Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Basert på svar i åpenbare humor/tulle/trolle-tråder, må svaret bli JA!

Anonymkode: 2b440...696

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke sans for dårlig humor🙂 Som de fleste humor/tulle/trolletrådene her inne representerer.

Anonymkode: 60054...9bb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke sans for dårlig humor🙂 Som de fleste humor/tulle/trolletrådene her inne representerer.

Så humor er konstant?

Trodde det var personavhengig, jeg.

Men da har du mye penger i vente, for god humor vokser ikke på trær.

Anonymkode: 72c59...c93

Skrevet

Tingen er at de færreste trolletrådene er morsomme.. kom på noe bedre så skal jeg le

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Spicymami said:

Tingen er at de færreste trolletrådene er morsomme.. kom på noe bedre så skal jeg le

Ja, disk opp.

Jeg sitter her på min høye trone og øser ut bedømmelser i øst og i vest. Troll, troll, troll. Sukk, så masse troll. Hvorfor er det ingen som peiler seg inn på akkurat min humor. Altså, min humor er jo gull verdt. Hvorfor skjønner ingen det? Alle burde ha vært slaver av min humor, fordi det er jo den eneste humoren jeg ler av. Altså, jeg. (meg). For de som ikke forstod det.

Kun det beste er godt nok for meg. Kvinneguiden må begynne å prestere god humor for meg, jeg betaler drøyt og masse for å skrive på Kvinneguiden. Kvinneguiden er jo ikke gratis, akkurat. Tiden min er så viktig at all humor burde vært tilrettelagt min humor.

• Liker 2
Skrevet

Folk flest på KG mangler humor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

selvfølgelig gjør de det. alle vet jo at damer har elendig humor bare se på kvinnelige komikere 

Anonymkode: b6298...58b

• Liker 1
Skrevet

Alle har vell forskjellig oppfatning av humor

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, disk opp.

Jeg sitter her på min høye trone og øser ut bedømmelser i øst og i vest. Troll, troll, troll. Sukk, så masse troll. Hvorfor er det ingen som peiler seg inn på akkurat min humor. Altså, min humor er jo gull verdt. Hvorfor skjønner ingen det? Alle burde ha vært slaver av min humor, fordi det er jo den eneste humoren jeg ler av. Altså, jeg. (meg). For de som ikke forstod det.

Kun det beste er godt nok for meg. Kvinneguiden må begynne å prestere god humor for meg, jeg betaler drøyt og masse for å skrive på Kvinneguiden. Kvinneguiden er jo ikke gratis, akkurat. Tiden min er så viktig at all humor burde vært tilrettelagt min humor.

Er ingen som må diske opp for noen.. men ikke forvent at trolletråden treffer alles humor

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er langt mellom kvalitets-humoristene her på KG dessverre. Det kan gå mange ÅR i mellom.

Anonymkode: 7ec52...c4f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så humor er konstant?

Trodde det var personavhengig, jeg.

Men da har du mye penger i vente, for god humor vokser ikke på trær.

Jeg sier bare at humoren her inne for det meste ikke er min form for humor🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (14 minutter siden):

trolletråder er ment for og provosere så trollet kan le av reaksjonene. ikke så dere skal le av tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg cringet av godtesnop-tråden. Den var ikke noe morsom.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

trolletråder er ment for og provosere så trollet kan le av reaksjonene. ikke så dere skal le av tråden.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sier bare at humoren her inne for det meste ikke er min form for humor🙂

Ja, akkurat. Din (eeeek) form for humor. :daane:

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du laget trolletråder som vi ikke lo av? 

Anonymkode: f1f43...e0a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å ja beklager at jeg skrev trolletråd og glemte å nevne tulletråd i samme slengen🤦🏻‍♀️

slutt å heng deg opp for du skjønte akkurat hva jeg mente

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har du laget trolletråder som vi ikke lo av? 

Anonymkode: f1f43...e0a

Det blir jo som å legge ut varer på finn.no hvor man argumenterer for at andre skal få noe gratis. Men der igjen,  når jeg har benyttet meg av slike triks blir folk veldig skeptiske. Synes det er så rart. Folk elsker jo gratis ting, men når du dytter det i trynet på dem vil ingen ha det. :fnise: Er vel meningen at den som får noe gratis skal være den grådige.

AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (3 minutter siden):

Å ja beklager at jeg skrev trolletråd og glemte å nevne tulletråd i samme slengen🤦🏻‍♀️

slutt å heng deg opp for du skjønte akkurat hva jeg mente

Nei du trodde trolle tråd betyr tulle tråd. er ikke vits i og hisse seg opp du lærte jo noe nytt 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De færreste trolletråder er laget for å underholde andre, de er laget for å gjøre folk sinte. Og det funker på KG, gang etter gang. Jeg vil si at damene på KG mangler sosial intelligens mer enn de mangler humor, åpenbare trolletråder gjør dem jo rasende...

Anonymkode: a7eac...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...