AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Altså vil det ikke være noe vits i å teste seg hvis man feks har litt vond hals og er fullvaksinert? Anonymkode: 21288...3dd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Selvfølgelig må du teste deg om du får symptomer! Du kan fint få korona selv om du er fullvaksinert og du kan smitte folk! Anonymkode: fc9d9...7ec
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig må du teste deg om du får symptomer! Du kan fint få korona selv om du er fullvaksinert og du kan smitte folk! Anonymkode: fc9d9...7ec Jeg mener om det vil gi utslag på testen når jeg er vaksinert? Eller kan det vise seg feil fordi jeg har antistoffer? Anonymkode: 21288...3dd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mener om det vil gi utslag på testen når jeg er vaksinert? Eller kan det vise seg feil fordi jeg har antistoffer? Anonymkode: 21288...3dd Antistoffer sjekkes med blodprøve. Så koronatesten har ikke noe med antistoffer å gjøre. Har du korona vil det vises på testen. Anonymkode: 66e6a...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå