AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Såg akkurat Vår intervjue Bent Høye om påska og dei nye koronareglene. Noe så uprofesjonelt og frekk...spesielt det at han er ukependler. Hun fremsto som sur og uhøflig mot han...Huff huff Anonymkode: df840...493 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Dette er jo typisk Vår! Ikke første gang hun har vært ei sur megge på frokost-tv...! Kan ikke dama bare slutte i GM og tv forøvrig😑 greit man er er lei av Høie, men det er noe med profesjonalitet og settingen man er i som hun åpenbart ikke har fått med seg, trur hun styrer showet alene, rare dama. Anonymkode: 88666...ad1 8
Gjest Trynefaktor Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Er ikke hun alltid sånn mot alle, da? Han heter Bent Høie, forresten.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Det var direkte ubehagelig å se på. Anonymkode: 190e6...f94 5
MiominMio Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Vår Staude var rett og slett uspiselig i dette intervjuet. Ære være Bent Høie som klarer å forholde seg så rolig.... 4
Milky Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Synes ikke hun var frekk.. fint at Høie blir satt på plass når han drar fra Oslo til hytta og claimer det er greit fordi han «pendler». Nei du pendler ikke du reiser på ferie og gjemmer deg bak at du vanligvis er arbeidspendler 18
MiominMio Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 Spicymami skrev (7 minutter siden): Synes ikke hun var frekk.. fint at Høie blir satt på plass når han drar fra Oslo til hytta og claimer det er greit fordi han «pendler». Nei du pendler ikke du reiser på ferie og gjemmer deg bak at du vanligvis er arbeidspendler Hva mener du gjemmer seg bak? Han er jo ukependler og er hjemme hver helg i Stavanger hvor han har hus og familien sin. Det er jo ikke noe hytteforbud så hvorfor skal han tas for at han reiser til hytta si som også er i Rogaland og knappe 45 min fra der han bor? 9
Milky Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 (endret) MiominMio skrev (5 minutter siden): Hva mener du gjemmer seg bak? Han er jo ukependler og er hjemme hver helg i Stavanger hvor han har hus og familien sin. Det er jo ikke noe hytteforbud så hvorfor skal han tas for at han reiser til hytta si som også er i Rogaland og knappe 45 min fra der han bor? Fordi han har sagt at man ikke skal reise unødvendig innenlands. Og å reise fra Oslo til hytta er en unødvendig reise men selvfølgelig kan han bare si at han skal hjem, også kan han bare dra på hytta siden det er lov. Handler litt om prinsipp. Du ber ikke studenter droppe å reise hjem til familien for å så stikke på hytta selv. Men vi har nå skjønt at politikere bare gjør hva faen de vil han er ikke noe mindre smittsom npr han «pendler» fra oslo til stavanger enn studenten som reiser fra Trondheim til Oslo Endret 24. mars 2021 av Spicymami 12
Ctrl Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 Synes Vår er flink til å stille gode, kritiske spørsmål. Spørsmål som alle andre ikke stiller, men som mange lurer på. Er man offentlige personer i slike stillinger så kan dem ikke få slippe unna for lett. Jeg synes norske medier er på generelt grunnlag altfor passive og altfor lite kritiske både til ting som skjer, ting som blir sagt og hva som blir gjort rundt offentlige personer. Vår er et friskt pust her, slik jeg ser det. Er deilig å se personer ta litt ekstra plass og ikke kjører en dikkedakke-strategi. 15
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 Vår Staude er ofte skal frekk på tv, men jeg syntes at hennes intervjuteknikk var helt på plass. Det er greit at Bernt Høie er ukependler, men han reiser jo fra et rødt Oslo til et Rogaland som er mindre rødt, så det er jo ikke helt riktig at han kan dra. Han sa også at Erna Solberg er pendler, derfor er det greit at hun reiser til Bergen. Erna Solberg er ikke ukespendler! Hun er i Bergen kanskje tre-fire ganger i løpet av året, så det er fullstendig på trynet iallfall, men heldigvis har hun tatt til vettet og har nå sagt at de skal holde seg i Oslo. Hun turte vel ikke å reise til Bergen etter at hun dreit på draget på Geilo forrige helg! Anonymkode: d7f2b...007 10
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 What? Vår frekk??? Det var jo helt nytt!! Anonymkode: a80b4...977 5
Oppland Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 Synes hun av og til kan være litt frekk mot Peter også. 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 Men hun er freda i tv2 da... 😬 Anonymkode: a80b4...977 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 Jeg liker Vår jeg🤩 Anonymkode: ebdda...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #15 Skrevet 26. mars 2021 Fredrik Solvang kan også være litt krass og stille kritiske spørsmål men han gjør det i det minste med et smil om munnen. Dette var direkte ubehagelig å se på. Hånlig og nedlatende måte å snakke på. Også det ansiktsuttrykket. Heldigvis er Høie proff. Anonymkode: 8bac2...ec1 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #16 Skrevet 26. mars 2021 Spicymami skrev (På 24.3.2021 den 20.37): Synes ikke hun var frekk.. fint at Høie blir satt på plass når han drar fra Oslo til hytta og claimer det er greit fordi han «pendler». Nei du pendler ikke du reiser på ferie og gjemmer deg bak at du vanligvis er arbeidspendler Så du mener at han skal sitte på hybelen i Oslo når det er i Stavanger han bor? Hytta ligger i Rogaland så det er ikke langt å reise. Anonymkode: 095bb...fb0 2
Milky Skrevet 26. mars 2021 #17 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du mener at han skal sitte på hybelen i Oslo når det er i Stavanger han bor? Hytta ligger i Rogaland så det er ikke langt å reise. Anonymkode: 095bb...fb0 Hahaa.. «hybelen» i Oslo? Du tror Høie bor i en hybel i Oslo. Du mener vel leiligheten sin. Og den er sikkert veldig luksuriøs. Hans type kan besøke han her også. Altså for min del kan han reise til Kongo hvis han vil, så lenge han holder kjeft om at andre også reiser innenlands. Noe han desverre ikke gjør 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #18 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fredrik Solvang kan også være litt krass og stille kritiske spørsmål men han gjør det i det minste med et smil om munnen. Dette var direkte ubehagelig å se på. Hånlig og nedlatende måte å snakke på. Også det ansiktsuttrykket. Heldigvis er Høie proff. Anonymkode: 8bac2...ec1 Jeg synes det er motsatt - Fredrik Solvang står der med et hånete glis og er mer arrogant og frekk enn noen andre. Jeg heier virkelig på Vår Staude i denne saken, det var på tide at noen endelig tynet Bent Høie litt for dette! Det er jo rett og slett helt hårreisende at vi har en helseminister som gjennom en hel pandemi velger å reise og ta fly mellom to ulike kanter av landet hver eneste uke! Samtidig som han freidig nok ba studenter om å bli sittende alene på hybelen sin i påsken dersom de for eksempel studerer i Oslo (selv om dette ble endret/"presisert" i ettertid)! Det er jo ikke slik at han er skånet fra å ta med seg smitte fordi det er arbeidspendling han driver med! Og så begrunner han det med at han er så flink til å følge smittevernreglene, at derfor er det ikke noe problem om han reiser. Men det gjelder først og fremst han, altså, ingen andre er like flinke. Og så presterer han å si at helsearbeidere også reiser land og strand rundt pga jobb. Men vet du - hvis jeg hadde reist til Oslo i helgene (riktignok motsatt vei av Høie, som oppholder seg i Oslo mesteparten av tiden) fordi mannen min bor der, så krever faktisk min store helse-arbeidsgiver et annet sted i landet en negativ koronatest før jeg kan møte på jobb igjen! Anonymkode: 3c9e9...98a 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #19 Skrevet 26. mars 2021 På tide å drive litt folkeopplysning til enkelte brukere i denne tråde; de fleste stortingspolitikere kommer fra andre steder enn Oslo og har familie som de pendler hjem til i helgene. Det er litt av konseptet med stortinget, at folkevalgte skal komme fra hele landet og representere hele landet. Anonymkode: 90791...7f4 4
Gjest Albbas Skrevet 26. mars 2021 #20 Skrevet 26. mars 2021 Syns ikke Vår var så frekk, er jo kjent stil for henne... Men ser heller ikke problemet med det Bent gjør. Reglene er faktisk ikke SÅ rigide og det er jo ikke meningen heller. Det er viktig for demokratiet at vi faktisk bevarer de demokratiske prinsippene om at folk fra hele landet skal representeres på Stortinget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå