Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp... 

Vært sammen med kjæresten i 2 mnd snart...

Jeg Har en sønn på 3 fra før 

Han har 2 gutter på 7 og 8 år 

Vi har blitt kjempe godt kjent og kjente han fra før av 

Han vet det ikke enda at jeg har tatt en test skal jeg si det til han nå? Er det for tidlig vet ikke helt hva jeg tenker om dette enda🙈

Den ble positiv på sekundet... 

Vet ikke hvor langt jeg er på vei men tror at ikm skulle være i morgen... 

Hjelp rådvill og fortapt i følelser og hodepine 🙈❤️

IMG_20210324_155534.jpg

Anonymkode: de248...18d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hærregud så uansvarlig.. dere har vært sammen i kun 2 mnd, du kjenner han ikke engang. Og når testen er så sterkt, kan det tyde på at du er ganske langt på vei.

Hvorfor har dere ikke brukt prevensjon?

Anonymkode: 384e8...864

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hærregud så uansvarlig.. dere har vært sammen i kun 2 mnd, du kjenner han ikke engang. Og når testen er så sterkt, kan det tyde på at du er ganske langt på vei.

Hvorfor har dere ikke brukt prevensjon?

Anonymkode: 384e8...864

Fordi jeg tåler ikke det og har funka i flere år men gikk på medisiner som rota til syklusen 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi jeg tåler ikke det og har funka i flere år men gikk på medisiner som rota til syklusen 

Men du vet det er noe som heter kondomer òg liksom?

Hvor gamle er dere? Bor dere sammen? Er dere i arbeid? Har barnet ditt møtt typen? 

Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, du burde fortelle typen din det. 

Anonymkode: 20073...8e3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du må ta en samtale med han. Husk at det ikke sikkert han blir like begeistret som det du er, og det må du respektere. Kommisjonen er nøkkelen her. 

Anonymkode: d6ea2...ddf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mye negativitet det er her. Snakk om snakke andre ned! 😕 

ts, gratulerer :)  ja dette ble vel kanskje litt brått på- men sånn skjer. Ta praten med typen din og se hva han sier. Så må du veie for og i mot, vil du ha barnet eller vil du ta det bort?  Kjenn etter hva du vil og bare du kan vite hva som er helt rett. 

klem og støtte til deg :klem1:

Anonymkode: c7bbe...509

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mye negativitet det er her. Snakk om snakke andre ned! 😕 

ts, gratulerer :)  ja dette ble vel kanskje litt brått på- men sånn skjer. Ta praten med typen din og se hva han sier. Så må du veie for og i mot, vil du ha barnet eller vil du ta det bort?  Kjenn etter hva du vil og bare du kan vite hva som er helt rett. 

klem og støtte til deg :klem1:

Anonymkode: c7bbe...509

Tusen takk, har jo nevnt for han sa legen ikke hadde sagt noe om det med medisiner påvirker syklus.. Går på rinexin og noen andre tabletter🙈 og har sagt jeg skal ta en test... 

Er i sjokk skal til han i kveld 😊så får vi snakket om det 

• Liker 3
Skrevet

Høres veldig planlagt ut fra din side, men hvis han har kjørt på uten å hoppe av så har dere kanskje ønsket det begge to?

Hvordan man kan ha sex i to uker i 2021 uten å bruke prevensjon?

Blir litt som Erna som ikke kan telle til ti.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men du vet det er noe som heter kondomer òg liksom?

Hvor gamle er dere? Bor dere sammen? Er dere i arbeid? Har barnet ditt møtt typen? 

Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, du burde fortelle typen din det. 

Anonymkode: 20073...8e3

Tåler ikke det heller se.. Han er 30 og jeg er 24 barna har møttes flere ganger før, det er en annen historie da de møttes ganske tidlig så vi alle er blitt kjent med hverandre begge 2 har fast jobb og han vil egentlig kjøpe hus med meg, har bare snakket om det da vi begge føler vi har møtt den rette❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må ta en samtale med han. Husk at det ikke sikkert han blir like begeistret som det du er, og det må du respektere. Kommisjonen er nøkkelen her. 

Anonymkode: d6ea2...ddf

Ja, har snakket litt om det da min søster nettopp har blitt mamma og vi snakket om han ville ha en til, han sa han ikke hadde tenkt noe særlig over det. Men har sagt jeg skal ta test og han har vært ganske rolig til nå🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du tåler ikke kobberspiral eller pessar eller kondom heller da, eller? 

Anonymkode: bdfa9...747

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SuperVandreren skrev (2 minutter siden):

Høres veldig planlagt ut fra din side, men hvis han har kjørt på uten å hoppe av så har dere kanskje ønsket det begge to?

Hvordan man kan ha sex i to uker i 2021 uten å bruke prevensjon?

Blir litt som Erna som ikke kan telle til ti.

Nei ikke planlagt desverre, og det er jo noe med detta og ikke tåle noe sånt, det viste han. Sa det til han før vi starta å ha sex. Så han vet jo om risken, men har gjort dette her i 2.5 år uten prevensjon og har funket frem til jeg tydeligvis begynte på medisinen 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tåler ikke kobberspiral eller pessar eller kondom heller da, eller? 

Nei har prøvd alt som sagt... 

AnonymBruker
Skrevet

Nei har prøvd alt som sagt... 

Hva er det du er allergisk mot da? Du er allergisk mot kobber og lateksfrie kondomer og alt av hormoner? Hva er det du mener skjer av allergisk reaksjon mot dette da? Og hvilke inholdsstoffer i pessaret er det du mener du er allergisk mot?

• Liker 3
Skrevet

Nei ikke planlagt desverre, og det er jo noe med detta og ikke tåle noe sånt, det viste han. Sa det til han før vi starta å ha sex. Så han vet jo om risken, men har gjort dette her i 2.5 år uten prevensjon og har funket frem til jeg tydeligvis begynte på medisinen 🙈

Det er vell vanlig å bruke kondomer for å unngå dette? Det er derfor jeg synes det høres planlagt ut. Håper ting ordner seg for dere

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du er allergisk mot da? Du er allergisk mot kobber og lateksfrie kondomer og alt av hormoner? Hva er det du mener skjer av allergisk reaksjon mot dette da? Og hvilke inholdsstoffer i pessaret er det du mener du er allergisk mot?

Vet ikke jeg er legen som sier vi har prøvd alt.. Og at det er bedre å heller være uten

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke jeg er legen som sier vi har prøvd alt.. Og at det er bedre å heller være uten

Du vet vel hva som skjer av reaksjon på alt du har prøvd? Hva er det som skjer av reaksjon når du setter inn et pessar da for eksempel? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det du samme som spurte om råd angående å flytte sammen etter bare to måneder?

Da var vel alle enige i at det var en dårlig idé, men du sto på ditt. Hvorfor legger du dette ut her egentlig? Du vet jo hva folk synes. Ønsker du bekreftelse på at dette er en god idé? For det kommer du ikke til å få bekreftelse på.

Anonymkode: 25baf...f8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SuperVandreren skrev (6 minutter siden):

Det er vell vanlig å bruke kondomer for å unngå dette? Det er derfor jeg synes det høres planlagt ut. Håper ting ordner seg for dere

Ja skjønner det 🙈 men var ikke planlagt 😅 syntes det er for tidlig i forholdet, men samtidig så er alt perfekt med han her og han vil jo starte livet sitt med meg og han har jo snakket om å flytte sammen og ja kjøpe hus😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du vet vel hva som skjer av reaksjon på alt du har prøvd? Hva er det som skjer av reaksjon når du setter inn et pessar da for eksempel? 

Oppblåst i magen, utslett, får hodepine av det meste og hovner opp i hele kroppen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...