AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Gjorde dere noe for å prøve å få det kjønnet? isåfall hva? Fortell? Funket det? så dere på den kinesiske fødselskalenderen? Anonymkode: 65d20...138
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Fødekalender stemmer ikke på noen av mine barn, så ikke sats på det! Dessverre tror jeg du må innfinne deg med at dette er en 50/50- sjanse. Lykke til! Håper du får et sunt og friskt barn som blir lykkelig og glad. Anonymkode: 377a6...d39 12
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Funket ikke på meg. Så bare dropp det. Det er 50/50 sjanse hver gang. Anonymkode: 36a1b...c6a 2
Hunky Dory Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Vet ikke om dette fungerer altså Tips om man ønsker gutt: mannen ikke spiser fisk, mannen spiser dadler. Ha sex før eggløsning, manlig svømmer saktere enn kvinnelig. La damen komme først, noe med basisk miljø som er gunstig for hannkjønn + mener å huske det var noe med kulde og varme // den ene svømmer bedre enn den andre i kulde og varme. hvilket kjønn er det dere sikter mot?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Hunky Dory skrev (2 timer siden): Vet ikke om dette fungerer altså Tips om man ønsker gutt: mannen ikke spiser fisk, mannen spiser dadler. Ha sex før eggløsning, manlig svømmer saktere enn kvinnelig. La damen komme først, noe med basisk miljø som er gunstig for hannkjønn + mener å huske det var noe med kulde og varme // den ene svømmer bedre enn den andre i kulde og varme. hvilket kjønn er det dere sikter mot? Hmm, jeg trodde jentesæd svømte saktere... Jeg har hørt tips om at mannen bør røyke og drikke = dårligere sæd, for å få jente. Stemte her i gården😂😂 Anonymkode: b123c...a42 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hmm, jeg trodde jentesæd svømte saktere... Jeg har hørt tips om at mannen bør røyke og drikke = dårligere sæd, for å få jente. Stemte her i gården😂😂 Anonymkode: b123c...a42 Ja det stemmer. Den "vitenskapelige" forklaringa er at 'dame-sæcelle' inneholder eit X-kromosom, som er mykje større enn Y-kromosomet som 'manne-sædcellene' har. Dermed svømmer 'manne-sædcellene' raskare, mens 'dame-sædcellene' skal overleve lenger i livmor/eggstokk. (Sædcellene inneholder fleire kromosomer enn X og Y, men det er dei to som er ulike avhengig av kjønn, og dermed utgjer forskjellen). Anonymkode: ddc86...c97 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 Mange sier at det er 50/50, men det er faktisk alltid litt større sjanse for å få gutt Det mest kjente rådet, som det også er noe hold i, er å ha sex under eggløsning hvis du ønsker gutt. Ha sex 2-3 dager før EL og 2 dager etter EL hvis du ønsker å prøve på jente Anonymkode: dfda3...e82 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Mange sier at det er 50/50, men det er faktisk alltid litt større sjanse for å få gutt Det mest kjente rådet, som det også er noe hold i, er å ha sex under eggløsning hvis du ønsker gutt. Ha sex 2-3 dager før EL og 2 dager etter EL hvis du ønsker å prøve på jente Anonymkode: dfda3...e82 Hadde sex Eldagen- jente. Anonymkode: 7be1e...8e9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 Det er så og si null du kan gjøre for å påvirke kjønn, det gjelder også timing av sexen. I flere deler av verden er man svært opptatt av å få feks gutt, og hvor det er kjent at mange prøver alle slike råd og tips for å få det til, men man ser likevel ingen forskjell på kjønnsfordelingen på fødte barn. Anonymkode: 07934...7e5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Mine foreldre ønsket seg sårt en gutt. Fikk 4 jenter. Og de prøvde lignende teknikker. For var slike kjerringråd i gamledager også. Det er bare svada. Så om du ønsker et bestemt kjønn må du reise til utlandet å ta gender selection. Som mange Hollywood kjendiser og folk i de landene gjør. Anonymkode: 36a1b...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå