Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to høyttalere, en liten ledning med jack i begge ender, og en ledning som skal i veggen. Hvor skal den lille ledningen for at det skal bli lyd? Har prøvd å putte den i to forskjellige innganger bak på pc-en, men det skjer ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok 3 innganger på pc'en som passer, men bare 1 som gir lyd. De er svart, rød/røsa og grønn. Husker ikke helt, men kan det være grønn, tro? Pass på slik at du skrur opp lyden på Windows, og på høyttalerknappen (både på høyttaleren og i Windows), og spill av et eller annet som du vet gir lyd for å teste.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Som Cronos sier er det den grønne inngangen til lydkortet som er riktig.

Det kan også hende at du må inn i kontrollpanelets egenskaper for lyder, og så gå på avanserte høyttalerinnstillinger, for å aktivere høyttalerne.

Skrevet

Må de to høyttalerne være koblet til hverandre? Jeg har nemlig bare en ledning, og den skal jo i pc-en. Mangler jeg noe?

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Høytalerne på min PC har en ledning som kobler de sammen og så er det en ledning fra den ene høytaleren og til PC`n. Så det spørs om du kanskje mangler en ledning.

Endret av Hannen
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg ser at den ledningen som kobler høytalerne mine sammen er lik den som går fra høytaleren og inn i PC`n.

Skrevet

Ok, da må jeg få tak i en til. Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...