Gå til innhold

Anbefale barnehageplass Østbyen Trondheim

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bor i Trondheim og kan skrive litt om hva slags barnehager dere er fornøyde med? Kjenner noen til Majorstuen på Persaunet? 

Anonymkode: 583e2...a7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ikke hørt så mye positivt om denne barnehagen. 

Men på Ranheim er det veldig mange gode og trygge barnehager. Spesielt Grillstadfjæra barnehage er en super barnehage men den er veldig populær så vanskelig å få plass. Vi fikk plass, så det er mulig å være heldige😊

Eller hørt at FUS barnehage på Ranheim er super, men den er privat og har lang ventetid den også. 

Anonymkode: 6b8e8...3c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dessverre ikke hørt så mye positivt om denne barnehagen. 

Men på Ranheim er det veldig mange gode og trygge barnehager. Spesielt Grillstadfjæra barnehage er en super barnehage men den er veldig populær så vanskelig å få plass. Vi fikk plass, så det er mulig å være heldige😊

Eller hørt at FUS barnehage på Ranheim er super, men den er privat og har lang ventetid den også. 

Hva har du hørt om den?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva har du hørt om den?

Dårlig miljø blant personale og mye sykefravær blant ansatte. Aldri hatt et godt rykte barnehagen der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dårlig miljø blant personale og mye sykefravær blant ansatte. Aldri hatt et godt rykte barnehagen der. 

Oi. Takk for tilbakemelding. Skal definitivt vurdere andre steder 😫 Kjedelig at det skal være slik på steder man jobber med barn. Tenker fokuset blir helt feil.

Skrevet

Har du sjekket barnehagefakta.no? Der publiseres ofte tall om kvaliteten til barnehagene.

AnonymBruker
Skrevet
gohege skrev (3 timer siden):

Har du sjekket barnehagefakta.no? Der publiseres ofte tall om kvaliteten til barnehagene.

Nei, det skal jeg gjøre. Takk for tips! 😀

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale Rønningen barnehage på Persaunet. Liten barnehage med en fantastisk beliggenhet. Veldig hyggelige ansatte som ser barnet mitt. Veldig lite fravær hos de som jobber der. Fint uteområde. Får servert alt av mat, og det betyr mye i en hektisk hverdag.

Anonymkode: 55fb2...fa1

Gjest Kvinne487
Skrevet

Åsvang barnehage på Angelltrøa/Moholt. Fantastisk miljø blant de ansatte, barnet mitt trives så godt og det er generelt en god barnehage 😁

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale Rønningen barnehage på Persaunet. Liten barnehage med en fantastisk beliggenhet. Veldig hyggelige ansatte som ser barnet mitt. Veldig lite fravær hos de som jobber der. Fint uteområde. Får servert alt av mat, og det betyr mye i en hektisk hverdag.

Den har jeg dessverre ikke hørt spesielt mye bra om, så blir uaktuelt for oss. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

https://leangenkulturbarnehage.no

❤️ Beste barnehagen ❤️

Anonymkode: 0b3ed...7ff

Hva er bra med denne barnehagen? Jobber du der selv?

AnonymBruker
Skrevet

Gikk der selv som liten, og det var en flott barnehage❤️ Persaunet barnehage var sog enda bedre den gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Den har jeg dessverre ikke hørt spesielt mye bra om, så blir uaktuelt for oss. 

Hva tenker du på da? Vi er iallefall veldig fornøyd, og det er også de foreldrene jeg kjenner der. Vi har vært fornøyd over mange år da vi også har hatt søsken der. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva tenker du på da? Vi er iallefall veldig fornøyd, og det er også de foreldrene jeg kjenner der. Vi har vært fornøyd over mange år da vi også har hatt søsken der. 

Kjenner flere som har hatt barn der, så derfor har jeg fått tips om å ikke søke på denne. Kan dessverre ikke legge så mange detaljer ut her, men alt fra å svikte barn til å la barn være alene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er bra med denne barnehagen? Jobber du der selv?

Har barn der 😀

Fantastisk engasjerte og utrolig kompetente voksne. Høy andel pedagoger. Flotte lokaler.
All mat serveres også. 

Anonymkode: 0b3ed...7ff

AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn går på Tordenskjold barnehage.Ligger like ved Majorstuen.Personal og barn flytter til Aastahagen nå til høsten(ligger ved Tordenskjold)
Ville absolutt søkt barnet inn der.Personalet ved Tordenskjold er helt fantastisk.Kan ikke få sagt det nok!

Anonymkode: 45c2e...f18

• 2 år senere...
Skrevet

Vi var også veldig fornøyd med Aastahagen. Byttet barnehage da den ikke ligger nært oss. Savner personalet, må jeg si. 

Anonymkode: 806b6...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...