AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Nå tenker jeg ikke på dere som mener kvinner skal være glatt der nede. Men om du liker at det skal være en dusk, dott, eller hva du kaller det - hvordan skal den være? Dekke alt? trimmet på kantene? tykk stripe eller tynn stripe av hår? Jeg stemmer for mørk busk, gjerne litt trimmet mot bikinikanten,ellers fritt Anonymkode: 97385...46b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Ubarbert og vill. Anonymkode: 6b344...8ff 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Jeg liker ei tynn stripe over🤤 Anonymkode: c11f0...981 4
M Mads Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Både glatt og dusk fungerer for meg. Favoritten er dusk, da ønsker jeg den med mye hår og ustelt over en lang periode. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Har noen en favorittfarge? Hvorfor den fargen? Anonymkode: 97385...46b
Gjest Paramount Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Mørkt hår, så kort at sprekken synes tydelig, og en naturlig trekant, liker jeg best. Ikke stripe, det synes jeg ser merkelig ut. En trekant over kan være ok, men ofte er en trimmet definert trekant, der den skal være, enda finere.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Paramount skrev (21 minutter siden): Mørkt hår, så kort at sprekken synes tydelig, og en naturlig trekant, liker jeg best. Ikke stripe, det synes jeg ser merkelig ut. En trekant over kan være ok, men ofte er en trimmet definert trekant, der den skal være, enda finere. Helt enig- en fin trekant som gjerne kan fylle hele trkanten foran. Anonymkode: 97385...46b
pantyhoselover Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 En smal trekant som fremstår som en pil som peker mot sentrum 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Variasjon! Etter tre uker i fjellet sist sommer hadde jeg full bush og han jeg gikk sammen med synes det var kjempesexy. Vi lå sammen i soveposene om kvelden og om igjen om morgenen. Det luktet kropp og sex og trigget ur-tenningsmekanismene våre. Den fysiske tiltrekningen var fascinerende heftig. Likevel var det en like stor trigger etterpå, da vi kom hjem, da full bush ble fullstendig nakent i løpet av en dusj. Alle varianter av stripe, trimmet etc. er fint på hver sin måte. Det samme gjelder menn. Glatt pung, stake og anus liker jeg. Men ikke helt glatt ellers. Sett maskinen på 2 mm så blir det veldig bra. Jeg er ikke så opptatt av variasjon hos menn, merker jeg, men det var kult på fjellet da det grodde overalt på oss. Anonymkode: 566b6...0f4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Variasjon! Etter tre uker i fjellet sist sommer hadde jeg full bush og han jeg gikk sammen med synes det var kjempesexy. Vi lå sammen i soveposene om kvelden og om igjen om morgenen. Det luktet kropp og sex og trigget ur-tenningsmekanismene våre. Den fysiske tiltrekningen var fascinerende heftig. Likevel var det en like stor trigger etterpå, da vi kom hjem, da full bush ble fullstendig nakent i løpet av en dusj. Alle varianter av stripe, trimmet etc. er fint på hver sin måte. Det samme gjelder menn. Glatt pung, stake og anus liker jeg. Men ikke helt glatt ellers. Sett maskinen på 2 mm så blir det veldig bra. Jeg er ikke så opptatt av variasjon hos menn, merker jeg, men det var kult på fjellet da det grodde overalt på oss. Anonymkode: 566b6...0f4 Det er noe ganske sexy med det å bare være i sin naturlige form. Litt vilt og rebelsk på en måte med full busk på begge, med ekte deilig lukt av mann og kvinne. Anonymkode: 024d0...3b2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Så lenge lepper og klitoris er uten hår så er alt "lov(e)". Fargen på håret kommer mer ann på kvinnen da jeg liker alt annet en overvektige grå mus, store som hus. Litt voksne lepper er for meg en bonus. Jeg selv har en kjepp som ser ut som en svær bodybuilder, barbert og på jus. Anonymkode: 0d776...606
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #12 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er noe ganske sexy med det å bare være i sin naturlige form. Litt vilt og rebelsk på en måte med full busk på begge, med ekte deilig lukt av mann og kvinne. Anonymkode: 024d0...3b2 Ja enig. Det krusete håret til alle kanter...det er noe virilt og sexy over det. Anonymkode: 97385...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå