AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Noen muslimske jenter her som er sammen med en ikke muslimsk mann? Kunne jeg ha sendt dere PM og snakket med dere om hvordan dere har gjort det med tanke på religion, barn, familie, venner? Eller om andre vet noe eller har vært borti det? Vær så snill, ikke noe moral prat og nedrakking på religion eller valget. Setter pris på konstruktive svar og hjelp Anonymkode: 088a8...1fe
Kenelz Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Kommer helt an på familien hennes. Noen familier kan akseptere det og andre ikke. Har ikke vært borti i det selv, men kjente en som var det. Dattera ble truet dersom hun fortsatte forholdet. Det endte med at de ikke kunne fortsette da familien hennes var veldig religiøse og ikke kunne akseptere mannen. Dersom familien aksepterer deg så er det å bli enig om barna: Skal de bli muslimer? Noen i familien som kan reagere sterkt på at de ikke blir det? Skal de bli omskjært? Osv. 1
Lolita6370 Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 (endret) . Endret 30. desember 2021 av Lolita6370
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Lolita6370 skrev (16 timer siden): Hva lurer du på? HVordan vedkommende har gjort det med tanke på konvertering, barn, familier, alkohol, svin osv Anonymkode: 088a8...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 15.41): Noen muslimske jenter her som er sammen med en ikke muslimsk mann? Kunne jeg ha sendt dere PM og snakket med dere om hvordan dere har gjort det med tanke på religion, barn, familie, venner? Eller om andre vet noe eller har vært borti det? Vær så snill, ikke noe moral prat og nedrakking på religion eller valget. Setter pris på konstruktive svar og hjelp Anonymkode: 088a8...1fe Jeg er kvinne i motsatt. Fungerer veldig fint for oss ❤️ Anonymkode: 70826...323
cmd Skrevet 26. mars 2021 #8 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 15.41): Eller om andre vet noe eller har vært borti det? Vær så snill, ikke noe moral prat og nedrakking på religion eller valget. Setter pris på konstruktive svar og hjelp Noen må kutte all med familie dersom de finner seg en ikke muslimsk. Hvordan er din familie situasjon? Ville de godtatt eller må du "ut av" familie ? Når det gjelder "endring av religion (konvertering)" , er jeg veldig veldig kritisk. Hva om du ville konvertert til evt kristen? Hvorfor er du evt opptatt av vedkommende må konverteres? Er ikke livet å gi og ta? Du kan vel ikke forvente at vedkommende skal gi all?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #9 Skrevet 26. mars 2021 cmd skrev (2 minutter siden): Noen må kutte all med familie dersom de finner seg en ikke muslimsk. Hvordan er din familie situasjon? Ville de godtatt eller må du "ut av" familie ? Når det gjelder "endring av religion (konvertering)" , er jeg veldig veldig kritisk. Hva om du ville konvertert til evt kristen? Hvorfor er du evt opptatt av vedkommende må konverteres? Er ikke livet å gi og ta? Du kan vel ikke forvente at vedkommende skal gi all? Har du vært borti de, åssen gjorde du det? Anonymkode: 088a8...1fe
cmd Skrevet 26. mars 2021 #10 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du vært borti de, åssen gjorde du det? Nei, jeg har ikke vært bort i det men jeg har vært skeptisk til konvertering, uansett hvilken vei det går. Elsker dere hverandre, kan dere helt sikkert leve med deres egne religion.... med å respektere hverandres. Det er bare å bli enige om hvordan bryllupet skal være, hvilken religionsmessig. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #11 Skrevet 26. mars 2021 Mann + kvinne = sunt forhold. Gutt + jente = sunt forhold. Gutt + kvinne = usunt forhold. Jente + mann = usunt forhold. Anonymkode: 5df69...610 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #12 Skrevet 26. mars 2021 Kompisen min er gift med ei muslimsk dame. Familien hennes aksepterer ham. Anonymkode: 71654...39c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #13 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): HVordan vedkommende har gjort det med tanke på konvertering, barn, familier, alkohol, svin osv Anonymkode: 088a8...1fe Hvis familien krever at vedkommende må konvertere så er det bedre å gi blaffen i hele opplegget. Det er dessverre mye rasisme mot nordmenn blant enkelte innvandrergrupper, nordmenn er ikke bra nok og familien utfører også sosial kontroll der de ikke respekterer den individuelle friheten vi har i Norge. Anonymkode: 3bd9e...4ca 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #14 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kompisen min er gift med ei muslimsk dame. Familien hennes aksepterer ham. Anonymkode: 71654...39c Måtte han konvertere? Barn? Anonymkode: 088a8...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #15 Skrevet 26. mars 2021 Mannen min måtte konvertere for at vi skulle kunne gifte oss i muslimsk tro. Siden det var det mine foreldre krevde. Jeg er ikke religiøs og det er ikke han heller så det betydde egentlig ganske lite for oss sån sett. Men det måtte til for å få familie fred. Anonymkode: b8336...15e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #16 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min måtte konvertere for at vi skulle kunne gifte oss i muslimsk tro. Siden det var det mine foreldre krevde. Jeg er ikke religiøs og det er ikke han heller så det betydde egentlig ganske lite for oss sån sett. Men det måtte til for å få familie fred. Anonymkode: b8336...15e Takker for ditt svar Drikker dere begge og spiser svinekjøtt? Hvor gamle er dere? Feiere dere jul og eid? Hva med barna? ❤️ Anonymkode: 088a8...1fe
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #17 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takker for ditt svar Drikker dere begge og spiser svinekjøtt? Hvor gamle er dere? Feiere dere jul og eid? Hva med barna? ❤️ Anonymkode: 088a8...1fe Vi feirer både jul og eid. Drikker og spiser svin begge to ja. Jeg spiser ikke svin fordi jeg er vokst opp med å ikke gjøre det og derfor smaker det ikke godt for meg. Jeg er 28, han 34. Det er viktig å ha familiens velsignelse på plass, men de vil nok ikke si ja med en gang. Jeg måtte hvertfall insistere og han måtte bevise seg selv ved at vi faktisk giftet oss og gjorde det ordentlig. Anonymkode: b8336...15e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #18 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Måtte han konvertere? Barn? Anonymkode: 088a8...1fe Vet ikke om han konverterte, tror ikke det. De har et barn, ei jente. Anonymkode: 71654...39c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi feirer både jul og eid. Drikker og spiser svin begge to ja. Jeg spiser ikke svin fordi jeg er vokst opp med å ikke gjøre det og derfor smaker det ikke godt for meg. Jeg er 28, han 34. Det er viktig å ha familiens velsignelse på plass, men de vil nok ikke si ja med en gang. Jeg måtte hvertfall insistere og han måtte bevise seg selv ved at vi faktisk giftet oss og gjorde det ordentlig. Anonymkode: b8336...15e Åssen gjør det med barn? Respekterer han at du er muslim? Anonymkode: 088a8...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 Hvor gammel er du, ts? Anonymkode: b8336...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå