Gå til innhold

SÆD! Jeg er fremdeles i sjokk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppdaget noe om sæd. Jeg er fremdeles i sjokk! Hvorfor visste jeg ikke dette? Vær så snill å si at det ikke bare er meg som ikke var klar over dette!? Og ja før noen foreslår at han må ha vært syk eller noe, neida jeg har googlet, dette er bare sånn det er! Men jeg måtte google lenge, og fant ikke noe om det på norsk, men jeg fant. For det har seg slik, at jeg hadde besøk en lørdagskveld, og det ble hyggelig. Han tømte seg på dyna (litt ukult ja, men men). Dagen etter så måtte jeg vaske sengetøyet, og samlet alt og gikk mot vaskerommet. Men hva faen er det som lukter tenkte jeg. Jeg har ikke merket det før, for jeg hadde aldri hatt størknet sæd så nærme nesa før, bare du vet, flytende. Og det viser seg det, at tørket sæd, det lukter SUKKERSPINN. Altså vi snakker tivoli! Det lukter NØYAKTIG som sukkerspinn!

FB_IMG_1607119270316.jpg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sæd lukter og smaker avhenger ganske mye av hva mannen har spist. Jeg er mann og vasker vanligvis bort før det størkner, men skal la noe tørke neste gang. 😊

Anonymkode: 2eae3...e97

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Memet hadde holdt i massevis. All teksten din fjerner alt av humoristisk effekt. 

Anonymkode: 33315...974

• Liker 12
Skrevet

Hvem faen er det som tømmer seg på dyna til andre tenker nå jeg 😳 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HannaLena said:

Haha. Ekstremt spesielt, ja. Både usexy og ufint.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Memet hadde holdt i massevis. All teksten din fjerner alt av humoristisk effekt. 

Beklager at dette ikke tilfredsstiller dem, deres humormajestet. Dette er ikke hovedsaklig en meme-tråd👍

• Liker 6
Skrevet
HannaLena skrev (2 timer siden):

Haha. Ekstremt spesielt, ja. Både usexy og ufint.

Helt sant, men fint å få bekreftelse på at dere heller ikke visste om dette. Takk😁

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje mannen din har spist mye sukker eller noe da, syns ikke det lukter sukkerspinn i det hele tatt, og jeg har kjent den lukta ganske mange ganger ;) Er nok er grunn til at du ikke fant dette så lett på nettet, og ende opp med å kun finne en meme.

Anonymkode: 51765...eda

• Liker 4
Skrevet

Hva sæd lukter og smaker avhenger ganske mye av hva mannen har spist. Jeg er mann og vasker vanligvis bort før det størkner, men skal la noe tørke neste gang. 😊

Anonymkode: 2eae3...e97

Takk for seriøst svar. De fleste er nok som meg og har ikke for vane å lukte på tørket sæd, og da merker man jo det heller ikke🤷‍♀️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er psykiske forsvarsmekanismer og er slike vanlig for alle mennesker, uavhengig av kjønn. Syns det er egoistisk at man forventer at et mann (eller kvinne) skal legge ut om hvor mye han liker/elsker deg, når du selv ikke føler det samme tilbake og avviser han (eller henne). Man liker jo ikke noen som ikke liker deg tilbake heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje mannen din har spist mye sukker eller noe da, syns ikke det lukter sukkerspinn i det hele tatt, og jeg har kjent den lukta ganske mange ganger ;) Er nok er grunn til at du ikke fant dette så lett på nettet, og ende opp med å kun finne en meme.

Så du har ofte luktet på tørket sæd? Hm ok😜 

Skrevet

Der ser dere damer hva dere har gått glipp av i årene som har gått. 

• Liker 3
Skrevet

Da var du heldig, gitt. Jeg har aldri vært borti noe annet enn at tørket sperm lukter som forskjellige variasjoner av skalldyr.

• Liker 5
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

Der ser dere damer hva dere har gått glipp av i årene som har gått. 

Tivoli🤣🤣🤣

Skrevet
vinnvinn86 skrev (4 minutter siden):

Tivoli🤣🤣🤣

Ja hvis du ser på det slik så...

Skrevet

Ja jeg er selvsagt klar over at sæd kan lukte etter hva mannen har spist, men det er da når sæden fremdeles er noe fuktig😄 Og så er det sånn at svaret på *hvorfor* det lukter sånn i tørket tilstand har jeg jo googlet meg frem til, det er et el annet om noe sukkermolekyler den inneholder, så det er ikke så interessant lenger for meg. Men om flere har lagt merke til det??😄 For jeg hadde aldri hørt om det ila mine 34 år!

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dette er psykiske forsvarsmekanismer og er slike vanlig for alle mennesker, uavhengig av kjønn. Syns det er egoistisk at man forventer at et mann (eller kvinne) skal legge ut om hvor mye han liker/elsker deg, når du selv ikke føler det samme tilbake og avviser han (eller henne). Man liker jo ikke noen som ikke liker deg tilbake heller.

Men har du noen gang luktet på tørket sæd?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke akkurat si at jeg fikk sjokk av dette her...

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (5 minutter siden):

Jeg vil ikke akkurat si at jeg fikk sjokk av dette her...

Nei så bra da, at du har erfaring med tørket sæd. Det hadde ikke jeg, så fint å høre at flere har denne erfaringen 😁

Skrevet

Nei, jeg har ikke erfaring med tørket sæd, men jeg blir da virkelig ikke si at jeg får sjokk av slike opplysninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...