også, ja, og det virker som om det er nettopp det siden du har bestemt at du IKKE skal inn i forholdet igjen.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Ingen går rundt med sorg over noe som aldri ble når de har bestemt seg for at det aldri skal bli noe heller vel?
*CHOUCHOU* Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Jo det tror jeg er fullt mulig. Alle brudd behöver ikke bety uvennskap. Jeg vet at det kan vaere frustrerende nar man i utgangspunktet er uendelig glad i en person men sa finner man ut av at man kanskje ikke er helt ment for hverandre. Dette kan absolutt föles som en sorg.
Gjest Milah Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 Jeg tror det er veldig vanlig å oppleve kjærlighetssorg, selv om man er den som ønsket bruddet! Det å gå fra noen er aldri enkelt, spesiellt ikke om man har vært sammen lenge!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 Jo det tror jeg er fullt mulig. Alle brudd behöver ikke bety uvennskap. Jeg vet at det kan vaere frustrerende nar man i utgangspunktet er uendelig glad i en person men sa finner man ut av at man kanskje ikke er helt ment for hverandre. Dette kan absolutt föles som en sorg. ← Det er jeg enig i. Det er mange som lever med krangling og andre ting alfor lenge og når det først blir slutt så glemmer de det. Da var de ikke ment for hverandre.
Kafka Skrevet 26. august 2005 #8 Skrevet 26. august 2005 Kanskje det ikke er kjærlighetssorg, men sorg over noe som aldri ble.. Det kan være ganske så tungt det også, ja, og det virker som om det er nettopp det siden du har bestemt at du IKKE skal inn i forholdet igjen. ← HA! En sannhet med en sannhet inne i Det er forferdelige saker når man vil og vil og vil og VIL!!!! ... men ikke helt det til (sett fra en litt annen side..) Hm.. Hvordan løse dette her tro.. Jeg er saktens villig til å gjøre hva enn det måtte være, så jeg må wise up! og gjøre noe flott! For hun er fin så fin så fin så fin :icon_razz: Wow. Tenk at det går ann å være så himmelsk flott på alle mulige måter Men hun skal jo være så forbasket konsekvent, fantastisk som hun er! Jeg kunne trenge litt hjelp fra en Lykke til deg du der
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2005 #9 Skrevet 27. august 2005 Ja, det går an. Det har ofte vært jeg som har bestemt at et forhold skal avsluttes, men en har like fullt kjærlighetssorg. Det er vel sorgen over noe som aldri kunne bli tror jeg Noen ganger har du ikek annet valg enn å avslutte et forhold, og jeg tar det veeeldig tungt hver gang. Ikke lett å være et følelsesmenneske i disse dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå