tuji Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Jeg har to høyttalere, en liten ledning med jack i begge ender, og en ledning som skal i veggen. Hvor skal den lille ledningen for at det skal bli lyd? Har prøvd å putte den i to forskjellige innganger bak på pc-en, men det skjer ikke noe.
Cronos Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Det er nok 3 innganger på pc'en som passer, men bare 1 som gir lyd. De er svart, rød/røsa og grønn. Husker ikke helt, men kan det være grønn, tro? Pass på slik at du skrur opp lyden på Windows, og på høyttalerknappen (både på høyttaleren og i Windows), og spill av et eller annet som du vet gir lyd for å teste.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Som Cronos sier er det den grønne inngangen til lydkortet som er riktig. Det kan også hende at du må inn i kontrollpanelets egenskaper for lyder, og så gå på avanserte høyttalerinnstillinger, for å aktivere høyttalerne.
tuji Skrevet 26. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2005 Må de to høyttalerne være koblet til hverandre? Jeg har nemlig bare en ledning, og den skal jo i pc-en. Mangler jeg noe?
Gjest Madeline Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 (endret) Høytalerne på min PC har en ledning som kobler de sammen og så er det en ledning fra den ene høytaleren og til PC`n. Så det spørs om du kanskje mangler en ledning. Endret 26. august 2005 av Hannen
Gjest Madeline Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 Jeg ser at den ledningen som kobler høytalerne mine sammen er lik den som går fra høytaleren og inn i PC`n.
tuji Skrevet 29. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2005 Ok, da må jeg få tak i en til. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå