AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Litt usikker på hva som er ‘rett’ her. Dagen før jeg får mensen pleier jeg å få litt slimblod på papiret når jeg trykker det litt oppi.. hadde dette i går. Ville dere da regnet CD1 i går, eller starter det først når jeg får mye, ferskt blod? Anonymkode: f41b8...6e7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Jeg regner det som mens. Noen mnd er det hardcore blod med én gang, andre er det bare gørr... Anonymkode: fc04a...eab
Amatariel Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dagen før jeg får mensen pleier jeg å få litt slimblod på papiret når jeg trykker det litt oppi.. hadde dette i går Dette regner jeg ikke som mens nei. I beste fall spotting. CD1 regnes som den dagen det kommer friskt rødt blod ut slik at man må bruke bind/tampong. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har gjennom alle år og ivfprosesser fått beskjed om at spotting dagen før eller rundt man venter mens er mens. Er bare her inne og Floappen som regner friskt blod Anonymkode: 21f8a...f88
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har gjennom alle år og ivfprosesser fått beskjed om at spotting dagen før eller rundt man venter mens er mens. Er bare her inne og Floappen som regner friskt blod Anonymkode: 21f8a...f88 Vel, denne fertimitetsklinikken sier motsatt... "Enkelte kvinner spotter noen dager før mensen kommer i gang. Spotting regnes ikke som mens. Den dager du blør friskt og mensen er kommet ordentlig i gang, er syklusdag 1. Dersom mensen kommer sent på kvelden, er det dagen etter som regnes som syklusdag 1. Ta kontakt med oss dersom du er i tvil." https://klinikkspiren.no/faq/vi-er-under-behandling-med-assistert-befruktning/hvordan-vet-jeg-hva-som-er-syklusdag-1-eller-første-menstruasjonsdag. Anonymkode: 83d50...ce9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Jeg spotter alltid litt i forkant av mens, men regner første dag som når det faktisk begynner med (mye) friskt blod. Anonymkode: 4bea5...b40
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 Det er forskjell fra klinikk til klinikk det der. Skulle starte på hormoner denne mnd så måtte sjekke dette opp. Da fikk jeg beskjed om at syklusdag 1, er dagen man våkner med blødning. Anonymkode: 1ec83...d70 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 Jeg skal begynne på letrozol i morgen. Min mensen startet i går, og det var liiiite. Men jeg kjenner min kropp såpass godt, at jeg vet at noen mnd har jeg mye, og andre lite! Anonymkode: fc04a...eab
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 Jeg fikk beskjed av gynekologen om at 1 syklusdag er når du blør friskt blod helt fra morgen til kveld Anonymkode: 4656f...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå