Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å holde på med en fyr som sier han er "lærling" for et privat firma som murer. Han har rotet litt i livet sitt og går lærling som 30 åring. Jobber sikkert to ganger i uken. 

Jeg har aldri fått snap eller noe av at han er på jobb eller holder på med noe. Men han er "borte" de timene ee dagene han sier han jobber. Ellers snapper han at han er med kompiser osv. 

Spurte nå nettopp før han dro på jobb om han kunne snappe meg fordi jeg tviler om han faktisk jobber. Fikk til svar at nei det gjør han ikke. Han snapper ikke på jobb. Og at jeg bare måtte tro han. Jeg spurte om han også bare kunne snappe at han satt i jobb bilen på vei, fikk også et nei at det skjer ikke. 

Jeg sa ifra også at om han ikke jobbet eller gjorde noe så var det bare å si sannheten for det er bedre. Fikk til svar " ja men jeg gjør jo noe". 

Altså nå begynner jeg å lure hva han gjør på dagen. Han er alltid tilgjengelig på kveldene og vi snakker på tlf døgnet rundt. Han bor også i en annen by, så er ikk3 bare å sjekke hva han gjør. 

Sitter han bare hjemme og later som for å ikke føle at han er noe dårligere enn alle andre? Driver han med noe annen shady jobb? Eller møter han en annen??  Så mange tanker florerer rundt i hodet. 

Anonymkode: 21860...ae4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han løy om å jobbe, tror du ikke han ville sant noe annet enn at han var lærling noen ganger i uken? 

Skjønner godt egentlig at hav ikke vil snappe på jobb. Det er nok utrolig flaut om noen av (de eldre) kollegaene hadde sett det. Han vil vel bli tatt seriøst.. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å bruke tid på han hvis du ikke stoler på han? Jeg hadde ikke "matet monsteret" med å snappe deg det du ba meg om å snappe. Han burde løpe, ser røde flagg på lang avstand. 

Anonymkode: 62ab8...566

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor gidder du å bruke tid på han hvis du ikke stoler på han? Jeg hadde ikke "matet monsteret" med å snappe deg det du ba meg om å snappe. Han burde løpe, ser røde flagg på lang avstand. 

Man blir tvilsom da han er helt borte fra mobilen de timene han er på jobb. Ellers får jeg meldinger av andre kompiser på snap at de jobber ute, snekrer osv osv. Det er jo null stress. En snap her og en snap der. Mens han er så hemmelighetsfull når det kommer til jobben. Han har gått 2 år i lære og nå sier han at han heller vil drive med noe annet... Brått hoppe ut av det. Og jeg har heller aldri fått noe indikasjon på at han er på jobb, utenom at han sier det. Og har jeg spurt på en tullete måte om snap så har han sagt... Nei det skjer ikke. Noe som er merkelig i for seg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil han skal sende bevis på at han er på jobb?? Det er ikke alle arbeidsgivere som synes det er greit med privat mobilbruk på jobb.

Hvordan var den forrige typen din?

Anonymkode: f437b...559

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt sjalu eller kontrollerende som bestandig må vite hva han holder på med.. ?

Tydelig at du ikke klarer å stole på han, og det i seg selv er et stort rødt flagg.

Anonymkode: 24f27...879

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lov å ta bilder på min arbeidsplass, så jeg kan ikke sende snaps på jobb uten å risikere å få sparken.

Å snappe mens du kjører bil er vel heller ikke lov. Du skal ikke fikle med mobilen mens du kjører bil av trafikksikkerhetshensyn.

Anonymkode: 6cca8...38e

• Liker 14
Skrevet

Merkelig. Han må jo kunne sende en snap i det han går fra bilen eller er i bilen eller no. Skjønner at du blir mistenksom når han oppfører seg annerledes der enn ellers. Han kan vel sette på Google maps posisjon da, om det er så vanskelig å sende en liten snap. 🙄

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For et liv. Du er bedre enn det. Det er altfor mange respektfulle og suksessfulle menn der ute som er singel og ønsker familie i den alder. Ha riktig fokus kjære deg. Hvorfor skal du bruke livet ditt på noe slikt. Dårlig selvtillit kanskje. Hev deg over det. 

Anonymkode: d1375...bfe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal date litt mer til du finner den som er verdt å satse på. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For et liv. Du er bedre enn det. Det er altfor mange respektfulle og suksessfulle menn der ute som er singel og ønsker familie i den alder. Ha riktig fokus kjære deg. Hvorfor skal du bruke livet ditt på noe slikt. Dårlig selvtillit kanskje. Hev deg over det. 

Dette 👆

• Liker 2
Skrevet (endret)

Lærling som kun arbeider to dager i uken? Tviler på at det stemmer, er sikkert ett eller annet tiltak fra nav. Ikke det at det gjør noe, men løgn, derimot, gjør noe. 

Endret av Jadaomatte
Feil
  • Liker 14
Skrevet

Wow, jeg hadde løpt temmelig kjapt om en jeg datet krevde at jeg skulle bevise at jeg var på jobb 😮

Det er så kontrollerende at det er helt fullstendig uakseptabelt. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Jadaomatte skrev (5 minutter siden):

Lærling som kun arbeider to dager i mnd? Tviler på at det stemmer, er sikkert ett eller annet tiltak fra nav. Ikke det at det gjør noe, men løgn, derimot, gjør noe. 

Ja det er noe tiltak sier han. Men han kan heller ikke snappe meg at han går til bilen eller er på vei til å sette seg inn i bilen. Det er liksom null indikasjon han vil gi på at han er på jobb. Snap map har han heller ikke på. Det er også et nei. 

Han er så å si "hjemme" igjen rundt 16 tiden og da er alt normalt. Snapping, meldinger osv osv. Det hender at han også skriver meldinger mens han er på jobb, men aldri en eneste snap. 

AnonymBruker
Skrevet
Jadaomatte skrev (8 minutter siden):

Lærling som kun arbeider to dager i mnd? Tviler på at det stemmer, er sikkert ett eller annet tiltak fra nav. Ikke det at det gjør noe, men løgn, derimot, gjør noe. 

To daget i uken

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

To daget i uken

I uken ja,.. skrev visst litt fort, skal rette det.

Takk for beskjed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du mener at helt i starten på et forhold så skal det være 100% full tillit uten betenkeligheter? Regner med det ville blitt protester da også. Selvsagt må man har man følere ute for å snappe opp ting som virker merkelig i startfasen før man faktisk kjenner vedkommende. 

Anonymkode: ed4eb...ecc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snapper ikke fra jobb, og jeg vet heller ikke hvor samboeren min er når han sier han er på jobb. Om samboeren min hadde forlangt snap når jeg satte meg i bilen hadde jeg blitt sjokkert

Anonymkode: 2759f...2dc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Var med en sånn. Han satt hos kompiser å drakk kaffe og hadde verken jobb eller inntekt. Han (25) fikk penger av mamman sin i blant. 

Anonymkode: c528a...aef

• Liker 3
Skrevet (endret)

Om jeg var i din situasjon, hadde jeg også følt som du.

Dette er fordi eksen min gjorde det samme. Jeg sier ikke at kjæresten din er utro altså.

Han sa han jobbet på sjø/båt. Noen ganger var han borte en uke, noen ganger ett par dager, andre ganger ringte han å sa at turen ble avlyst. Veldig mistenkelig. 

I tillegg stjal han fra meg, hadde bilder av andre jenter på telefonen og løy om egentlig alt..

Men, så en dag fikk jeg en melding fra ei jente som bekreftet det hele. De hadde vært sammen i ett halvt år.. 

Endret av prettylittlemisfit
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...