AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Har du noe tips om oppskrift og garn? Må være noe som tåler å bli brukt,gjerne i bomull. Kanskje hekle ei kanin? Har sett bilde av ei kanin med ei lomme til ei hekle gulrot,men kan ikke finne noe oppskrift. Anonymkode: 5a857...159
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Søk etter "amigurumi" på nett og du finner mye festlig heklet innen segmentet kosedyr. Garnet bør være fast sånn at barnet ikke tygger i seg "garnfluff" og i bomull eller bomull/lin. (jeg ville ikke latt en baby ligge og rulle seg på kosedyr i ull - for mye finfiber som potensielt ender i små lunger.) Anonymkode: 42461...9ea
Satellites Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har strikket noen kosedyr (løve og blekksprut) fra hip knit shop, de har vært veldig populære 😊 Tenker det er greit at det ikke er mohair, jeg har strikket i ren ull. Neste bamse er fra dotpebble_knits på Instagram, hun lager de utroligste strikkeoppskriftene😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Søk etter "amigurumi" på nett og du finner mye festlig heklet innen segmentet kosedyr. Garnet bør være fast sånn at barnet ikke tygger i seg "garnfluff" og i bomull eller bomull/lin. (jeg ville ikke latt en baby ligge og rulle seg på kosedyr i ull - for mye finfiber som potensielt ender i små lunger.) Anonymkode: 42461...9ea Tusen takk for tips...har søkt på det,men finner ikke noe på norsk. Er ganske nybegynner, så hvordan veit jeg at garnet er fast? Anonymkode: 5a857...159
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Satellites skrev (7 minutter siden): Jeg har strikket noen kosedyr (løve og blekksprut) fra hip knit shop, de har vært veldig populære 😊 Tenker det er greit at det ikke er mohair, jeg har strikket i ren ull. Neste bamse er fra dotpebble_knits på Instagram, hun lager de utroligste strikkeoppskriftene😊 takk for svar,skal sjekke ut...forstår så dårlig engelsk,så leiter etter norske oppskrifter Anonymkode: 5a857...159
Satellites Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): takk for svar,skal sjekke ut...forstår så dårlig engelsk,så leiter etter norske oppskrifter Anonymkode: 5a857...159 Hip knit shop har norske oppskrifter 🙂 1
Vera Vinge Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 Aftenstrikk har noen strikkede dyr og kosekluter. 1
Chiubi Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 https://www.garnstudio.com/search.php?action=search&w=kosedyr&mt=0&c=0&k=0&y=0&yg=0&lang=no
Stueloff Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 Hobbii har endel gratisoppskrifter på norsk. Hobbii anbefaler også bommulsgarnet deres til kosedyr.
Diamant20 Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Aftenstrikk har noen veldig fine noen😍 Creajunkie har også noen veldig fine noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå