Gå til innhold

En dobbelmutant er nå oppdaget i India.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi blir nok aldri helt ferdig. 

Skrevet

Et par dager så er den også i Norge

• Liker 1
Skrevet

Da kommer den vel til Norge, så vi må stenge ned igjen. Etter det igjen kommer en ny mutant et sted i verden, den kommer til Norge og vi må stenge igjen. Slik går den uendelige syklusen.

Skrevet
Nilb skrev (21 minutter siden):

Da kommer den vel til Norge, så vi må stenge ned igjen. Etter det igjen kommer en ny mutant et sted i verden, den kommer til Norge og vi må stenge igjen. Slik går den uendelige syklusen.

Ikke minst nå når det viser seg å være svært vanskelig å oppnå den berømte flokkimmuniteten det stadig har blitt referert til:

https://www.nettavisen.no/nyheter/nature-fem-grunner-til-at-flokkimmunitet-sannsynligvis-er-umulig-a-oppna/s/12-95-3424105777

Man begynner å tro at disse ekspertene ikke ante hva de snakket om i coronaens begynnelse. Ofte ser jeg ordene "dette viruset fortsetter stadig å overraske oss". 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tar på meg trippelmunnbind og låser meg inn i kjelleren sammen med en dunk antibac, for sikkerhets skyld. Blir der til viruset er borte. Best å ikke ta noen sjanser. 

Endret av Psilocybe
Skrevet
Psilocybe skrev (1 time siden):

Jeg tar på meg trippelmunnbind og låser meg inn i kjelleren sammen med en dunk antibac, for sikkerhets skyld. Blir der til viruset er borte. Best å ikke ta noen sjanser. 

Panic room? :P

• Opprett ny...