AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg er 6-7 dpo (litt usikker på når EL egentlig var, men hadde positiv EL test onsdag) og har hatt uuuutrolig vondt i brystene i flere dager nå. De er harde, klumpete og helt sykt ømme. Er dette et tegn på at jeg kan ha blitt gravid, eller er det bare sånn for noen i tiden etter EL og frem til mens? Har nettopp sluttet på pillen, så er ikke helt i normal syklus enda. Og er ikke vant til å ha så vondt i puppene!😅 Har prøvd å google samt å finne svar her i forumet, men klarer ikke finne ut om dette er et tidlig gravid-tegn eller bare forberedelse til mensen.. Anonymkode: f967f...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Del Skrevet 24. mars 2021 Kan legge til at jeg har tatt to graviditetstester, men skjønner jo at det er altfor tidlig at de slår ut nå. Begge var blendahvite. Anonymkode: f967f...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg får ømme og større bryster hver syklus etter EL, det er veldig vanlig etter eggløsning Det vil nok også være i det tidligste laget å få få symptomer allerede noen få dager etter EL, så jeg tror nok det er økning av hormonet progesteron (dominant i kroppen etter EL) som fører til endringene i puppene dine nå. Det utelukker jo likevel ikke at du kan være/bli gravid denne syklusen da 😄 Anonymkode: e0920...77d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. mars 2021 #4 Del Skrevet 24. mars 2021 Det kan være begge deler. Mange har svært ømme bryst etter EL uansett om de blir gravide eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg får ømme og større bryster hver syklus etter EL, det er veldig vanlig etter eggløsning Det vil nok også være i det tidligste laget å få få symptomer allerede noen få dager etter EL, så jeg tror nok det er økning av hormonet progesteron (dominant i kroppen etter EL) som fører til endringene i puppene dine nå. Det utelukker jo likevel ikke at du kan være/bli gravid denne syklusen da 😄 Anonymkode: e0920...77d Skjønner😊 Det var i grunn sånn jeg tenkte det hang sammen også, at det hadde med EL å gjøre. Kan jo være gravid ja, men tester vil vel ikke slå ut før om tidligst en uke.. Får bare smøre meg med tålmodighet!😉 Anonymkode: f967f...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå