Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å epillere leggene de siste årene, men er plaget med inngrodde hår. Tenkte å prøve hårfjerningskrem i stedet nå. Kan dere anbefale en? Har litt sensitiv hud 

Anonymkode: b5494...0fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sensitiv hud i utgangspunktet, men føler at Andrea er den mildeste men åså den mest effektive jeg har prøvd :) Bruker kun den nå.

Anonymkode: ea233...04b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har ikke sensitiv hud i utgangspunktet, men føler at Andrea er den mildeste men åså den mest effektive jeg har prøvd :) Bruker kun den nå.

Takk for tips. Prøvde å google, men finner bare til ansikt? Hvor kjøper du den? Kan du linke til den du bruker?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for tips. Prøvde å google, men finner bare til ansikt? Hvor kjøper du den? Kan du linke til den du bruker?

Kjøper krem til kroppen på Lyko :)  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal bruke hårfjerningskrem, anbefaler jeg virkelig at du skraper av det du kan og kaster det i en søppelpose, for du skyller/skrubber det bort. 
Den kremen tetter rør, og blir en slimklump som er vanskelig å få bort fra rørene! Om man gjør dette ofte, så kan det tette rørene helt, og det kan bli dyrt 😨 hilsen rørleggerdame som har vært borti det der så mange ganger! 

Anonymkode: 8aac0...06f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du skal bruke hårfjerningskrem, anbefaler jeg virkelig at du skraper av det du kan og kaster det i en søppelpose, for du skyller/skrubber det bort. 
Den kremen tetter rør, og blir en slimklump som er vanskelig å få bort fra rørene! Om man gjør dette ofte, så kan det tette rørene helt, og det kan bli dyrt 😨 hilsen rørleggerdame som har vært borti det der så mange ganger! 

Anonymkode: 8aac0...06f

Takk for at du sa ifra! 😊 Ante det ikke.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...