Gjest Acer Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Foretrekker kvinner som føler behov for slikking din partner slikking med eller utan hårdusk ?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har alltid kort, stusset hår nedentil og om mannen ikke vil slikke meg da så vil jeg påstå at han er prippen og umoden, preferanse eller ikke. Korte hår er ikke farlig og du slipper "hår i maten". Og ja, jeg suger mannen selv om han er behåret. Jeg tåler et hår eller to i munnen om det skulle skje, men har ikke opplevd at det skjer, og jeg har sugd mange som er behåret nedentil. Foretrekker så klart at mannen stusser, men er han komfortabel med full busk så er det innafor så lenge han har god personlig hygiene. Er lite som slår en glatt og velfrisert pung da, men igjen, jeg smaker på den selv om der er hår på den. Vokser jo tross alt ikke hår på selve pikken, akkurat som det ikke vokser hår på de indre kjønnsleppene, klitoris og i skjeden. Anonymkode: 7644c...dde 2
Gjest Acer Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har alltid kort, stusset hår nedentil og om mannen ikke vil slikke meg da så vil jeg påstå at han er prippen og umoden, preferanse eller ikke. Korte hår er ikke farlig og du slipper "hår i maten". Og ja, jeg suger mannen selv om han er behåret. Jeg tåler et hår eller to i munnen om det skulle skje, men har ikke opplevd at det skjer, og jeg har sugd mange som er behåret nedentil. Foretrekker så klart at mannen stusser, men er han komfortabel med full busk så er det innafor så lenge han har god personlig hygiene. Er lite som slår en glatt og velfrisert pung da, men igjen, jeg smaker på den selv om der er hår på den. Vokser jo tross alt ikke hår på selve pikken, akkurat som det ikke vokser hår på de indre kjønnsleppene, klitoris og i skjeden. Anonymkode: 7644c...dde Å ligge med nese og munn begravd i denne urskogen synes eg ikkje noko om.😄 Munnsex kreves gode / sikre hygiene 😰
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Skybe skrev (Akkurat nå): Å ligge med nese og munn begravd i denne urskogen synes eg ikkje noko om.😄 Munnsex kreves gode / sikre hygiene 😰 Et stusset underliv og en "urskog" er ikke det samme. Jeg skjønner at full busk ikke er særlig delikat. Har heldigvis aldri vært med pripne menn som ikke tåler at kvinnen har hår på kroppen. Anonymkode: 7644c...dde 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har alltid kort, stusset hår nedentil og om mannen ikke vil slikke meg da så vil jeg påstå at han er prippen og umoden, preferanse eller ikke. Korte hår er ikke farlig og du slipper "hår i maten". Anonymkode: 7644c...dde Høres delikat og fint ut. Absolutt noe jeg ville slikket med den største glede ❤️ Anonymkode: bd48d...9b9 2
Gjest Smeltemann Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Turn off at det ser ut som urskog,frister ikke å dyppe tunga i det. Foretrekker at skogen er fjernet.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Høres delikat og fint ut. Absolutt noe jeg ville slikket med den største glede ❤️ Anonymkode: bd48d...9b9 Mennene jeg har vært med har ikke klaget og elsket å være mellom beina mine, så. Anonymkode: 7644c...dde 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mennene jeg har vært med har ikke klaget og elsket å være mellom beina mine, så. Anonymkode: 7644c...dde Ahhh, tenker det var en god opplevelse, takk for at du fikk meg til å drømme❤️❤️❤️ Anonymkode: bd48d...9b9
Milky Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 Jeg shaver 2-3 ganger i uka så er alltid glatt, evt veldig veldig korte stusser. Så mannen har aldri klagd hvertfall, men tror ikke han hadde begynt å pipe om jeg lot det vokse litt. Men synes d er ekkelt med hår der 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 Har kort klipt og trimmet. Men syns det er usexy med en mann som ikke begjærer en skikkelig skog 😂 Anonymkode: adca6...a2d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Skybe skrev (2 timer siden): Å ligge med nese og munn begravd i denne urskogen synes eg ikkje noko om.😄 Munnsex kreves gode / sikre hygiene 😰 Hygiene har ingenting med kjønnshår å gjøre. Anonymkode: 09a47...e00 2
Milky Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hygiene har ingenting med kjønnshår å gjøre. Anonymkode: 09a47...e00 Det har det absolutt. Lukt fester seg i håret 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 Mest turn off med voksne mennesker som mener kjønnshår er "ekkelt". Anonymkode: 1f242...f74 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #14 Skrevet 24. mars 2021 Min kjæreste og meg vi passer som hånd i hanske der. Jeg slipper og shave han elsker full busk og vil ikke ha noe shavings... og han er glattbarbert slik jeg ønsker det. Kunne ikke vært bedre. Er så glad jeg slipper barbering det blir aldri noe fint og slippe er mye mer behaglig syns jeg da. Pluss at det er naturlig. Anonymkode: 7c2c9...d5a 2
Gjest Paramount Skrevet 24. mars 2021 #15 Skrevet 24. mars 2021 Dersom håret er trimmet kort, er mørkt og mykt, er det helt nydelig synes jeg. Men et aldri så lite hakk over er ei fitte som er helt glatt og silkemyk. Det er som å få servert verdens deiligste rett, på verdens beste restaurant, etter å ha sittet og ventet i en time. Du vet nesten ikke hvor du skal begynne, og starter veldig forsiktig, for at det skal vare så lenge som mulig. Men en lever helt utmerket uten å velge den dyreste menyen hver eneste gang.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #16 Skrevet 24. mars 2021 Har aldri skjønt hvorfor hår på vulva skulle være ekkelt. Jeg synes det ser skikkelig sexy. Noen krusete hår som strutter i en frodig dott, synes jeg er et herlig syn. Anonymkode: 8ac70...743
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #17 Skrevet 26. mars 2021 Glattbarbert fuktig fitte Anonymkode: 8a459...604
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #18 Skrevet 27. mars 2021 Her foretrekkes det slikking uten dusk! Til nød kan jeg gå med på en liten trimmet dusk eller stripe godt ovenfor clitoris, men resten bør være glatt helt bak. Anonymkode: d411d...a2c
Gjest Tranma Skrevet 27. mars 2021 #19 Skrevet 27. mars 2021 Mannen min vil ha det glatt, men kan ha en liten strek over eller trekant, men den bør ikke være lang før det blir ytret ønske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå