Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg møtte da en jente i februar. Kjemien var til stede, og vi møttes allerede 3 ganger før hun måtte reise. Hadde aldri trodd vi skulle ha så bra kjemi, bare ved første møte. Det endte jo selvfølgelig med litt kos og kyss i løpet av de dagene vi fikk møttes. 

Fortsatt snakker vi sammen hver dag veldig mye, og i telefon. Det er åpenbart gjensidig og klarer nesten ikke gjøre annet, enn å snakke med henne. Kun etter 3 møter? Er dette naturlig? Har aldri opplevd noe lignende på kun 3 møter.. selv om vi ikke får treffes nå. Har vi planlagt å møtes etterhvert som det passer.? Er dette kjærlighet, eller er jeg bare helt gal? Trenger noen gode råd her nå.

Anonymkode: b66ab...8a1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt unna bor hun da?

Anonymkode: 74fb4...7db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei, jeg møtte da en jente i februar. Kjemien var til stede, og vi møttes allerede 3 ganger før hun måtte reise. Hadde aldri trodd vi skulle ha så bra kjemi, bare ved første møte. Det endte jo selvfølgelig med litt kos og kyss i løpet av de dagene vi fikk møttes. 

Fortsatt snakker vi sammen hver dag veldig mye, og i telefon. Det er åpenbart gjensidig og klarer nesten ikke gjøre annet, enn å snakke med henne. Kun etter 3 møter? Er dette naturlig? Har aldri opplevd noe lignende på kun 3 møter.. selv om vi ikke får treffes nå. Har vi planlagt å møtes etterhvert som det passer.? Er dette kjærlighet, eller er jeg bare helt gal? Trenger noen gode råd her nå.

Anonymkode: b66ab...8a1

Ja det vil jeg si .. gjensidig tiltrekning i hvertfall men dere er vel redd for å få høre at langdistanse ikke vil funke etc og dermed ikke tro det er mulig. Det er synd hvis dere tenker sånn. Nyt det kan vel bli like sterkt det som vanlig vil tro man vil sette mye mer pris på hverandre når dere møtes pga at dere får tid til å savne hverandre og bli godt kjent på en annen måte. Ønsker dere all lykke. ☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

Anonymkode: 76d1c...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...