AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Mannen og jeg har vært sammen i 20 år. Helt fra vi var unge. Jeg er «sexgal» i følge min mann. (Altså kunne gjerne tenkt meg sex mer enn 2 ganger i uka) For han holder det mer enn nok med absolutt Max 2 ganger i uka. Jeg kunne gjerne hatt hver dag, eller flere ganger om dagen. Dette har vært sånn helt fra vi var sammen. Jeg har tatt opp dette mange ganger, men det virker som han ikke tar mine ønsker og drifter seriøst. i tilegg så er han mest opptatt av at han skal komme og er ferdig når han har kommet. Han kommer svært fort og gjør ikke noe for å holde igjen. Jeg savner at han gjør en innsats for at jeg skal komme. Jeg kan komme kjempelett, men han er kun interessert i ut/inn sex. Ikke munnsex fra hans side. Har lurt i mange år på om han kanskje er homofil eller bifil og har også spurt han om dette og sagt jeg hadde forstått han om han hadde slike tanker. Han sier nei Jeg skulle gjerne eksperimentert med mye forskjellig. jeg er skuffet over lite innsats, og at han ikke vil prøve. Jeg er også særdeles lite tilfredsstilt. Pga barna og familiene våre gjør jeg ikke noe med dette. Fordi vi fungerer jo praktisk. Vil si vi er mer som søsken. Hva kan jeg gjøre? Nå har jeg snakket med han om dette i 20 år. Uten at noe endres. Han ønsker heller ikke å prate om dette eller så mye annet. Han er en Hedemarking av få ord. Anonymkode: 16339...f86
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 En hedmarking av få ord som er dårlig i senga. Ikke min kopp te, men hver sin smak. Anonymkode: 243ef...72f 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Vi er også ulike som par på dette. Jeg har stor seksuell apetitt mens han blir fortere "mett". I tillegg jobber han mye. Kan telle på ei hånd de gangene han har villet ha sex 3 ganger på ei uke. Men vår sex er ikke et 10 min knull, men timer på soverommet. Og min kjære liker å eksperimentere, og å tilfredsstille meg. Til og med med oralsex innimellom (han liker det hvis han er kåt nok, og har blitt flink til det) Derfor blir vårt sexliv bra også for meg. Hvis din synes oralsex er litt ekkelt å gi, kan han prøve å stimulere deg med hånda. Eller du kan ta på deg selv og vise ham hvordan du oppnår klimaks. Trenger ikke prate, bare vise. Anonymkode: e846e...d87
Hvorfor? Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 Har du noen gang spurt ham om hvorfor han har sex med deg? Hva er formålet med sexen? Hva ønsker han å oppnå? Kan dere ha en åpen samtale om dette, eller nekter han å snakke ordentlig med deg? 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 Hvorfor? skrev (27 minutter siden): Har du noen gang spurt ham om hvorfor han har sex med deg? Hva er formålet med sexen? Hva ønsker han å oppnå? Kan dere ha en åpen samtale om dette, eller nekter han å snakke ordentlig med deg? Gode spørsmål. Tenkte jeg hadde spurt om alt og prøvd å signaliserte og vise alt. Men akkurat dette skal jeg spørre om. jeg er åpen og snakker. Han nekter å svare. Annet enn at han synes det er bra Anonymkode: 16339...f86
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vi er også ulike som par på dette. Jeg har stor seksuell apetitt mens han blir fortere "mett". I tillegg jobber han mye. Kan telle på ei hånd de gangene han har villet ha sex 3 ganger på ei uke. Men vår sex er ikke et 10 min knull, men timer på soverommet. Og min kjære liker å eksperimentere, og å tilfredsstille meg. Til og med med oralsex innimellom (han liker det hvis han er kåt nok, og har blitt flink til det) Derfor blir vårt sexliv bra også for meg. Hvis din synes oralsex er litt ekkelt å gi, kan han prøve å stimulere deg med hånda. Eller du kan ta på deg selv og vise ham hvordan du oppnår klimaks. Trenger ikke prate, bare vise. Anonymkode: e846e...d87 Her er det ti minutter. Kjenner jeg blir mer og mer frustrert. Har prøvd både å snakke og vise. jeg har introdusert leketøy. Han er ikke interessert i noe. han kan gå ned å slikke, men blir lei etter 20 sekunder. Samme med fingring. Det er liksom «slikk raskt her, klyp i puppen raskt der. Så kan kuken kjøres inn». Føles nesten som et overgrep noen ganger. Jeg bruker vibrator eller womanizer for meg selv, men begynner å bli lei. Jeg trenger mer. Er jeg egoistisk? Anonymkode: 16339...f86 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Skrevet 23. mars 2021 Du kan ikke gjøre noe annet enn å finne deg en ny mann om du ikke er fornøyd med nåværende. Å tro at en mann endrer seg etter 20 år med det samme er forbi naivt og du kan ikke tvinge din seksualitet på andre mennesker. Ut i fra det du skriver høres det og ut som om han har pliktsex med deg og egentlig fint kunne levd uten sex. Anonymkode: c565f...ce2 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Her er det ti minutter. Kjenner jeg blir mer og mer frustrert. Har prøvd både å snakke og vise. jeg har introdusert leketøy. Han er ikke interessert i noe. han kan gå ned å slikke, men blir lei etter 20 sekunder. Samme med fingring. Det er liksom «slikk raskt her, klyp i puppen raskt der. Så kan kuken kjøres inn». Føles nesten som et overgrep noen ganger. Jeg bruker vibrator eller womanizer for meg selv, men begynner å bli lei. Jeg trenger mer. Er jeg egoistisk? Anonymkode: 16339...f86 Nei, du er ekstremt tålmodig. Selvutslettende er bedre beskrivelse enn egoistisk. Anonymkode: 12e0c...0c6 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg er åpen og snakker. Han nekter å svare. Annet enn at han synes det er bra Anonymkode: 16339...f86 Noen ganger har man et par der den ene parten tenker raskt og er god på muntlig kommunikasjon, mens den andre parten trenger mer betenkningstid og er kanskje bedre på skriftlig kommunikasjon. En mye brukt øvelse i parterapi er nettop dette med å endre kommunikasjonsformen når samtalen går i stå og muntlig kommunikasjon ikke virker, så forsøker man noe annet. Ofte får den "taletrengte" parten i paret i oppgave å skrive et brev til partneren sin (et godt råd er å prøve å holde seg til ett tema per brev), og så gir man partneren god tid (f.eks. en uke) på å skrive et svarbrev. I mellomtiden får man ikke lov til å mase om svar og man får ikke lov til å ta opp temaet utenom brevene. Den muntlige kommunikasjonen skal helst være positiv og uten så mye diskusjon eller annet negativt. Meningen med dette er at man skal slippe å liksom gå på tå hev og vente på å bli angrepet, men at man heller flytter kranglingen og diskuteringen over i et lukket rom (brevene). Nå virker det ikke som om krangling er noe stort problem for dere, men det kan likevel hende at mannen din vil sette pris på en tregere kommunikasjonsform. Dere kan selvfølgelig lage deres egne regler og grenser. Kunne du tenke deg at dere forsøkte noe slikt? Tror du han ville kunne tørre å være mer ærlig dersom dere forsøkte en slik kommunikasjonsform? Kan du spørre ham om dette er noe han kunne tenke seg å prøve? Anonymkode: 4e5ba...3bf 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #10 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her er det ti minutter. Kjenner jeg blir mer og mer frustrert. Har prøvd både å snakke og vise. jeg har introdusert leketøy. Han er ikke interessert i noe. han kan gå ned å slikke, men blir lei etter 20 sekunder. Samme med fingring. Det er liksom «slikk raskt her, klyp i puppen raskt der. Så kan kuken kjøres inn». Føles nesten som et overgrep noen ganger. Jeg bruker vibrator eller womanizer for meg selv, men begynner å bli lei. Jeg trenger mer. Er jeg egoistisk? Anonymkode: 16339...f86 Hva skjer hvis du tar styringen? Hvis du dytter ham vekk, på en leken måte, og heller flytter hendene hans dit du ønsker at han skal ta på deg? Hvis du rir ham men stopper opp når du merker at han nærmer seg orgasmen, og så trekker deg ut og heller koser med hverandre på annet vis, og ikke gjenopptar samleiet før han er klar? Mister han da interessen? Eller blir han med på moroa? Anonymkode: 4e5ba...3bf 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Vi lever i en likestilt samfunn. Alle har ansvar for egen orgasme. Han skylder deg ingenting! Kanskje du kan fingre deg selv i 10 minutter før du begynner å ha sex med ham Anonymkode: eb62a...b80 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Noen ganger har man et par der den ene parten tenker raskt og er god på muntlig kommunikasjon, mens den andre parten trenger mer betenkningstid og er kanskje bedre på skriftlig kommunikasjon. En mye brukt øvelse i parterapi er nettop dette med å endre kommunikasjonsformen når samtalen går i stå og muntlig kommunikasjon ikke virker, så forsøker man noe annet. Ofte får den "taletrengte" parten i paret i oppgave å skrive et brev til partneren sin (et godt råd er å prøve å holde seg til ett tema per brev), og så gir man partneren god tid (f.eks. en uke) på å skrive et svarbrev. I mellomtiden får man ikke lov til å mase om svar og man får ikke lov til å ta opp temaet utenom brevene. Den muntlige kommunikasjonen skal helst være positiv og uten så mye diskusjon eller annet negativt. Meningen med dette er at man skal slippe å liksom gå på tå hev og vente på å bli angrepet, men at man heller flytter kranglingen og diskuteringen over i et lukket rom (brevene). Nå virker det ikke som om krangling er noe stort problem for dere, men det kan likevel hende at mannen din vil sette pris på en tregere kommunikasjonsform. Dere kan selvfølgelig lage deres egne regler og grenser. Kunne du tenke deg at dere forsøkte noe slikt? Tror du han ville kunne tørre å være mer ærlig dersom dere forsøkte en slik kommunikasjonsform? Kan du spørre ham om dette er noe han kunne tenke seg å prøve? Anonymkode: 4e5ba...3bf Dette var et bra tips. Tusen takk jeg skal følge dette rådet Anonymkode: 16339...f86
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva skjer hvis du tar styringen? Hvis du dytter ham vekk, på en leken måte, og heller flytter hendene hans dit du ønsker at han skal ta på deg? Hvis du rir ham men stopper opp når du merker at han nærmer seg orgasmen, og så trekker deg ut og heller koser med hverandre på annet vis, og ikke gjenopptar samleiet før han er klar? Mister han da interessen? Eller blir han med på moroa? Anonymkode: 4e5ba...3bf Han kan bli med litt da. Så jeg kan få drøyd det litt ekstra da. Men man merker på hele han at han blir utålmodig. Da blir litt av leken og det gøye borte for meg. Anonymkode: 16339...f86 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #14 Skrevet 24. mars 2021 Du er heldig i forhold til meg! Her har vi max 2 ganger i måneden! Jeg skulle gjerne hatt hver dag! Mannen har lite sexlyst, jeg har mye mer, og må nærmest mase meg til det. Har sååå lyst på en elsker, men kommer aldri til å gjøre det. Vet du om mannen din ordner seg sjøl? Det gjør min, er sikkert derfor han ikke er så interessert.. Han syns det er lettere å bare dra av en ladning, enn å ha sex med meg.. Anonymkode: 35b56...e5c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #15 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi lever i en likestilt samfunn. Alle har ansvar for egen orgasme. Han skylder deg ingenting! Kanskje du kan fingre deg selv i 10 minutter før du begynner å ha sex med ham Anonymkode: eb62a...b80 Jeg er til dels enig med deg. Tar masse ansvar for min orgasme. Og hans. Synes bare det er sløvt av han og savner at han viser meg interesse for min også. Det føles som jeg ikke er viktig. Anonymkode: 16339...f86 3
M Mads Skrevet 24. mars 2021 #16 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen og jeg har vært sammen i 20 år. Helt fra vi var unge. Jeg er «sexgal» i følge min mann. (Altså kunne gjerne tenkt meg sex mer enn 2 ganger i uka) For han holder det mer enn nok med absolutt Max 2 ganger i uka. Jeg kunne gjerne hatt hver dag, eller flere ganger om dagen. Dette har vært sånn helt fra vi var sammen. Jeg har tatt opp dette mange ganger, men det virker som han ikke tar mine ønsker og drifter seriøst. i tilegg så er han mest opptatt av at han skal komme og er ferdig når han har kommet. Han kommer svært fort og gjør ikke noe for å holde igjen. Jeg savner at han gjør en innsats for at jeg skal komme. Jeg kan komme kjempelett, men han er kun interessert i ut/inn sex. Ikke munnsex fra hans side. Har lurt i mange år på om han kanskje er homofil eller bifil og har også spurt han om dette og sagt jeg hadde forstått han om han hadde slike tanker. Han sier nei Jeg skulle gjerne eksperimentert med mye forskjellig. jeg er skuffet over lite innsats, og at han ikke vil prøve. Jeg er også særdeles lite tilfredsstilt. Pga barna og familiene våre gjør jeg ikke noe med dette. Fordi vi fungerer jo praktisk. Vil si vi er mer som søsken. Hva kan jeg gjøre? Nå har jeg snakket med han om dette i 20 år. Uten at noe endres. Han ønsker heller ikke å prate om dette eller så mye annet. Han er en Hedemarking av få ord. Anonymkode: 16339...f86 Hvis du har større behov enn han kan tilfredsstille så få deg tilfredsstillelse andre steder
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #17 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er heldig i forhold til meg! Her har vi max 2 ganger i måneden! Jeg skulle gjerne hatt hver dag! Mannen har lite sexlyst, jeg har mye mer, og må nærmest mase meg til det. Har sååå lyst på en elsker, men kommer aldri til å gjøre det. Vet du om mannen din ordner seg sjøl? Det gjør min, er sikkert derfor han ikke er så interessert.. Han syns det er lettere å bare dra av en ladning, enn å ha sex med meg.. Anonymkode: 35b56...e5c Føler med deg. Virkelig. jeg også føler jeg nesten må mase meg til det og det tror jeg absolutt ikke er et pluss for hans psyke vedrørende dette. Han kunne nok også helst hatt et par ganger i mnd. Han pleier ikke ordne seg selv så ofte. Men vet det skjer innimellom ts Anonymkode: 16339...f86
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #18 Skrevet 24. mars 2021 M Mads skrev (2 minutter siden): Hvis du har større behov enn han kan tilfredsstille så få deg tilfredsstillelse andre steder Føles ille ut at det skal være nødvendig. ts Anonymkode: 16339...f86
M Mads Skrevet 24. mars 2021 #19 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føles ille ut at det skal være nødvendig. ts Anonymkode: 16339...f86 Gjør det og fortell han om det. Tipper han blir mer kåt en sint. Tanken på fruen med en annen mann tenner alle menn på. prøv! Fortell på pm hvordan han tok det 😀
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #20 Skrevet 24. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Mannen og jeg har vært sammen i 20 år. Helt fra vi var unge. Jeg er «sexgal» i følge min mann. (Altså kunne gjerne tenkt meg sex mer enn 2 ganger i uka) For han holder det mer enn nok med absolutt Max 2 ganger i uka. Jeg kunne gjerne hatt hver dag, eller flere ganger om dagen. Dette har vært sånn helt fra vi var sammen. Jeg har tatt opp dette mange ganger, men det virker som han ikke tar mine ønsker og drifter seriøst. i tilegg så er han mest opptatt av at han skal komme og er ferdig når han har kommet. Han kommer svært fort og gjør ikke noe for å holde igjen. Jeg savner at han gjør en innsats for at jeg skal komme. Jeg kan komme kjempelett, men han er kun interessert i ut/inn sex. Ikke munnsex fra hans side. Har lurt i mange år på om han kanskje er homofil eller bifil og har også spurt han om dette og sagt jeg hadde forstått han om han hadde slike tanker. Han sier nei Jeg skulle gjerne eksperimentert med mye forskjellig. jeg er skuffet over lite innsats, og at han ikke vil prøve. Jeg er også særdeles lite tilfredsstilt. Pga barna og familiene våre gjør jeg ikke noe med dette. Fordi vi fungerer jo praktisk. Vil si vi er mer som søsken. Hva kan jeg gjøre? Nå har jeg snakket med han om dette i 20 år. Uten at noe endres. Han ønsker heller ikke å prate om dette eller så mye annet. Han er en Hedemarking av få ord. Anonymkode: 16339...f86 Herreguuud ... Stakkers deg. For en mannskit. Et skikkelig rævhøl. Hvordan holder du ut? Han oppfører seg som prinsessen på erten. Med deg er han selveste prinsesse prippen, uten deg blir han som en uteligger. Anonymkode: 96f3c...4bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå