AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Var det jævlig å gjennomføre? Ble det bra etterpå? Angrer du? Anonymkode: 9e8a0...674
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Jeg tok operasjon da jeg var ca. 2 år, så det er lenge siden (ca 31 år siden). Operasjonen var vellykket selv om jeg skjeler litt enda og veldig glad for at det ble gjort. I dag har de enda bedre utstyr enn tidligere, så risikoen for at noe går galt er nok liten. Jeg husker ikke hvordan det føltes etterpå, men det tar sikkert litt tid for øyet å venne seg til uansett alder. For meg var det absolutt verdt det 🙂 Anonymkode: d5419...425
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Ble operert først som liten, men da tok de litt mye og jeg fikk utoverskjeling i stedet. På vgs ble jeg operert igjen, på Ullevål sykehus etter å ha ønsket det selv. Det var litt venteliste, ble henvist via øyelege til ortoped også videre til de på Ullevål. Oprasjonen gikk helt greit, var med full narkose. I ettertid var jeg borte fra skolen 1 uke, neste uken ble jeg ekstra sliten før det ble som normalt. Dobbeltsynet ga seg etter 2 dager. Øyet så ganske jævlig ut de første dagene, men med mye smertestillende kjentes det ikke. Glad for at jeg gjennomførte oprasjonen, selv om resultatet ikke ble helt perfekt. Skjeler fortsatt når jeg er sliten, og arret på øyet grodde med en liten fold. Denne folden gjør at linser henger seg opp og skaper gnagsår, så må bruke briller (mulig å få plastikk operasjon for det en gang). Fortsatt mangel på dybdesyn, men for folk utenefra ser jeg "normal" ut. Anonymkode: 0912c...3dd
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Lurer på det samme, jeg skal igjennom samme operasjon om 2 uker, full narkose men gruer meg svært mye. Anonymkode: e80d6...bbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå