AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Del Skrevet 24. mars 2021 Vi har prøvd å blitt gravid i mange år, og skal snart sette inn egg. Jeg jobber i barnehage og er ofte i sandkassen med barna. Der er det ofte katteavføring! Nå gruer jeg meg til å gå på jobb etter innsett og vil ikke være i sandkassen, men det kan jeg ikke unngå.. Eg jeg hysterisk om jeg ringer legen og spør om legen kan sjekke om jeg har hatt det før? Jeg vet ikke en gang om jeg blir gravid, men om jeg blir så er jeg såklart livredd for spontanabort.. Anonymkode: cdf8a...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Del Skrevet 24. mars 2021 Istedenfor å gå og være engstelig, så er det fort gjort å få tatt en blodprøve. Jeg har hatt det før, og det var/er veldig betryggende å vite under graviditeten. Er en veldig alvorlig smitte for fosteret. Det er ikke mye smitte av det her i Norge, men gravide anbefales å bruke hansker ved hagearbeid feks. I og med at du vet at det er mye katteavføring i sandkassen, så hadde ihvertfall jeg brukt hansker ved påvist graviditet. Anonymkode: e4134...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå