Gå til innhold

Hvorfor lukter det hasj overalt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg pleide å røyke hasj hele tiden før. sluttet for c.a 1 år siden. jeg røyket d igjen for første gang for 2 måneder siden og igjen for 3 uker siden. jeg er ikke avhengig og klarer meg helt fint uten. 

Men nå siden sist jeg røyka så har jeg luktet hasj overalt. Det er som om lukten følger etter meg. 

Hva betyr dette?

Anonymkode: dc8b2...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Varig tripp? 

Artig bivirkning på dop... og grunnen til at man burde holde seg unna. 

Anonymkode: 522bf...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har kanskje satt seg i veggene hvis du røyket inne?

Anonymkode: 800c6...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sikker på at du ikke har røyket?

Anonymkode: b0919...1b9

Ja sist jeg røyket var 3-4 uker siden og det var ikke mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har kanskje satt seg i veggene hvis du røyket inne?

Anonymkode: 800c6...f4c

Røyket ikke hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg pleide å røyke hasj hele tiden før. sluttet for c.a 1 år siden. jeg røyket d igjen for første gang for 2 måneder siden og igjen for 3 uker siden. jeg er ikke avhengig og klarer meg helt fint uten. 

Men nå siden sist jeg røyka så har jeg luktet hasj overalt. Det er som om lukten følger etter meg. 

Hva betyr dette?

Det betyr hvertfall at du ikke har corona🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
theTitanic skrev (3 minutter siden):

Det betyr hvertfall at du ikke har corona🤣

haha, men fortsatt utrolig frustrerende at lukten følger etter meg. skjønner ikke hva det kan være🤔

Kan det være at jeg «craver» det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Varig tripp? 

Artig bivirkning på dop... og grunnen til at man burde holde seg unna. 

Anonymkode: 522bf...5cc

har ALDRI hatt det sånn her før. det her er første gang og utrolig slitsomt. 

har du noe tips til hva jeg kan gjøre?

hasj ødela meg bare, og har ikke lyst til å gå tilbake til det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vel prøvd det en gang i ungdommen, men det var ikke for meg. 

Men jeg kjenner jevnlig(flere ganger i året) lukten, så jeg antar at jeg gjerne har gått forbi noen som røyker eller nettopp har tatt seg en blås? Lukta er da ganske forbigående. 

Anonymkode: 37e19...0b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du kjenner lukten overalt, så ville jeg kanskje tatt det som om å kroppen har lyst på, nesten litt som en abstinens. 

Anonymkode: 605f4...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 hours ago, AnonymBruker said:

haha, men fortsatt utrolig frustrerende at lukten følger etter meg. skjønner ikke hva det kan være🤔

Kan det være at jeg «craver» det?

Hvis du ikke lyver om forbruksmønsteret ditt, nei. Men det gjør jo alle som ruser seg så.. 😅

Anonymkode: 2bf64...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke noe direkte med trådens tema å gjøre, men lurte på om du kunne si noe om hvordan det var å slutte? Ble livet generelt bedre? Hukommelse? Konsentrasjon?

Har røykt daglig i et par år pga ptsd, begynner å tenke på å slutte, men finner ikke helt motivasjonen.

Noen tanker?

Anonymkode: 45c66...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg røykte mye hasj som ungdom og ung voksen. Nå er det vel nærmere 8 år siden jeg røykte sist, men jeg lukter "hasj" fra tid til annen. Men det er mer at jeg assosierer en lignende lukt med det fremfor at jeg faktisk lukter det tror jeg. Visse trær f.eks har en ganske lignende duft.

Anonymkode: 68bcc...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det lukter ikke hasj overalt. Jeg har kun kjent hasjlukt tre steder de siste årene: på en skogsvei (gjetter at noen satt i skogen like ved og tok seg en joint), i en meny på en sushirestaurant (luktet kraftig da jeg bladde i menyen), og i Amsterdam. Ellers lukter det ikke hasj rundt omkring. 

Anonymkode: 39573...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke noe direkte med trådens tema å gjøre, men lurte på om du kunne si noe om hvordan det var å slutte? Ble livet generelt bedre? Hukommelse? Konsentrasjon?

Har røykt daglig i et par år pga ptsd, begynner å tenke på å slutte, men finner ikke helt motivasjonen.

Noen tanker?

Anonymkode: 45c66...286

Tar meg frihet til og svare her. Det er ekstremt individuelt hvordan noe funker for noen. Jeg var hasjer, fikk PTSD og røykingen etter det påførte meg ikke noe positivt. Mer angst, noia og generelt føkket godt med hodet mitt. Men det var MEG. Kan ikke utelukke at noen andre har godt utbytte av det. 

Hvis du vil slutte vil jeg generelt anbefale og ta opp en hobby som innebærer å komme seg ut og noe fysisk aktivitet. Det hjelper min PTSD veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tror svaret er lukten av vår = isbrann. Det lukter helt forferdelig og har noe av den samme lukten som hasj.

Anonymkode: 552fc...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tar meg frihet til og svare her. Det er ekstremt individuelt hvordan noe funker for noen. Jeg var hasjer, fikk PTSD og røykingen etter det påførte meg ikke noe positivt. Mer angst, noia og generelt føkket godt med hodet mitt. Men det var MEG. Kan ikke utelukke at noen andre har godt utbytte av det. 

Hvis du vil slutte vil jeg generelt anbefale og ta opp en hobby som innebærer å komme seg ut og noe fysisk aktivitet. Det hjelper min PTSD veldig.

TS her. det samme skjedde med meg. derfor jeg sluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg først lærte hva som var hasjlukt så har jeg og kjent det en del rundtomkring. Utrolig mange som man aldri hadde trodd skulle benytte seg av slike rusmidler som gjør det altså. 

Anonymkode: 0b775...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg luktet hasj fra lucky strike sigaretter i mange år. Det gikk over en eller annen gang. 

Til sammenligning syntes jeg det luktet vodka av alt av sjampoer, parfymer o.l. i mange uker, etter en fyllekule som 15 åring. Vet ikke om de to tingene har forbindelse. 

Anonymkode: 6eef1...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...