AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Vi møttes for fem år siden. I begynnelsen var han mye hos meg, så og si bodde her. Vi bor en time unna hverandre, han bor i et veldig dårlig hus , han har ikke jobb, derfor ble det til de første årene at han kun kom til meg. Det ble etter hvert mye problemer og skuffelser mellom oss ,og det ble flere ganger slutt. Nå etter ca et år uten noe særlig kontakt og kommunikasjon tok jeg kontakt med han og ville snakke ut. Vi ble begge enig om at vi elsker hverandre, vil ha hverandre. Han har tidligere hatt som krav at jeg må selge mitt og flytte til han. Nå sier han at det går greit å kun treffes annehver helg (dvs lørdag til søndag) Han vil ikke komme til meg pga barna mine ikke liker han, så jeg kommer til han. Men siden jeg har jobben min i motsatt retning av hvor han bor og jeg jobber både dag og kveld og annnehver helg er det umulig for meg å komme til han andre dager enn det jeg har fri og det er kun annenhver helg. Og slik blir det i fremtiden. Hadde dere syns det var greit med en slik løsning? Noen som har det slik? Anonymkode: 85f70...987
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Det hadde vært altfor lite for meg. Og hadde vært uaktuelt å flytte til han. Anonymkode: 7d3bc...f9f 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Nei, det hadde vært helt uinteressant for meg. Hva skal man med et slikt forhold? Anonymkode: 5c8dd...9cd 9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Det kommer jo an på hva man er ute etter. Jeg (mann) har vært i et slikt forhold i snart syv år, og synes det er et perfekt kompromiss mellom frihet og tilknytning. Nå skal det legges til at vi begge har voksne barn, hver på vår kant. Anonymkode: 871ed...5a4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Jessic_a skrev (9 minutter siden): Hvorfor liker ikke barna dine han? Han har sagt mye stygt til de, vært både frekk og spydig, han har holdinger de ikke liker og de har sett hvor mye jeg har blitt såret av han. Barna mine er så og si voksne. Men bor hjemme Anonymkode: 85f70...987 2
Siri_H Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har sagt mye stygt til de, vært både frekk og spydig, han har holdinger de ikke liker og de har sett hvor mye jeg har blitt såret av han. Barna mine er så og si voksne. Men bor hjemme Anonymkode: 85f70...987 Og hvorfor er du sammen med en sånn type? 16
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 Den eneste grunnen til om det hadde vært greit, er om du også synest det. Virker ikke som det er det. Han høres ikke særlig sjarmerende ut heller. En mann som hadde sagt mye stygt til ungene mine, vært frekk og spydig? Nei, nei og atter nei. Anonymkode: 993dc...c81 9
Festlig Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 Hvorfor i all verden vil du ha denne mannen??Han høres rimelig vrang ut. Selg aldri det du har for all del ! Han har ingenting å bidra med sjøl men krever av deg ? Aldri i livet om jeg hadde gått med på en så dårlig deal . Og hvorfor slå seg sammen med en som barna dine ikke vil fungere sammen med. 11
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi møttes for fem år siden. I begynnelsen var han mye hos meg, så og si bodde her. Vi bor en time unna hverandre, han bor i et veldig dårlig hus , han har ikke jobb, derfor ble det til de første årene at han kun kom til meg. Det ble etter hvert mye problemer og skuffelser mellom oss ,og det ble flere ganger slutt. Nå etter ca et år uten noe særlig kontakt og kommunikasjon tok jeg kontakt med han og ville snakke ut. Vi ble begge enig om at vi elsker hverandre, vil ha hverandre. Han har tidligere hatt som krav at jeg må selge mitt og flytte til han. Nå sier han at det går greit å kun treffes annehver helg (dvs lørdag til søndag) Han vil ikke komme til meg pga barna mine ikke liker han, så jeg kommer til han. Men siden jeg har jobben min i motsatt retning av hvor han bor og jeg jobber både dag og kveld og annnehver helg er det umulig for meg å komme til han andre dager enn det jeg har fri og det er kun annenhver helg. Og slik blir det i fremtiden. Hadde dere syns det var greit med en slik løsning? Noen som har det slik? Anonymkode: 85f70...987 Forhold, ts, er veldig enkle. Er din livskvalitet bedre med to uker i måneden med denne fyren enn den ville være uten denne fyren? Uten inbefatter både alternativet "alene uten forhold med eller uten faste eller løse seksuelle forhold" og "i et (særboende eller samboende) forhold med en annen mann eller kvinne" Bidrar han til økt livskvalitet? Ja eller nei? Ikke rot ting som at du "elsker han" inn i bildet. Det er ikke veldig vesentlig for livskvaliteten din. Anonymkode: 1c74c...785 5
Jessic_a Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han har sagt mye stygt til de, vært både frekk og spydig, han har holdinger de ikke liker og de har sett hvor mye jeg har blitt såret av han. Barna mine er så og si voksne. Men bor hjemme Anonymkode: 85f70...987 Dette hadde vært nok for min del. Vil du virkelig være sammen med noen som sier stygge ting til dine barn? Hva slags forbilde er du for dem? To dager er ikke for lite. Det er altfor mye tid å bruke sammen med en slik person 7
solmåneogstjerner Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 Her var det jo veldig mye rart. Nei, dette opplegget hadde ikke jeg giddet. Av ihvertfall fem forskjellige grunner. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 Festlig skrev (6 minutter siden): Hvorfor i all verden vil du ha denne mannen??Han høres rimelig vrang ut. Selg aldri det du har for all del ! Han har ingenting å bidra med sjøl men krever av deg ? Aldri i livet om jeg hadde gått med på en så dårlig deal . Og hvorfor slå seg sammen med en som barna dine ikke vil fungere sammen med. Ja, han har vært veldig vrang, ganske egioistisk og kald. Men vi har jo hatt noen gode perioder innimellom og mitt problem er jo at jeg elsker han. Vet egentlig ikke hvorfor. Han har påført meg mye hjertesorg når det var slutt mellom oss i perioder. Og jeg har det problemet at det er noe i meg som ikke klarer å gi slipp på han og jeg kommer alltid krypende tilbake. Prøvde å date andre i de periodene det var slutt, men eneste jeg jeg tenkte på var han. Tragisk som jeg er. Anonymkode: 85f70...987
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #14 Skrevet 24. mars 2021 Hvis barna dine ikke liker han er det ingen umiddelbar fremtid i forholdet (med mindre barna er i slutten av tenårene og snart skal flytte ut) så: Dump. Anonymkode: f1681...072 1
DrueSmoothie Skrevet 24. mars 2021 #15 Skrevet 24. mars 2021 Sånn som jeg leser dette er dette noe jeg ser på som en blindgate.... Barna dine liker han ikke, og det er allerede ett problem. Der stoppet det opp for meg. Jeg har alltid tenkt at en partner er en som passer inn i ditt liv. Men skal selvfølgelig tilpasse seg, men dersom man å snu opp ned på alt, så er det kanskje ikke den rette for deg. Her må du enten leve i ett forhold med avstand og lite kontakt, noe jeg leser igjennom linjene at du ikke ønsker, eller du må snu opp ned på ting du heller ikke ønsker (som å flytte), i tillegg til at konflikten med barna dine kan bli ett problem uansett. Så jeg tenker, tenk deg GODT om, lytt til magefølelsen din og tenk på hvilke ønsker du har for fremtiden og for en livsledsager, ja for det er det en partner skal være. Det er kun du og din egen magefølelse som kan svare på dette for din del. Men hør på den fremfor følelsene dine. Og sånn jeg leser ditt innlegg så sier magefølelsen en ting men dine følelser noe annet. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #16 Skrevet 24. mars 2021 Dette er ikke i mine øyne noe forhold. Og hvem i all verden ønsker å være med en mann som oppå det hele er stygg mot barna? Har du ikke standarder? Anonymkode: 9b8b8...14a 2
Trolltunge Skrevet 24. mars 2021 #17 Skrevet 24. mars 2021 Jeg tror du har hatt tråder om dette forholdet og denne mannen tidligere, og stemmer det at det er du som skrev om at han ville at du skulle selge huset og legge pengene inn i hans avsidesliggende rønne, og om årsaken til at dine barn ikke likte denne mannen, så er det ikke særlig klokt av deg å gå tilbake til ham. Uansett hvor mange dager i måneden. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #18 Skrevet 24. mars 2021 Æsj jeg får litt ekle assosiasjoner når jeg leser dette, er det mye rus inn i bildet? Hvorfor har han ikke jobb, bor dårlig, snakker dritt til barna, sårer deg foran barna? Hva er det som foregår egentlig? Anonymkode: e080b...a23 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #19 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis barna dine ikke liker han er det ingen umiddelbar fremtid i forholdet (med mindre barna er i slutten av tenårene og snart skal flytte ut) så: Dump. Anonymkode: f1681...072 Det vil ikke hjelpe stort at barna flytter ut med mindre ts heller ikke liker barna sine. Fremtidig omgang med barn og barnebarn vil selvfølgelig påvirkes av denne ufyselige mannen. Anonymkode: e080b...a23
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #20 Skrevet 24. mars 2021 Trolltunge skrev (9 minutter siden): Jeg tror du har hatt tråder om dette forholdet og denne mannen tidligere, og stemmer det at det er du som skrev om at han ville at du skulle selge huset og legge pengene inn i hans avsidesliggende rønne, og om årsaken til at dine barn ikke likte denne mannen, så er det ikke særlig klokt av deg å gå tilbake til ham. Uansett hvor mange dager i måneden. det stemmer ja Anonymkode: 85f70...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå