AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg skal opp i muskelmasse men skjønner ikke hvordan jeg skal finne ut hvor mange kalorier jeg får i meg pr dag, og hvor mye jeg trenger for å gå opp i vekt. Nå spiser jeg alt jeg klarer, men har mine begrensninger siden jeg har mageproblemer og intoleranser for egg/melkeprodukter. Jeg spiser litt hvitost og egg nå fordi det metter, men får bare mer magesmerter av det. Belgfrukter og linser gir meg også mye luft og magesmerter, så det må jeg styre unna. Anonymkode: 0b6fe...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Del Skrevet 24. mars 2021 Start med å Finn ut kaloriinntaket ditt nå. Så kan du jo øke proteininntaket og karbohydrat inntaket ditt typ rett etter trening. Jeg prøvde det. Gikk helt opp til 3000kcal på en dag. Jeg er 169 og veide 58 da. Gikk opp til 65 kg og mye muskler . Må bare teste🥰 Anonymkode: 96bc3...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Start med å Finn ut kaloriinntaket ditt nå. Så kan du jo øke proteininntaket og karbohydrat inntaket ditt typ rett etter trening. Jeg prøvde det. Gikk helt opp til 3000kcal på en dag. Jeg er 169 og veide 58 da. Gikk opp til 65 kg og mye muskler . Må bare teste🥰 Anonymkode: 96bc3...2b6 Hvordan finne ut kaloriinntaket på en enkel måte? Ts Anonymkode: 0b6fe...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 24. mars 2021 #4 Del Skrevet 24. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvordan finne ut kaloriinntaket på en enkel måte? Ts Anonymkode: 0b6fe...432 For å få et overslag på hva du bruker, google TDEE calculator. Det er ingen eksakt vitenskap, men det gir deg en indikator på omtrent hvor du kan ligge. For å finne ut hva du faktisk spiser, må du veie og regne ut kaloriinnhold i alle måltidene dine. Endret 24. mars 2021 av Sessan_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Del Skrevet 24. mars 2021 Sessan_ skrev (6 minutter siden): For å få et overslag på hva du bruker, google TDEE calculator. Det er ingen eksakt vitenskap, men det gir deg en indikator på omtrent hvor du kan ligge. For å finne ut hva du faktisk spiser, må du veie og regne ut kaloriinnhold i alle måltidene dine. Hva med en treningsklokke/ pulsklokke? Ts Anonymkode: 0b6fe...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 24. mars 2021 #6 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva med en treningsklokke/ pulsklokke? Ts Anonymkode: 0b6fe...432 Det har jeg ingen erfaring med selv, men det vil jo også kunne gi deg en indikasjon på hvor mange kalorier du forbrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 29. mars 2021 #7 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 12.55): Hva med en treningsklokke/ pulsklokke? Ts Anonymkode: 0b6fe...432 Treningsklokker har en feilmargin på mellom 20-90% ish. Så ikke stol på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #8 Del Skrevet 29. mars 2021 Kaloritelling blir fort et jævla stress. Om du trener på en måte som fører til muskelvekst, vil du automatisk få større appetitt så kroppen får det den trenger for å bygge seg opp. Du kan med andre ord spise til du er mett. Du har sikkert lagt merke til at du er har større appetitt dagen etter styrketrening. Det du må passe på er å spise forholdsvis mye protein for å ha noe å bygge muskler av. Kjøtt og fisk er det beste. Anonymkode: 37a1d...7fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå