Gå til innhold

Ang utroskap!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært det selv og er ikke i forhold, men når man velger å være utro da må det være en super bra person man er utro med siden man risikerer så mye eller hva? 

Man velger vel ikke hvem som helst som sier ja? 

Lurt på dette! 

Håper noen svarer. 

Anonymkode: 57132...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg er veldig subjektivt.

• Liker 3
Skrevet

Kommer ann på om man bryr seg om den man er sammen med. Jeg var utro en gang og tok risken med vilje fordi jeg ville ut av forholdet så hadde nok valgt hvem som helst å være utro med.

men slik ble det heldigvis ikke, var utro med en flott kar som jeg fortsatt er sammen med idag 5 år senere

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (5 minutter siden):

Kommer ann på om man bryr seg om den man er sammen med. Jeg var utro en gang og tok risken med vilje fordi jeg ville ut av forholdet så hadde nok valgt hvem som helst å være utro med.

men slik ble det heldigvis ikke, var utro med en flott kar som jeg fortsatt er sammen med idag 5 år senere

Takk for svar. 

Skjønner det da. 

Så bra du fant han. 

AnonymBruker
Skrevet

Folk er i forhold av helt ulike motiver. Et problem er utvilsomt at noen går inn i forhold på feil premisser, der "Jeg elsker deg" aldri har vært grunnlaget for forholdet. Da er listen lav for utroskap. 

Anonymkode: f00a8...36c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Folk er i forhold av helt ulike motiver. Et problem er utvilsomt at noen går inn i forhold på feil premisser, der "Jeg elsker deg" aldri har vært grunnlaget for forholdet. Da er listen lav for utroskap. 

Anonymkode: f00a8...36c

Dette tro jeg er veldig sant. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er to kategorier. De som er utro fordi de ikke får det de trenger hjemme, og de som er utro fordi de får et tilbud de ikke har viljestyrke til å avslå. I den første kategorien kan de godt knulle seg nedover. Ei kåt dame trumfer lett ei som bare er til pynt.

Anonymkode: d2f0f...740

• Liker 1
Skrevet

For min del hadde det ingenting med hvem jeg var utro med å gjøre. Det kunne nok vært hvem som helst, det at det ble en god kompis, som senere ble kjæreste, var veldig tilfeldig. 

Det hadde noe med relasjonen jeg var i å gjøre. Og han jeg var utro mot. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært utro, men har vært ganske nære og i ettertid har jeg vært mer eller mindre i sjokk over at jeg kunne bli fristet av vedkommende. Adskillig mindre attraktiv enn partner, ingenting som tydet på at h*n ville være rå i senga eller noe. For min del handlet det bare om å få den type oppmerksomhet og bekreftelse på et tidspunkt der jeg var spesielt mottakelig for det. H*n var bare en mulighet til en virkelighetsflukt i en periode jeg trengte en virkelighetsflukt. For all del, liker personen det er snakk om som venn og kollega, men ingenting som skulle tilsi at jeg skulle risikere et forhold for vedkommende. Skremmende.

Anonymkode: 63579...d4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du elskerinne?

hvem man er utro med og hvorfor, har tusen forskjellige svar.

Noen er utro fordi de ikke har empati, noen er utro fordi de er lei av forholdet sitt, noen er utro fordi de har liten selvtillit, noen er utro fordi de ikke får det de trenger hjemme osv.... 

Eneste jeg tror har et klart svar på er... finner man en skikkelig bra person, man føler man MÅ være med... vel, da er man ikke utro, da går man og satser på den nye. 

Anonymkode: bec4e...cd1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du elskerinne?

hvem man er utro med og hvorfor, har tusen forskjellige svar.

Noen er utro fordi de ikke har empati, noen er utro fordi de er lei av forholdet sitt, noen er utro fordi de har liten selvtillit, noen er utro fordi de ikke får det de trenger hjemme osv.... 

Eneste jeg tror har et klart svar på er... finner man en skikkelig bra person, man føler man MÅ være med... vel, da er man ikke utro, da går man og satser på den nye. 

Anonymkode: bec4e...cd1

Nei, er ikke elskerinne. 

Jeg har pratet litt med en mann og lurer på om han er i forhold. Han har ikke sagt det, men lurer litt. Ting som skurrer litt. Han vil møtes for sex og det var det. 

Da begynte jeg å tenk litt på dette temaet. 

Ikke hatt kontakt på en stund nå. 

Ja, en bra mann hadde gjort det slutt og satset på den nye evt å ikke vært utro. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...