Gå til innhold

Hva har du alltid i kjøleskapet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid:

parmesan, egg, Norvegia, ekte smør, melk, hvitløk og løk. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid lys i kjøleskapet

• Liker 13
Skrevet

Hvitvin, smør, egg, parmesan, Jarlsberg, melk, skinke, løk, hvitløk, sitroner, lime.

Skrevet

Ketchup

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Laktosefri melk, smøresmør, ketchup, sriracha-majo, gulrøtter, ost, stekesmør og karamellpudding.

Anonymkode: f0ddf...afe

AnonymBruker
Skrevet

Meierismør, egg, kjøtt, jarlsberg, creme fraiche, fløte, serranoskinke, smøreost.

Anonymkode: 6da19...b39

• Liker 1
Skrevet

Melk, cola zero, Norvegia, brunost, smør, løk, poteter, hermetikkbokser med mais og ananas, pastasaus, ketchup, flytende margarin... Sikkert flere ting også. 

AnonymBruker
Skrevet

Grønnsaker, grønnsaker, grønnsaker. Sjeldent spesielt mye annet, men innimellom smør, rømme, melk, ost eller lignende. Dessuten står det som regel rester inni der, for jeg lager store porsjoner av alt så jeg har rester. 

Anonymkode: 84b1d...931

AnonymBruker
Skrevet

- Melk, crème fraîche, smør og ofte andre meieriprodukter til matlaging
- Vellagret norvegia, brunost, parmesan
- Soyasaus, riseddik, fiskesaus, sesamolje, tahini, granateplesirup
- Kalamataoliven, kapers, salte ansjos, ramsløkpuré, dijonsennep
- Egg
- Fersk gjær
- Lønnesirup, brun farin og mørkt muscovadosukker, sistnevnte fordi de må stå kaldt for ikke å bli harde som en kampestein
- Majones, kaviar
- Kaffe
- Grapefruktjuice, Farris, karaffel med friskt vann, ofte noe vin (en slant eller to med vakuumkork, eller en uåpnet flaske til kjøling før middag).
- Friske grønnsaker, som regel alltid grønn salat, løk, hvitløk, gulrøtter, chili, agurk, sitron, og så varierer utvalget veldig utover det

Anonymkode: b5526...266

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Melk, smør, hvitløk, løk, gulrøtter, gulost, ketchup, sennep, majones, agurk, tomater, egg, kaviar, juice. Ellers som oftest skinke, salat, rømme eller creme fraiche, og matfløte.

Anonymkode: 16ac7...671

Skrevet

Det som ALLTID uansett er i kjøla er soyasaus, melk, egg, grønt, skyr, monster, cottage cheese, dressing, salsa. Mye forskjellig utover dette, men dette er der hele tiden

Skrevet

Sukkerfri redbull

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid mat i kjøleskapet.

Anonymkode: be70b...cef

• Liker 3
Skrevet

Pepsi 

Skrevet

Majones.. ettersom jeg alltid kjøper sånn to-pack da det er billigere kgpris, men bruker kun én når vi skal ha til f.eks reker 😂 glemmer alltid at jeg har en uåpnet pose i kjøleskapet - så da kjøper jeg ny to pakning igjen 🙈 lærer aldri! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mye 😅 Men av type ferskvarer er det løk, hvitløk, gulrøtter, sitron, lime, chili, egg, meierismør, melk, yoghurt, surdeigsstarteren min, og øl 

Anonymkode: 8fbd0...c1c

AnonymBruker
Skrevet

Tran, parfyme, snus, gulrot, hvitløk..... Ja. Det var det. 

Anonymkode: cfc60...b0d

Skrevet

Egg, smør, melk, ost, skinke, agurk, salat, paprika, stangselleri, ketchup, sennep, dressing, mct, sukkerfri sirup, kikoman, majones, bær, cola uten sukker og øyemasker.

Gjest Linny111
Skrevet

Parmesan, mandelmelk, hvitløk, ingefær, chili, ost, melk.

Egg har jeg i kjøkkenskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...