Gå til innhold

Leilighet klar for visning - hva bør gjøres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var usikker på om jeg skulle poste dette her eller på hus og hage, men fant ut at her inne er det kanskje flere som er i kjøp/salg-situasjon enn der. 

vi har hatt leiligheten vår ute for salg i 3 år, og endelig er det noen som vil komme å se på den. Bor i gokk, og markedet er treeeeigt. Mange lignenes leiligheter som også ligger ute, men vil absolutt påstå at vår har flere bedre kvaliteter enn de fleste andre. 

men spørsmålet er da: hva bør vi gjøre før visning? Hva er prikkene over i-ene? Hvordan kan vi få vedkommende til å tenke at det er her de vil bo? 

Anonymkode: 9b3c2...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ha for mye ting og tang rundt,helst minst mulig,så de kan se for seg sine ting der. Styr unna duftlys.

• Liker 1
Skrevet

Fjerne alt av personlige ting som bilder og pyntegjenstander. Rydde unna "unødvendig" møbler. Sørg for at rommene er så åpent som mulig. Fjerne tepper. Kjøp inn friske planter, men styr unna de grusomme som trigger allergier... 

Dropp duftlys, men luft skikkelig godt før visningen. 

Fremhev de kvalitetene du mener deres har, som de andre mangler. Om det f.eks er at dere har bedre solforhold, vis det med utemøbler. 

• Liker 1
Skrevet

Skrubb og vask alt av flekker. Gå over en ekstra gang for å se om alt virkelig er tatt. Mal lister som er slitte, spikre inn løse spiker og ting som slarker og er lett å gjøre noe med. Det er ikke sikkert en trapp med grønske gjør at boligen går for 100.000 mindre, men det gjør noe med førsteinntrykket. Jeg var på visning hvor en soyaflaske hadde veltet inne i en kjøkkenhylle uten at det var vasket vekk. Brune inntørka  flekker . Det fikk meg til å lure på hva annet i boligen de har neglisjert 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...