Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde dere noe for å prøve å få det kjønnet? isåfall hva? Fortell? Funket det?

så dere på den kinesiske fødselskalenderen?

Anonymkode: 65d20...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fødekalender stemmer ikke på noen av mine barn, så ikke sats på det!

Dessverre tror jeg du må innfinne deg med at dette er en 50/50- sjanse.

Lykke til! Håper du får et sunt og friskt barn som blir lykkelig og glad.

Anonymkode: 377a6...d39

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Funket ikke på meg.

Så bare dropp det. Det er 50/50 sjanse hver gang. 

Anonymkode: 36a1b...c6a

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om dette fungerer altså

Tips om man ønsker gutt:  mannen ikke spiser fisk, mannen spiser dadler. Ha sex før eggløsning, manlig svømmer saktere enn kvinnelig. La damen komme først, noe med basisk miljø som er gunstig for hannkjønn + mener å huske det var noe med kulde og varme // den ene svømmer bedre enn den andre i  kulde og varme. 

hvilket kjønn er det dere sikter mot?

AnonymBruker
Skrevet
Hunky Dory skrev (2 timer siden):

Vet ikke om dette fungerer altså

Tips om man ønsker gutt:  mannen ikke spiser fisk, mannen spiser dadler. Ha sex før eggløsning, manlig svømmer saktere enn kvinnelig. La damen komme først, noe med basisk miljø som er gunstig for hannkjønn + mener å huske det var noe med kulde og varme // den ene svømmer bedre enn den andre i  kulde og varme. 

hvilket kjønn er det dere sikter mot?

Hmm, jeg trodde jentesæd svømte saktere... 

Jeg har hørt tips om at mannen bør røyke og drikke = dårligere sæd, for å få jente. Stemte her i gården😂😂

Anonymkode: b123c...a42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm, jeg trodde jentesæd svømte saktere... 

Jeg har hørt tips om at mannen bør røyke og drikke = dårligere sæd, for å få jente. Stemte her i gården😂😂

Anonymkode: b123c...a42

Ja det stemmer. Den "vitenskapelige" forklaringa er at 'dame-sæcelle' inneholder eit X-kromosom, som er mykje større enn Y-kromosomet som 'manne-sædcellene' har. Dermed svømmer 'manne-sædcellene' raskare, mens 'dame-sædcellene' skal overleve lenger i livmor/eggstokk.

(Sædcellene inneholder fleire kromosomer enn X og Y, men det er dei to som er ulike avhengig av kjønn, og dermed utgjer forskjellen).

Anonymkode: ddc86...c97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange sier at det er 50/50, men det er faktisk alltid litt større sjanse for å få gutt :) Det mest kjente rådet, som det også er noe hold i, er å ha sex under eggløsning hvis du ønsker gutt. Ha sex 2-3 dager før EL og 2 dager etter EL hvis du ønsker å prøve på jente 

Anonymkode: dfda3...e82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Mange sier at det er 50/50, men det er faktisk alltid litt større sjanse for å få gutt :) Det mest kjente rådet, som det også er noe hold i, er å ha sex under eggløsning hvis du ønsker gutt. Ha sex 2-3 dager før EL og 2 dager etter EL hvis du ønsker å prøve på jente 

Anonymkode: dfda3...e82

Hadde sex Eldagen- jente.

Anonymkode: 7be1e...8e9

AnonymBruker
Skrevet

Det er så og si null du kan gjøre for å påvirke kjønn, det gjelder også timing av sexen. I flere deler av verden er man svært opptatt av å få feks gutt, og hvor det er kjent at mange prøver alle slike råd og tips for å få det til, men man ser likevel ingen forskjell på kjønnsfordelingen på fødte barn. 

Anonymkode: 07934...7e5

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre ønsket seg sårt en gutt. Fikk 4 jenter. Og de prøvde lignende teknikker. For var slike kjerringråd i gamledager også. Det er bare svada. 

Så om du ønsker et bestemt kjønn må du reise til utlandet å ta gender selection. Som mange Hollywood kjendiser og folk i de landene gjør. 

Anonymkode: 36a1b...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...