AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Tenker på Tyskland... Men finner ikke så mye informasjon om det... Anonymkode: 8bc5c...166
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Funker? Du må finne et studium på nett, sjekke om du møter opptakskravene, søke. Vær obs på at semestrene i Tyskland ikke starter/slutter på samme tidspunkt som her. Du får lån og stipend fra Lånekassen. Men jeg ville tenkt meg om to ganger akkurat i år, ingen vet hvordan høsten vil bli. Jeg vet om studenter i Europa (ikke Tyskland) som har vært i full lockdown med kun digital undervisning og portforbud store deler av tiden, mye mer omfattende tiltak enn i Norge. Da er det ingen vits i å studere i utlandet... Anonymkode: bcf72...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Tror ikke det finnes årsstudium i utlandet, og jeg vil ikke være stuck et sted i tre år... Anonymkode: 8bc5c...166
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Det er sjelden med årsstudium i Tyskland. Det er heller grader. Hva med å starte i Norge og så ta et år utveksling i Tyskland? Anonymkode: ba171...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå