AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har pleid å epillere leggene de siste årene, men er plaget med inngrodde hår. Tenkte å prøve hårfjerningskrem i stedet nå. Kan dere anbefale en? Har litt sensitiv hud Anonymkode: b5494...0fd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har ikke sensitiv hud i utgangspunktet, men føler at Andrea er den mildeste men åså den mest effektive jeg har prøvd Bruker kun den nå. Anonymkode: ea233...04b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har ikke sensitiv hud i utgangspunktet, men føler at Andrea er den mildeste men åså den mest effektive jeg har prøvd Bruker kun den nå. Anonymkode: ea233...04b Takk for tips. Prøvde å google, men finner bare til ansikt? Hvor kjøper du den? Kan du linke til den du bruker? Anonymkode: b5494...0fd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tips. Prøvde å google, men finner bare til ansikt? Hvor kjøper du den? Kan du linke til den du bruker? Anonymkode: b5494...0fd Kjøper krem til kroppen på Lyko Anonymkode: ea233...04b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Hvis du skal bruke hårfjerningskrem, anbefaler jeg virkelig at du skraper av det du kan og kaster det i en søppelpose, for du skyller/skrubber det bort. Den kremen tetter rør, og blir en slimklump som er vanskelig å få bort fra rørene! Om man gjør dette ofte, så kan det tette rørene helt, og det kan bli dyrt 😨 hilsen rørleggerdame som har vært borti det der så mange ganger! Anonymkode: 8aac0...06f 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du skal bruke hårfjerningskrem, anbefaler jeg virkelig at du skraper av det du kan og kaster det i en søppelpose, for du skyller/skrubber det bort. Den kremen tetter rør, og blir en slimklump som er vanskelig å få bort fra rørene! Om man gjør dette ofte, så kan det tette rørene helt, og det kan bli dyrt 😨 hilsen rørleggerdame som har vært borti det der så mange ganger! Anonymkode: 8aac0...06f Takk for at du sa ifra! 😊 Ante det ikke.... Anonymkode: ea233...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå