Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk barn for en liten tid siden og har følt meg klar for å gjenoppta sengeaktivitetene, men min samboer vil ikke. Har prøvd å diskutere dette med han, men han tøyser det liksom bort og sier at han vil bare vente litt. Vi har alltid hatt bra sex og jeg savner det, men jeg føler liksom at det bare er jeg som tar initiativet og maser.  Kan det være at han ikke tenner på meg lenger, men tør rett og slett ikke å si det? Jeg har mistet mye av den ekstra baby vekten, men har noen ekstra kg som jeg ønsker å kvitte meg med..men jeg er ikke tjukk. Magen derimot ble ødelagt av strekkmerker. Hvis han ikke er tiltrukket av meg lengre - kommer han noen ganger til å si det? Damer - noen som har hatt erfaring med dette? 😬

Anonymkode: 28f96...678

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når er litt siden da? Snakker vi om et par måneder eller et år? Det kan jo hende at han trenger litt tid på seg til å se deg som kjæreste igjen og ikke bare en mor. Ammer du fortsatt? Morskroppen er jo ikke seksuell. Kanskje dere må begynne å date igjen? Få opp spenningen og flørten litt sånn at han ikke bare ser mor til sitt barn, men faktisk kjæresten?

Anonymkode: c4550...ba9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

utro......

Anonymkode: 90685...b7a

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bare snakke sammen om det? Føler han seg ikke klar? Hvorfor føler han seg ikke klar? Ja, so what om du har noen kg for mye, det har for pokker meg så og si ALLE damer som har fått barn. Herreli land. Nei, altså hvis han er så pudding at han ikke "tåler" strekkmerker og noen kg for mye da vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Det burde ABSOLUTT IKKE VÆRE NOE Å BRY SEG OM! 

Hva med å bare si at dere må prøve dere frem litt, flørt litt, se på hverandre, ta på hverandre, kyss og klem og kose med hverandre. Noen kan få sexlysten litt kverka den første tiden. Rett og slett fordi det skjer så utrolig mye med kroppen til dama. Er han redd du skal være vid f.eks eller om du er det så er det bare å stresse ned. Kroppen din har mest sannsynlig endret seg litt, men det burde ikke være noe å tenke på. De fleste får kroppen sin tilbake i stand ila 6 mnd etter barnet er født, noen 1 år, mens andre igjen aldri. Men DERE valgte sammen å få barnet og DERE må sammen finne ut av sexlivet igjen. 

Si at dere kan gjøre et forsøk, at det er viktig å bare prøve sånn at dere begynner å ha sex igjen. For prøver man ikke så får man heller ikke lyst. Jeg sier absolutt ikke at du skal presse han, men vær enige om å gi hverandre oppmerksomhet ila en dag. Ta på hverandre, kos med hverandre, kjærtegn, fine ord, vær rause, vær tålmodige, gi han litt tid, snakk sammen og kommuniser godt. 

"jeg trenger å vite hvordan vi kan få et godt sexliv igjen, for jeg ønsker at vi skal ha det fint sammen. Av og til må man bare prøve seg frem" 

Anonymkode: 621bf...4a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...