Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere!! 

Jeg er ganske fersk i forhold til å teste når eggløsningen er. Starter man første dag etter endt mens, eller har jeg misforstått? 

Anonymkode: 36391...d6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor lang syklus du har.

Har du gjennomsnitt på 28 dager, pleier de fleste å starte fra cd 10-11. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sommerfuul skrev (3 timer siden):

Det kommer an på hvor lang syklus du har.

Har du gjennomsnitt på 28 dager, pleier de fleste å starte fra cd 10-11. 

Jeg ligger på 28 dager. Hva er cd 10-11? 

Skrevet

Syklusdager, CD 1 er første dag med mensen.

Da ville jeg startet å teste fra dag 10-11.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sommerfuul skrev (17 minutter siden):

Syklusdager, CD 1 er første dag med mensen.

Da ville jeg startet å teste fra dag 10-11.

Okei, takk for svar😀

AnonymBruker
Skrevet

CD er en engelsk forkortelse for Cycle Day, altså syklusdag som blir sagt over her  🙂 

Anonymkode: a3f3e...b58

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du laster ned Flo-appen og registrer mens og sånt i den så står det tall i hjørnet som viser syklusdager, så slipper man å telle framover hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du laster ned Flo-appen og registrer mens og sånt i den så står det tall i hjørnet som viser syklusdager, så slipper man å telle framover hele tiden. 

Takk for tips! Skal laste den ned😀

Skrevet

Jeg ble selv anbefalt Premom der du kan legge inn ELtestene dine for å følge med på stigning. Kan anbefale den!

AnonymBruker
Skrevet
saloni skrev (3 minutter siden):

Jeg ble selv anbefalt Premom der du kan legge inn ELtestene dine for å følge med på stigning. Kan anbefale den!

Takk, skal sjekke den også 💗

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ligger på 28 dager. Hva er cd 10-11? 

Jeg har også hatt 28 dager de siste syklusene. Og jeg pleier å starte EL-testingen på dag 10, det fungerer veldig bra. Da har EL-testen pleid å bli positiv mellom dag 12-14, varierer litt hos meg. Men starter man fra dag 10 så er man sikret. Og nesten litt greit å se hvordan en negativ test er også.

Tips: test på ettermiddagen mellom kl.15-18. På konsentrert urin (ikke ha vært på do på minst tre timer, og drukket minimalt de timene før). Det er det beste utgangspunktet for EL-testing. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg har også hatt 28 dager de siste syklusene. Og jeg pleier å starte EL-testingen på dag 10, det fungerer veldig bra. Da har EL-testen pleid å bli positiv mellom dag 12-14, varierer litt hos meg. Men starter man fra dag 10 så er man sikret. Og nesten litt greit å se hvordan en negativ test er også.

Tips: test på ettermiddagen mellom kl.15-18. På konsentrert urin (ikke ha vært på do på minst tre timer, og drukket minimalt de timene før). Det er det beste utgangspunktet for EL-testing. Lykke til!

Så bra at du skrev om dette med nårtid på dagen man burde teste.. Jeg har nå testet med morgenurin, men lurte på om det var best.. Skal avvente med testing til utpå dagen! Takk for tips😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...