AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Jeg er 6-7 dpo (litt usikker på når EL egentlig var, men hadde positiv EL test onsdag) og har hatt uuuutrolig vondt i brystene i flere dager nå. De er harde, klumpete og helt sykt ømme. Er dette et tegn på at jeg kan ha blitt gravid, eller er det bare sånn for noen i tiden etter EL og frem til mens? Har nettopp sluttet på pillen, så er ikke helt i normal syklus enda. Og er ikke vant til å ha så vondt i puppene!😅 Har prøvd å google samt å finne svar her i forumet, men klarer ikke finne ut om dette er et tidlig gravid-tegn eller bare forberedelse til mensen.. Anonymkode: f967f...947
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Kan legge til at jeg har tatt to graviditetstester, men skjønner jo at det er altfor tidlig at de slår ut nå. Begge var blendahvite. Anonymkode: f967f...947
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Jeg får ømme og større bryster hver syklus etter EL, det er veldig vanlig etter eggløsning Det vil nok også være i det tidligste laget å få få symptomer allerede noen få dager etter EL, så jeg tror nok det er økning av hormonet progesteron (dominant i kroppen etter EL) som fører til endringene i puppene dine nå. Det utelukker jo likevel ikke at du kan være/bli gravid denne syklusen da 😄 Anonymkode: e0920...77d 2
Amatariel Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Det kan være begge deler. Mange har svært ømme bryst etter EL uansett om de blir gravide eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg får ømme og større bryster hver syklus etter EL, det er veldig vanlig etter eggløsning Det vil nok også være i det tidligste laget å få få symptomer allerede noen få dager etter EL, så jeg tror nok det er økning av hormonet progesteron (dominant i kroppen etter EL) som fører til endringene i puppene dine nå. Det utelukker jo likevel ikke at du kan være/bli gravid denne syklusen da 😄 Anonymkode: e0920...77d Skjønner😊 Det var i grunn sånn jeg tenkte det hang sammen også, at det hadde med EL å gjøre. Kan jo være gravid ja, men tester vil vel ikke slå ut før om tidligst en uke.. Får bare smøre meg med tålmodighet!😉 Anonymkode: f967f...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå